گیم رنتر

بتل پس کالاف دیوتی چیست؟

Monday، ۲۱ Khordaad ۱۴۰۳

بتل پس کالاف دیوتی یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه محتوای اضافی در بخش آنلاین تمام بازی‌های این مجموعه است که شانس بازیکنان را برای رسیدن به برخی از آیت‌‌م‌های کمیاب و ارزشمند این بازی‌ها افزایش می‌دهد. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با دنیای بتل پس‌های کالاف دیوتی آشنا کنیم.

معنی واژه بتل پس

بتل پس در صنعت بازی‌های ویدیویی یک نوع روش کسب درآمد است که با خرید آن توسط بازیکن، محتوای اضافی که در حالت عادی رسیدن به آن‌ها غیر ممکن یا بسیار دشوار است را برای او فعال می‌کند.

بتل پس‌ها در بازی‌های آنلاین و چند نفره اکثرا از سیستم طبقه‌بندی خاصی بهره می‌برند که بوسیله آن، هرچه بازیکنان بیشتر بازی را تجربه کنند، پاداش‌ها و هدایای ارزشمندتری را دریافت خواهند کرد.

انواع بتل پس کالاف دیوتی

کالاف دیوتی هم شامل بتل پس پولی هست و هم بتل پس رایگان؛ با این حال، بتل پس پولی (که بازیکن برای دریافتش باید هزینه پرداخت کند) به مراتب دارای آیتم‌ها و وسایل تزئینی بیشتر و با ارزش‌تری است که از این جهت باعث برتری آن نسبت به بتل پس‌ رایگان می‌شود.

بتل پس کالاف دیوتی

سری بازی‌های Call Of Duty هم مانند خیلی از بازی‌هایی که دارای بخش آنلاین و چند نفره هستند، از این سیستم بتل پس استفاده می‌کند.

بتل پس‌ها در کالاف دیوتی عموما دارای ۱۰۰ سطح از محتواست که شما با خرید آن، می‌توانید در این سطح‌ها پیشرفت کرده و پاداش بگیرید.

اصلی‌ترین کاری که برای پیشرفت در سطوح بتل پس‌‌های کالاف دیوتی نیاز است انجام دهید، بازی کردن است. هر چه بیشتر بازی کنید، پیشرفت بیشتری خواهید داشت. بعضی وقت‌ها هم در بازی ایونت‌ها و رویدادهایی برگزار می‌شود که بازیکن در آن می‌تواند پیشرفتش را در یک بازه زمانی خاص دو برابر کند.

در سیستم بتل پس بازی‌های کالاف دیوتی آمده است که بازیکنان به یک سوم محتوای بازی بصورت رایگان دسترسی دارند که شامل ویژگی‌هایی برای تضمین بالانس آن (مثل سلاح‌های پایه و اتچمنت‌های آن‌ها) برای همه بازیکنان است و به سادگی و با انجام بازی، قابل دسترسی است.

خبر مهم: کالاف دیوتی به گیم پس اضافه می شود

بنابراین و به طور خلاصه: شما بتل پس را تهیه می‌کنید، بازی را انجام می‌دهید، Battle Pass Progress را دریافت می‌کنید و در نهایت قفل هر سطح یا Tiers را باز می‌کنید و پاداش دریافت می‌کنید (که اگر بتل پس‌تان پولی باشد طبیعتا پاداش‌های بسیار ارزشمندتر و خاص‌تری را دریافت خواهید کرد).

پیشنهادی برای شما: بتل پس فورتنایت چیست؟

طبق گفته Activision (سازنده و ناشر بازی‌های کالاف دیوتی)، همه بازیکنان می‌توانند به طور رایگان تا سطح ۲۰ محتوای بتل پس بازی پیشرفت کرده و پاداش دریافت کنند اما برای رسیدن به سطوح بالاتر و دریافت جوایز بیشتر، باید بتل پس پولی بازی را خریداری کنند.

مزایای بتل پس کالاف دیوتی

  • دریافت سلاح‌‌های خاص و ویژه
  • افزایش سرعت پیشرفت با دریافت XP اضافه
  • آنلاک شدن لباس‌ها و کاراکترهای جدید در بازی
  • دریافت جوایز بیشتر
  • کسب CP لازم برای تهیه بتل پس فصل بعدی

سوالات متداول

بتل پس کالاف دیوتی چیست؟

بتل پس Call of Duty یک روش برای کسب آیتم‌های خاص و کمیاب یک بازی است که شما با بازی کردن در آن پیشرفت می‌کنید.

چند نوع بتل پس در کالاف دیوتی وجود دارد؟

دو نوع؛ بتل پس رایگان و بتل پس پولی که هر کدام از لحاظ میزان پاداش و جوایزی که به بازیکن می‌دهد متفاوت است.