یوتیوب پریمیوم چیست و چه مزایایی دارد؟

Monday، ۲۴ Bahman ۱۴۰۱

با تهیه یوتیوب پریمیوم ویدیوهای یوتیوب را بدون تبلیغات آزار دهنده تماشا کنید و موزیک‌ها را به‌صورت آفلاین گوش کنید.

در ادامه به شما می‌گوییم که این سرویس چه مزایایی دارد و نحوه تهیه آن به چه شکل است: اشتراکی که دو سرویس یوتیوب و یوتیوب موزیک را در قالب یک اشتراک واحد قرار داده است.

یوتیوب پریمیوم چیست؟

یویتوب پریمیوم (که پیش‌تر با عنوان YouTube Red شناخته می‌شد) اشتراک پولی Google برای YouTube است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون تبلیغات ویدیو تماشا کرده یا موزیک گوش کند.

در کنار اینکه تبلیغات ندارد، ویژگی دیگر آن امکان دانلود ویدیوها و موزیک‌ها برای تماشا و گوش دادن به صورت آفلاین است. محتوای آفلاین شده به مدت ۳۰ روز روی دستگاه شما باقی می‌ماند و هر کجا باشید، بدون نیاز به اینترنت به آن‌ها دسترسی دارید.

این تنها مزایای اشتراک یوتیوب پریمیوم نیست، مزیت بزرگ دیگر آن امکان گوش دادن به موسیقی هنگام قفل بودن صفحه گوشی است. در اشتراک رایگان، شما نمی‌توانید موزیک‌های یوتیوب را وقتی که صفحه گوشی خاموش می‌شود، گوش کنید؛ و صفحه گوشی شما همیشه باید روشن باشد؛ اما با یوتیوب پریمیوم این امکان به کاربران داده می‌شود.

مزایای یوتیوب پریمیوم چیست؟

یوتیوب پریمیوم شامل امکان استفاده از محتوای یوتیوب بدون تماشای تبلیغات است. همچنین امکان دانلود و استفاده آفلاین محتواهای موجود در یوتیوب، یوتیوب کودکان و یوتیوب موزیک نیز برای مشترکین پریمیوم در نظر گرفته شده. امکان پخش پس‌زمینه محتواهای یوتیوب و یوتیوب موزیک نیز از دیگر مزایای این سرویس گوگل است.

هزینه یوتیوب پریمیوم چقدر است؟

اشتراک استاندارد یوتیوب پریمیوم ۱۲ دلار یعنی چیزی حدود ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد که برای کاربران ایرانی بسیار بالاست، اما با تهیه این اشتراک از گیم‌رنتر، تنها ۶۹ هزار تومان پرداخت خواهید کرد.

یوتیوب پریمیوم صندلی VIP گوگل برای کسانی است که دنبال استفاده از تمام پتانسیل‌های YouTube هستند. اگر جزو افرادی هستید که از یوتیوب استفاده می‌کنید و دوست دارید خدمات بیشتری دریافت کنید، تهیه یوتیوب پریمیوم را فراموش نکنید.

سوالات رایج

چطور با یوتیوب پریمیوم ویدیو دانلود کنیم؟

پس از تهیه اشتراک و وارد شدن به حساب کاربری پریمیوم خود، گزینه دانلود ویدیو برای شما فعال شده و با زدن روی آن ویدیو مدنظر شما برای تماشای آفلاین دانلود می‌شود.

قیمت یوتیوب پریمیوم چقدر است؟

اشتراک استاندارد یوتیوب پریمیوم ۱۲ دلار هزینه دارد. (اما خرید این اشتراک به صورت فمیلی قیمت مناسب‌تری دارد.)