کد LGSF رو وارد کن،‌ رایگان میاریم رایگان می‌بریم 🤫 | پیک رایگان، مخصوص سفارشات اجاره ای بالای ۱۰۰ تومن
گیم رنتر

بهترین اتاق فرارهای فورتنایت

Wednesday، ۲۵ Mehr ۱۴۰۳

یکی از خلاقانه‌ترین و محبوب‌ترین حالت‌های فورتنایت، اتاق‌ فرار یا Escape Room است. درست مثل نمونه‌های واقعی، در اتاق فرارهای فورتنایت هم بازیکنان باید با همکاری یکدیگر، مجموعه‌ای از پازل‌ها و معماها را حل کرده تا به هدف مشترکی دست پیدا کنند. 

در این مطلب قصد داریم بهترین اتاق فرارهای بازی Fortnite را به شما معرفی کنیم.

در ضمن شما می‌توانید برای خرید ویباکس فورتنایت، از طریق گیم رنتر اقدام کنید. اگر هم با ویباکس آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌شود که مقاله «ویباکس فورتنایت چیست؟» را مطالعه کنید.

Duo Escape Room 5.0

  • کد مپ: ۵۱۴۳-۵۴۸۴-۴۳۱۰

  • خالق: wishbone_45

این اتاق فرار، قسمت پنجم از سری Escape Room های ساخته wishbone_45 است. این اتاق فرار، در واقع یک دوئل بین دو بازیکن است که باید از بین ۳۰ سطح از پازل‌ها و معماهای مختلف گذر کنند. بازیکنان باید در طول بازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا سرنخ‌ها و راه حل معماها را پیدا کنند.

با بیش از ۳۰ سطح مختلف پازل، Duo Escape Room 5.0 یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین مپ‌ها برای بازی با دوستانتان است. توجه داشته باشید که پازل‌ها در هر سطح، سخت‌تر از سطح قبلی می‌شوند و کار را برای فرار دشوارتر می‌کنند.

مقاله پیشنهادی: اسکین‌های جذاب و ارزان فورتنایت

Cruise Ship Escape

  • کد مپ قسمت اول: ۶۶۹۷-۱۷۸۱-۱۰۸۲

  • کد مپ قسمت دوم: ۴۸۱۶-۵۳۵۹-۰۳۲۷

  • کد مپ قسمت سوم: ۲۷۹۸-۴۵۶۱-۶۸۱۰

  • خالق: wishbone_45

Cruise Ship Escape به سه قسمت تقسیم می‌شود که هر کدام چالش‌های منحصر به فردا را درون خود دارد. قسمت اول در جزیره‌ای جریان دارد که آلوده به یک بیماری کشنده است و بازیکن قبل از مبتلا شدن، باید از آنجا فرار کند. قسمت دوم و سوم در یک کشتی در حال غرق شدن اتفاق می‌افتد. در این مپ‌ها، بازیکنان باید برای زنده ماندن خود را به یک قایق نجات برسانند.

هر سه نسخه شامل پازل‌های سرگرم کننده‌ای بوده که خیلی سخت نیستند و برای بازیکنان مبتدی، گزینه‌های ایده‌آلی به شمار می‌روند. گیمرهایی که عاشق ماچراچویی در فضای باز و کاوش هستند، این سری را دوست خواهند داشت.

100 Rooms

  • کد مپ: ۷۴۵۲-۰۹۰۶-۶۵۲۸

  • خالق: treefittyy

در 100 Rooms، بازیکنان باید صد پازل کوچک را حل کنند تا موفق شوند. این مپ برای بازیکنانی که علاقه‌ای به نقشه‌های بزرگ ندارند، بسیار مناسب است. البته این اتاق فرار می‌تواند در جای خود، بسیار طاقت فرسا و چالش برانگیز هم باشد. بازیکنان در این Escape Room باید با حل تک تک معماها، طبقات را یکی پس از دیگری بالا بروند تا در نهایت برنده شوند.

بازیکنانی که تمام ۱۰۰ پازل را حل کنند، در نهایت برنده می‌شوند. اگرچه اکثر معماهای این اتاق فرار فاقد پیچیدگی خاصی هستند، اما به مرور و در سطوح بالاتر، سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند و چالش‌های بیشتری را پیش روی مخاطب قرار می‌دهند.

مقاله پیشنهادی: چگونه اکانت فورتنایت را دو مرحله‌ای کنیم؟ 

IQ Escape Room

  • کد مپ: ۸۸۰۲-۲۶۷۱-۵۳۰۳

  • خالق: vndg

IQ Escape Room یک بازی سرگرم کننده و سر راست مخصوص بازیکنانی است دوست دارند ذهن خود را به چالش بکشند. این اتاق فرار، مهارت‌های حل مسئله و تفکر گیمر را به روشی دشوار و در عین حال سرگرم کننده، آزمایش می‌کند. بازیکنان در این اتاق فرار وظیفه دارند تا ۸ توپ بنفش رنگ را پیدا کنند.

۴۰ سطح پازل در IQ Escape Room وجود دارد که فقط افرادی با IQ بالا می‌توانند از پس همه آن‌ها بر بیایند. پازل‌ها با پیشرفت گیمر سخت‌تر شده و بازی را جذاب‌تر می‌کنند. اگر به دنبال یک چالش اساسی در فورتنایت می‌گردید، احتمالا این مپ را دوست خواهید داشت.

Bank Robbery Escape

  • کد مپ قسمت اول: ۶۶۹۷-۱۷۸۱-۱۰۸۲

  • کد مپ قسمت دوم: ۳۸۱۶-۳۲۰۲-۵۳۶۸

  • کد مپ قسمت سوم: ۱۸۳۲-۲۰۸۰-۰۰۳۵

  • خالق: wishbone_45

Bank Robbery Escape مخصوص بازیکنانی است که می‌خواهند با موفقیت از یک سرقت بانک فرار کنند، بدون اینکه گیر بیفتند. در این سری که دارای سه قسمت مختلف است، هر کدام از بازیکنان باید با ارزش‌ترین محموله‌های هر بانک را بدزدند، معماها را حل کنند، با نگهبانان بجنگند و فرار کنند.

این یکی از معدود اتاق فرارهایی است که در کنار مهارت‌های حل مسئله، مهارت تیراندازی و مبارزه شما را هم می‌سنجد. در نتیجه، بازیکنان می‌توانند خود را به بهترین سلاح‌های چپتر پنجم فورتنایت مجهز کرده، و آماده سرقت از بانک شوند.

نویسنده مطلب

محمدجواد جعفری
محمدجواد جعفری

محمد جواد جزو گیمرهای نوستالژی‌پسنده که خاطراتش با بازی‌ها برمی‌گرده به دوران کودکی. در گیم رنتر، محمد جواد به عنوان نویسنده‌ بخش بلاگ فعالیت داره و در آشنا کردن مخاطب‌های سایت با محصولات گیم رنتر هم دستی داره. محمد جواد خوشحاله که نوشتن درباره بازی‌ها بهش اجازه می‌ده هر دو تا رشته مورد علاقه‌ش رو یکجا داشته باشه و با یک تیر دو نشون بزنه: هم بازی کنه و هم درباره بازی‌ها بنویسه.