کد LGSF رو وارد کن،‌ رایگان میاریم رایگان می‌بریم 🤫 | پیک رایگان، مخصوص سفارشات اجاره ای بالای ۱۰۰ تومن
گیم رنتر

خطرات خرید گیفت کارت ایکس باکس هکی

Saturday، ۱۷ Shahrivar ۱۴۰۳

پول کافی برای خرید گیفت کارت ایکس باکس مورد نظر جمع کرده‌اید و با خوشحالی از فروشگاهی عادی گیفت را تهیه می‌کنید. پس از گذشت چند روز از استفاده‌ی گیفت کارت به صورت ناگهانی پیامی از طرف مایکروسافت دریافت می‌کنید؛ پیامی مبنی بر درخواست رسید بانکی خرید گیفت کارت و البته که شما چنین رسیدی ندارید. دریافت چنین پیامی به احتمال بسیار زیاد به خاطر غیرقانونی بودن گیفت کارت بوده و فروشنده به اصطلاح یک گیفت کارت ایکس باکس هکی به شما فروخته.

محصولات دیجیتالی همیشه می‌توانند موقعیت خوبی برای کلاه‌برداری افراد سودجو ایجاد کنند و البته در این میان افرادی هم هستند که به دام این افراد می‌افتند. در ادامه با خطرات و مشکلات مختلف خرید گیفت کارت ایکس باکس هکی همراه باشید.

اگر دنبال خرید تضمینی و کاملا قانونی گیفت ایکس باکس هستید، از خدمات گیم رنتر استفاده کنید. با خرید از گیم رنتر جای هیچ نگرانی در مورد خطرات محصولات غیرقانونی و هکی باقی نمی ماند چون تمام محصولات سایت با ضمانت اصالت و سلامت ارائه میشوند.

خطرات احتمالی خرید گیفت کارت ایکس باکس هکی

خطرات خرید گیفت کارت ایکس باکس هکی شامل مواردی از قبیل دریافت کد گیفت کارت استفاده شده، شارژبک گیفت کارت، عدم پاسخگویی و پشتیبانی فروشنده و یا مشکلات قانونی مانند مسدود شدن اکانت یا کنسول است. 

دریافت کد استفاده شده یا نامعتبر

در ساده‌ترین حالت ممکن است تامین‌کننده‌ی فروشگاهی که شما گیفت کارت را از آن خریده‌اید، پس از فروش کد گیفت کارت را استفاده کرده باشد و شما هنگام وارد کردن آن با پیام کد نامعتبر مواجه شوید.

شارژبک گیفت کارت ایکس باکس

یکی دیگر از موارد خطرناک خرید گیفت کارت ایکس باکس هکی شارژبک شدن آن است. به این معنی که تامین‌کننده از کارت بانکی دزدی برای خرید گیفت کارت ایکس باکس استفاده کرده و صاحب اصلی کارت بانکی درخواست بازگشت وجه خرج شده را دارد. در این صورت به احتمال بسیار زیاد دستگاه یا اکانتی که گیفت کارت خریداری شده با این کارت بانکی روی آن استفاده شده هم بن و غیرقابل استفاده می‌شود.

عدم پاسخگویی فروشنده

فروشنده‌هایی که معمولا در کار خرید و فروش گیفت کارت ایکس باکس هکی هستند از کیفیت محصول خود اطلاع دارند و معمولا مسیر دور زدن مشتری را هم به خوبی می‌دانند. بنابراین احتمالا در صورت خرید از این فروشنده‌ها نباید انتظار هیچ‌گونه پاسخگویی و پشتیبانی داشته باشید.

نکاتی ضروری قبل از خرید گیفت کارت ایکس باکس

  • اطلاعات کنسول یا اکانت خود را در اختیار فروشنده قرار ندهید.

  • خودتان کد گیفت کارت را وارد کنید. (آموزش استفاده از گیفت کارت ایکس باکس)

  • اطلاعات بانکی حساس خود را به فروشنده نگویید.

  • به اعتبار و مجوزهای سایت یا فروشگاه دقت کنید.

  • از خدمات پس از فروش سایت یا فروشگاه اطمینان حاصل نمایید.

مقاله پیشنهادی: آموزش خرید بازی با گیفت کارت ایکس باکس

خدمات ویژه گیم رنتر به خریداران گیفت کارت ایکس باکس

فروشگاه گیم‌رنتر به خوبی از مشکلات خریداران گیفت کارت در داخل ایران آگاه است و تلاش دارد بهترین و ایمن‌ترین خدمات را به مشتریان محترم خود ارائه دهد. از این رو محصولات دیجیتالی مانند گیفت کارت ایکس باکس را از معتبرترین منابع ارزی تهیه کرده و به دست خریداران می‌رساند تا از هر گونه مشکلی مانند شارژبک و بن شدن اکانت و دستگاه جلوگیری کند. 

با خرید از فروشگاه گیم‌ رنتر به یک منبع معتبر و با سابقه و دارای مجوزهای رسمی اعتماد کرده‌اید و می‌توانید خیالتان از بابت خرید خود راحت باشد.

نویسنده مطلب

هومن محمدزاده
هومن محمدزاده

هومن ۱۰ ساله که به عنوان نویسنده‌ حوزه فناوری و بازی‌های ویدیویی در وب فارسی فعالیت داره و همکاریش با گیم رنتر رو از سال ۱۴۰۳ آغاز کرده. هومن خودش رو یک هوادار پر و پا قرص تکنولوژی می‌دونه و این علاقه رو در گیم رنتر با پوشش خبری، آموزشی و تحلیلی بازی‌ها به نمایش گذاشته. از بین همه بازی‌هایی که هومن تا سن ۲۸ سالگی خاک کرده، عناوین مورد علاقه‌ش سری بازی‌ The Witcher و (بازی محبوب خیلی از ایرانی‌ها) سری FIFA بوده—که البته دیگه باید بهش بگیم EA Sports FC.