گیم رنتر

آموزش گرفتن سی پی رایگان در کال آف دیوتی

Wednesday، ۳۰ Khordaad ۱۴۰۳

سی پی (CP) در سری بازی‌های Call Of Duty همیشه اهمیت خاصی داشته‌ و معمولا برای تهیه بتل پس‌های کالاف در بخش آنلاین این بازی‌ها به کار می‌رود.

با اینکه شما برای دریافت سی پی معمولا باید پول و هزینه واقعی صرف کنید، اما در این مطلب قصد داریم تا راه‌هایی را برای هر کدام از بازی‌های جدید سری COD معرفی کنیم که بوسیله آن می‌توانید سی پی رایگان دریافت کنید.

روش های دریافت سی پی رایگان در کال آف دیوتی موبایل

راه اول: روی حالت Tournament Mode بازی کنید

هر آخر هفته شما شانس این را دارید که در این حالت شرکت کرده و بین ۱۰ تا ۳۰۰ امتیاز COD را بصورت رایگان کسب کنید. بعد از دریافت امتیازات کافی شما می‌توانید از چرخه جوایز استفاده کرده و به قید قرعه، جایزه‌ای مثل سی پی رایگان ببرید؛ البته توجه کنید که شانس بردن همچین چیزی فقط ۰.۰۷ است.

راه دوم: نظرسنجی‌های گوگل را انجام دهید

Google Opinion Rewards برنامه‌ای از شرکت گوگل است که در ازای نظر دادن درمورد بازی‌ها و برنامه‌های سرویس گوگل پلی، به شما اعتبار خاصی می‌دهد. فقط کافیست اپ آن را نصب کرده و این نظرسنجی‌های نسبتا آسان را انجام دهید؛ بعد از اینکه اعتبار مذکور روی حساب گوگل شما فعال شد به کال آف دیوتی موبایل مراجعه کرده و اقدام به خرید سی پی کنید و هنگام پرداخت، گزینه Google Play Credits را انتخاب کنید و از سی پی‌های رایگان خود لذت ببرید.

راه سوم: نظر سنجی‌های درون بازی را تکمیل کنید

نظرسنجی درون بازی کمی طولانی‌تر و پیچیده‌تر از نظرسنجی گوگل است، اما خب قطعا ارزش ۵۰۰ سی پی رایگانی که دریافت خواهید کرد را دارد؛ فقط کافیست تا حواستان به صندوق پستی درون بازی‌تان باشد تا هر از چند گاهی که سازندگان برای تکمیل این نظرسنجی‌ها فراخوان دادند، شما هم در آن شرکت کنید.

گرفتن سی پی رایگان کال آف دیوتی وارزون و مدرن وارفر (۲ و ۳)

متاسفانه برخلاف نسخه موبایل، در وارزون و مدرن وارفر ۲ و ۳ راه‌های رسمی و امن زیادی برای دریافت سی پی رایگان ندارید. در واقع فقط از راه تکمیل کردن همه ماموریت‌های بتل پس است که می‌توانید به مقادیر قابل توجهی از سی پی رایگان برسید؛ که آن هم کار بسیار سختی است.

البته گاهی وقت‌ها و در برخی مناسبت‌های خاص ممکن است اکتیویژن چالش‌های خاصی ترتیب دهد که با انجام آن‌ها درون بازی، بتوانید CP رایگان بگیرید. مثلا در اوایل سال جاری میلادی بود که این شرکت اعلام کرد بازیکنان می‌توانند با انجام برخی چالش‌ها (مثل گرفتن ۱۰ کیل پشت سر هم با مسلسل KSP 45) به قید قرعه سی پی رایگان دریافت کنند.

در ضمن اگر در بازی کال آف دیوتی وارزون تازه کار هستید و معنی بسیاری از اصطلاحاتی که در آن استفاده می‌شود را نمی‌دانید، می‌توانید مقاله اصطلاحات کالاف دیوتی وارزون که باید بدانید را از گیم رنتر مطالعه کنید.

سوالات متداول

کاربرد سی پی ها در بازی‌های کال آف دیوتی چیست؟

سی پی‌ها در واقع امتیازاتی هستند که با جمع‌آوری آن‌ها به میزان کافی، می‌توانید بتل پس‌ها و باندل‌های مختلفشان را تهیه کنید.

آیا می‌شود با نصب برنامه‌های غیر رسمی سی پی رایگان دریافت کرد؟

خیلی بعید است که همچین امکانی در عمل وجود داشته باشد و این اپ‌های غیر رسمی عموما فقط به ایمنی دستگاه شما آسیب می‌زنند.