۱۰ اسکین فورتنایت که می‌توانید با ۸۰۰ ویباکس بخرید

Monday، ۷ Farvardin ۱۴۰۲

بازی Fortnite در کنار اسکین‌های گران قیمت که با ۱۲۰۰ یا ۱۵۰۰ ویباکس قابل خرید هستند، یک سری اسکین ارزان قیمت هم دارد که می‌توانید با ۸۰۰ ویباکس تهیه کنید. در ادامه، بهترین نمونه از اسکین‌های ارزان قیمت فورتنایت را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید بعد از خرید ویباکس از گیم رنتر، تهیه کنید.

بهترین اسکین‌های 800 ویباکسی بازی Fortnite

بهترین اسکین‌های ارزان در فورتنایت عبارتند از: Black Belt Brawler، Aspen، Birdie و Trinity Trooper. اما با قیمت 800 V-Bucks می‌توان اسکین‌هایی مثل Crusher، Bullseye و Garisson را هم تهیه کرد.

برای نمونه‌های بیشتر، فهرست زیر را مشاهده کنید.

۱. اسکین Black Belt Brawler

این اسکین به عنوان بخشی از همکاری شرکت Epic Games با مجموعه Cobra Kai در دسترس قرار گرفت. Cobra Kai یک مجموعه تلوزیونی پرطرفدار درباره هنرهای رزمی است و اسکین Black Belt Brawler با ظاهر ساده‌ای که دارد، یک کاراته‌کار جذاب از همین سریال را به تصویر می‌کشد.

۲. اسکین Aspen

اسکین Aspen که برای اولین بار در ششمین چپتر فصل دوم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت، هنوز هم یکی از جذاب‌ترین اسکین‌های بازی به شمار می‌رود. البته با وجود جذابیتش، جزو محصولات ارزان Iten Shop بوده و تنها ۸۰۰ واحد V-Buck قیمت دارد. ولی برای خریدش باید چند وقت یک بار شاپ فورتنایت را بررسی کنید، چون فقط در مواقعی خاص فروخته می‌شود.

مقاله پیشنهادی: آموزش وارد کردن گیفت کارت ویباکس

۳. اسکین Birdie

اسکین Birdie بر اساس ظاهر ورزشکاران گلف طراحی شده و به شدت زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. این اسکین صورتی شامل چند استایل مختلف هم می‌شود که می‌توانید از طریق آن‌ها Birdie را شخصی‌سازی کنید.

۴. اسکین Trinity Trooper

اگر می‌خواهید ظاهر جدی‌تر به خود بگیرید و دشمن را بترسانید، اسکین Trinity Trooper گزینه جذابی به شمار می‌رود. این اسکین که از ترکیب دو رنگ مشکلی و صورتی طراحی شده، با رنگ‌های گرم خود فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد و در همان نگاه اول مخاطب را شیفته خود می‌کند. طبق آخرین آمار، Trinity Tropper همیشه جزو محبوب‌ترین اسکین‌های بازی بوده و با این وجود، فقط ۸۰۰ ویباکس قیمت دارد.

۵. اسکین Crusher

اسکین Crusher که با توجه به زیبایی‌های خود می‌توانست قیمت بالاتری داشته باشید، صرفا با ۸۰۰ ویباکس در دسترس قرار دارد. Crusher با ترکیب رنگ قرمز و سفید که با نوارهای طلایی مزین شده، با توجه به نزدیک شدن به ولنتاین مناسب‌تر از همیشه به نظر می‌رسد؛ چرا که علامت یک قلب مینیمالیستی (هرچند که شکسته) هم روی لباس وی دیده می‌شود.

۶. اسکین Bullseye

اسکین Bullseye شامل دو استایل مختلف است که یکی از آن‌ها شخصیت زنی جنگجو با کلاه رزمی است. علاوه بر این، علامت یک سیبل هم در مرکز لباس او دیده می‌شود که از به اسم اسکین اشاره دارد (یکی از مترادف‌های Bullseye واژه سیبل است).

۷. اسکین Garrison

اسکین Garrison یکی از قدیمی‌ترین اسکین‌های فورتنایت است. این Skin که شبیه لباس نیروهای ویژه است، مدت زمان زیادی را در Item shop گذرانده. ولی با این حال، قیمت مناسبی داشته و با کمتر از هزار ویباکس قابل تهیه است.

۸. اسکین Sagan

Sagan یکی دیگر از اسکین‌هایی است که از نظر بصری خاص و پرطرفدار هست. طیف رنگی نارنجی و مشکی شخصیت خاصی به این اسکین داده و همین موضوع، Sagan را یکی از محبوب‌ترین محصولات Item Shop تبدیل کرده. از این‌ها گذشته، این پوشش در Fortnite با آیتم‌های دیگری مثل پیک‌اکس و کوله پشتی و هدفون مخصوصش ست می‌شود.

۹. اسکین Aura Analyzer

اگر اخبار بازی Fortnite را دنبال کنید، احتمالا از کراس اور بین Epic Games و فرنچایز Ghostbuster یا همان شکارچیان ارواح اطلاع دارید. اسکین Aura Analyzer هم جزو همین سری بوده و یکی از بهترین آیتم‌هایی است که با ۸۰۰ واحد V-Bucks در دسترس قرار دارد.

استایل متفاوت این اسکین به همراه یونیفورم معروف شخصیت‌های سری شکارچیان ارواح، Aura Analyzer را به انتخاب محبوبی میان مخاطب‌ها تبدیل کرده است.

۱۰. اسکین Nitelite

اگر قرار باشد بین اسکین‌های ارزان فورتنایت، بهترین را انتخاب کنیم، قطعا Nitelite در صدر لیست قرار می‌گیرد. یکی از اسکین‌های قدیمی فورتنایت که بازیکن‌های باتجربه‌تر آشنایی جامع‌تری با او دارند. اسکین Nitelite با پس زمینه کاملا مشکی و لامپ‌های نئونی که روی آن قرار گرفته، نسبت به سایر اسکین‌ها توجه بیشتری به خود جلب می‌کند؛ و باور کنید آیتم‌های ۸۰۰ ویباکسی زیادی نیستند که به Nitelite ارزش خرید داشته باشند.

سوالات پرتکرار

بهترین اسکین ارزان در بازی Fortnite کدام است؟

اسکین Nitelite با قیمت ۸۰۰ ویباکس بهترین گزینه بین Skin های ارزان در بازی فورتنایت است.

منظور از اسکین‌های ارزان قیمت فورتنایت چیست؟

در حالی که برای خرید بیش‌تر اسکین‌های فورتنایت باید چیزی حدود ۱۲۰۰ الی ۱۵۰۰ ویباکس هزینه کنید، یک سری اسکین ارزان قیمت هم هستند که با قیمت ۸۰۰ واحد ویباکس ارائه می‌شوند.

چطور می‌توان اسکین‌های بازی Fortnite را تهیه کرد؟

شما برای این کار باید در ابتدا به میزان مورد نیاز V-Bucks تهیه کنید و با رفتن به بخش Item Shop، محصول مورد علاقه خود را بخرید.