چطور در فورتنایت ویباکس رایگان بگیریم؟ آموزش کامل

Monday، ۲۱ Farvardin ۱۴۰۲

ویباکس (V-bucks) که واحد پول بازی Fortnite محسوب می‌شود، برای خرید آیتم‌های تزئینی به کار می‌رود. در حالی که روش اصلی به دست آوردن ویباکس‌ استفاده از پول واقعی است، با برخی راه‌ها می‌توان آن را به صورت رایگان هم کسب کرد. اما چگونه؟ در ادامه به نحوه به دست آوردن ویباکس رایگان در فورتنایت می‌پردازیم.

پیشنهاد ویژه: خرید ویباکس فورتنایت بدون دردسر (فوری).

به دست آوردن V-Bucks رایگان در بازی Fortnite

پرداخت‌ درون برنامه‌ای روش اصلی کسب V-Bucks به شمار می‌رود. اما اگر علاقه‌ای به خرج کردن پول واقعی ندارید، می‌توانید با روش‌های زیر ویباکس رایگان بگیرید و آیتم‌های تزیینی مورد علاقه‌تان را بخرید.

تکمیل چالش‌ها و ماموریت‌های فورتنایت

بازی Fortnite شامل چالش‌ها و ماموریت‌های مختلفی می‌شود که در صورت تکمیل آن‌ها پاداش دریافت می‌کنید. در حالی که پاداش اصلی بیشتر مواقع XP هست، بعضی از آن‌ها ویباکس رایگان در بر دارند.

این چالش‌ها که معمولا به رویدادهای ویژه (مانند سال جدید میلادی) مرتبط هستند، در صورت انجام برخی ماموریت‌ها به شما ویباکس هدیه می‌دهند.

پیشروی در Battle Pass

بتل پس فورتنایت همیشه V-Bucks رایگان دارد.

بتلس پس نام نوعی از اشتراک موجود در بازی Fortnite است که در ازای پیشرفت و Level-Up کردن به شما پاداش می‌دهد. برای کسب ویباکس‌های بتل پس کافی است XP بیش‌تری کسب کرده و سطح خود را ارتقا دهید. وقتی که به سطح مشخصی از Battle Pass برسید، مقدار معینی از ویباکس به حساب‌تان اضافه می‌شود.

البته اگر نسخه پولی بتل پس را بخرید، نه تنها ویباکس‌های بیش‌تری به دست می‌آورید، بلکه آیتم‌های تزیینی مختلفی هم به صورت رایگان کسب می‌کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش استفاده از گیفت کارت فورتنایت

شرکت در Event ها

هر چند وقت یک بار، Epic Games رویدادها یا Event هایی را برای بازی Fortnite برگذار می‌کند. این رویدادها که معمولا به اتفاقات مهم داستان فورتنایت می‌پردازند، در برخی مواقع به شرکت کنندگان V-Bucks رایگان هدیه می‌دهند.

سازندگان با استفاده از این روش گیمرها را به حضور در Event ها تشویق کرده و با هدیه‌هایی مثل ویباکس آن‌ها را تشویق می‌کنند. پس اخبار مربوط به رویدادهای زنده را دنبال کنید تا هیچ یک از آن‌ها را از دست ندهید.

سوالات متداول

چگونه می‌توان V-Bucks رایگان به دست آورد؟

با شرکت در Event ها، تکمیل چالش‌ها، انجام ماموریت‌ها و پیشروی در بتل پس ویباکس رایگان کسب می‌کنید.

ویباکس فورتنایت چیست؟

ویباکس نام واحد پول بازی Fortnite است که می‌توانید با استفاده از آن آیتم‌های تزیینی بخرید.