کد LGSF رو وارد کن،‌ رایگان میاریم رایگان می‌بریم 🤫 | پیک رایگان، مخصوص سفارشات اجاره ای بالای ۱۰۰ تومن
گیم رنتر

با جدیدترین ویژگی های یوتیوب پریمیوم آشنا شوید

Saturday، ۷ Mehr ۱۴۰۳

مشترکین سرویس یوتیوب پریمیوم به گوش باشید و خود را برای تجربه بهتر یوتیوب آماده کنید. علاوه بر مزایای یوتیوب پریمیوم مانند حذف تبلیغات از ویدیوها، امکان دانلود ویدیو و یوتیوب موزیک که در حال حاضر ارائه می‌شوند، مزایای بیشتری مانند رفتن به قسمت‌های مهم ویدیو و دانلود هوشمند هم به سرویس اشتراکی یوتیوب پریمیوم اضافه شده است. در ادامه با جدیدترین ویژگی‌های یوتیوب پریمیوم همراه گیم رنتر باشید.

جلو زدن ویدیو و رسیدن به بخش مورد علاقه

اکنون مشترکین یوتیوب پریمیوم می‌توانند بسیار راحت‌تر ویدیو را جلو بزنند و دقیقا به بخش مورد نظرشان برسند. هنگامی که با دو بار زدن روی صفحه می‌خواهید ویدیو را جلو بزنید یا بخشی را به اصطلاح اسکیپ کنید، گزینه‌ای به نام jump ahead ظاهر می‌شود که شما را دقیقا به جایی از ویدیو که می‌خواهید می‌برد.

این ویژگی که به لطف هوش مصنوعی و دیتای مربوط به بازدیدکنندگان فعال شده است، در حال حاضر در دسترس مشترکین اندروید ایالات متحده قرار گرفته است. خبر خوب برای دارندگان گوشی‌های اپل اینکه این قابلیت به زودی و در هفته‌های آینده برای آی‌اواس هم منتشر می‌شود.

مقاله پیشنهادی: چطور از یوتیوب فیلم و ویدیو دانلود کنیم؟

تجربه بی‌وقفه بخش یوتیوب شورتز

آماده باشید تا مانند یک حرفه‌ای، با استفاده از حالت تصویر در تصویر (picture in picture) یوتیوب شورتز، همزمان در کنار دیدن ویدیو، به کارهایتان هم رسیدگی کنید. مشترکین اندروید یوتیوب پریمیوم هم‌اکنون می‌توانند به طور همزمان در کنار دیدن ویدیوهای کوتاه (Shorts) مورد علاقه‌شان، سایر اپلیکیشن‌ها یا پیام‌هایشان را هم چک کنند. با این قابلیت جدید می‌توانید در هر شرایطی و بدون توقف از ویدیوهای جذاب بخش یوتیوب شورتز لذت ببرید.

مقاله پیشنهادی: چطور تبلیغات یوتیوب را حذف کنیم؟

دسترسی زودهنگام به جدیدترین قابلیت‌های آزمایشی یوتیوب

به عنوان مشترک سرویس یوتیوب پریمیوم می‌توانید در مسیر youtube.com/new به لیستی از ویژگی‌های مورد آزمایش یوتیوب دسترسی داشته باشید. در ادامه با تعدادی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

دانلود هوشمند برای یوتیوب شورتز

دیگر نیازی نیست که به خاطر از دست دادن Shorts مختلف نگران باشید. با قابلیت دانلود هوشمند به طور خودکار به تعدادی از ویدیوهای کوتاه سرگرم‌کننده دسترسی خواهید داشت که به صورت آفلاین داخل گوشی‌تان قرار گرفته و هر وقت که دوست داشته باشید می‌توانید نگاه کنید. پس اگر یک مسیر طولانی بدون اینترنت در پیش داشته باشید می‌توانید با دیدن Shorts بامزه و جذاب سرگرم شوید.

گفتگو با هوش مصنوعی

کاربران اندروید در ایالات متحده همین الان می‌توانند از قابلیت گفتگو با هوش مصنوعی یوتیوب استفاده کنند. این ابزار کمکی می‌تواند پاسخگوی سوالاتتان باشد، محتوای مربوطه پیشنهاد دهد و به طور کلی تجربه جدیدی برایتان رقم بزند و همه این کارها بدون ایجاد مزاحمت برای دیدن ویدیوی مورد علاقه‌تان انجام می‌شود. این ویژگی از طریق گزینه Ask در زیر بخش انتخاب ویدیو در دسترس کاربران است.

بازطراحی صفحه تماشای ویدیوی

مشترکین یوتیوب پریمیوم می‌توانند به صفحه تماشای ویدیوی جدیدی که بازطراحی شده است دسترسی داشته و با ساده شدن روند پیدا کردن محتوای مربوطه و دیدن بخش نظرات، تجربه بهتری از تماشای ویدیو داشته باشند.

نویسنده مطلب

هومن محمدزاده
هومن محمدزاده

هومن ۱۰ ساله که به عنوان نویسنده‌ حوزه فناوری و بازی‌های ویدیویی در وب فارسی فعالیت داره و همکاریش با گیم رنتر رو از سال ۱۴۰۳ آغاز کرده. هومن خودش رو یک هوادار پر و پا قرص تکنولوژی می‌دونه و این علاقه رو در گیم رنتر با پوشش خبری، آموزشی و تحلیلی بازی‌ها به نمایش گذاشته. از بین همه بازی‌هایی که هومن تا سن ۲۸ سالگی خاک کرده، عناوین مورد علاقه‌ش سری بازی‌ The Witcher و (بازی محبوب خیلی از ایرانی‌ها) سری FIFA بوده—که البته دیگه باید بهش بگیم EA Sports FC.