نتفلیکس: معرفی اشتراک‎ها و بررسی هزینه‌ها

Monday، ۲۹ Esfand ۱۴۰۱

نتفلیکس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان سرویس‌های پخش آنلاین، آرشیوی بزرگ و گسترده از تمام فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های محبوب دنیا را در خود جا داده است. Netflix ممکن است خدماتی مانند پخش زنده‌ی ورزش‌ها یا اخبار را پوشش ندهد، اما با ارائه اشتراک‌های متنوع کابران زیادی را به خود اختصاص داده است. در ادامه، انواع اشتراک نتفلیکس را بررسی می‌کنیم.

طرح‌ها و قیمت اشتراک نتفلیکس

مانند چندین سرویس استریم دیگر، Netflix سه طرح را به مشترکین خود ارائه می‌دهد: نتفلیکس پرمیوم، پایه و استاندارد. این طرح‌ها بین ۹.۹۹ دلار تا ۱۹.۹۹ دلار در ماه به فروش می‌رسد.

مثل اشتراک‌ یوتیوب پریمیوم، در تمامی این طرح‌ها، تبلیغات میان فیلم و سریال حذف شده و آرشیو یکسانی از فیلم‌ها و سریال‌ها رایگان می‌شود. همچنین این طرح‌ها قابلیت پخش آنلاین و آفلاین ویدیوها را دارند. تفاوت عمده‌ی این طرح‌ها در کیفیت پخش و تعداد دستگاه‌های متصل به اشتراک شماست.

طرح‌های Netflix به صورت زیر به فروش می‌رسد:

۱. پایه یا «Basic»

این طرح با قیمت ۹.۹۹ دلار به شما اجازه می‌دهد از یک دستگاه واحد با حداکثر کیفیت پخش 720p استفاده کنید. پلن پایه ارزان‌ترین اشتراک نتفلیکس است، اما کمترین امکانات را دارد.

۲. طرح استاندارد یا «Standard»

این طرح با قیمت ۱۵.۴۹ دلار اجازه اتصال همزمان دو دستگاه به اکانت با حداکثر کیفیت پخش 1080p را می‌دهد. اشتراک استاندارد نتفلیکس هزینه کمتری نسبت به پرمیوم دارد، اما از کیفیت 4K و HDR پشتیبانی نمی‌کند.

۳. طرح پریمیوم یا «Premium»

این طرح با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به شما اجازه استفاده همزمان از چهار دستگاه با کیفیت پخش 4K و HDR را می‌دهد. کیفیت 4K بالاترین رزولوشن تصویر در نتفلیکس است که تنها به کاربران Premium ارئه می‌شود. البته اشتراک‌های پرمیوم دارای Spatial Sound یا صدای سینمایی هم هستند.

معرفی طرح پایه با تبلیغات در نتفلیکس

سرویس نتفلیکس به تازگی طرح جدیدی با عنوان Basic with Ads را به اشتراک‌‌های خود اضافه کرده. این طرح، سه دلار ارزان‌تر از طرح پایه‌ی Add-Free است، اما بین فیلم و سریال‌ها تبلیغ پخش می‌کند.

طرح پایه با تبلیغات یا همان Basic with Ads، ارزان‌ترین اشتراک نتفلیکس است که تنها با پرداخت ۶.۹۹ دلار می‌توان تهیه‌اش کرد. مانند طرح Basic، کیفیت پخش در این طرح هم 720p است.

اما یکی بزرگ‌ترین معایب این طرح، در دسترس نبودن عناوین منتخب Netflix است. بعضی از سریال‌های اصلی نتفلیکس مانند Peaky Blinders, The Good Place, The Sinner, and Good Girl و House of Cards در این طرح قابل مشاهده نیستند.

دستگاه‌هایی که می‌توانید در آن‌ها از نتفلیکس لذت ببرید

در حال حاضر، Netflix در تمام تی‌وی باکس‌های اصلی مانند Apple TV و Chromecast در دسترس است. همچنین این سرویس در تلویزیون‌های هوشمند مثل سامسونگ، ال جی، سونی و شارپ وجود دارد.

اگر به دنیای بازی‌ها علاقه‌مندید و کنسول‌ پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس دارید، با خرید اشتراک نتفلیکس می‌توانید آن را روی کنسول خود داشته باشید.

با خرید پریمیوم نتفلیکس، لیستی از بهترین بازی‌ها هم به صورت رایگان برای شما فعال خواهد شد. این سرویس در نینتندو وجود ندارد، اما همه تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌ها و مرورگرها از نتفلیکس پشتیبانی می‌کنند.

گیم رنتر با سیستم جدید خرید اشتراک نتفلیکس، مراحل خرید و راه‌اندازی را برای شما آسان کرده. همچنین تیم پشتیبانی گیم‌ رنتر از ابتدای کار همراه شما خواهد بود. با ارسال یک پیام، کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان مشکلات شما را برطرف خواهند کرد.

اگر علاقه‌مند به خرید اشتراک نتفلیکس هستید، طرح پریمیوم این پلتفرم را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنید و از امکانات بی‌نظیری مانند کیفیت 4K تصاویر و دانلود به‌روز ترین فیلم‌ها و سریال‌های دنیا بهره‌مند شوید.

با نتفلیکس هیچ فیلم و سریالی را از دست ندهید!