گیم رنتر

چگونه گیفت کارت ایکس باکس را وارد کنیم؟

Monday، ۳۱ Ordibehesht ۱۴۰۳

یکی از ساده‌ترین و متداول‌ترین راه‌ها برای خرید بازی از فروشگاه مایکروسافت در کنسول ایکس باکس، استفاده از گیفت کارت مخصوص این پلتفرم است که در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه استفاده و اضافه کردن اعتبار آن به حساب خود، آشنا کنیم.

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت‌ ایکس باکس کارت‌های هدیه‌ای هستند که مقدار مشخصی اعتبار دلاری را به حساب کاربر اضافه می کنند. کاربر می‌تواند با وارد کردن کد 25 رقمی روی این کارت‌ها، اعتبار آن را به اکانت Xbox خود اضافه کرده و با آن بازی یا سایر خدمات مایکروسافت را تهیه کند.

پیشنهاد: برای خرید بازی ایکس باکس می توانید از خدمات گیم رنتر استفاده نمایید.

نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

  • از صفحه هوم ایکس باکس‌، تب استور مایکروسافت را انتخاب کنید.

  • از منوی سمت چپ، گزینه Redeem را انتخاب کنید.

  • کد 25 رقمی روی گیفت کارت را در این قسمت وارد کنید و دکمه Enter را بزنید.

توجه داشته باشید که تمام گیفت کارت‌های معتبر ایکس باکس دارای 25 رقم هستند و اگر گیفت کارت شما تعداد ارقام کمتر یا بیشتری دارد، معتبر نیست و نمی‌توانید آن را اصطلاحا نقد کنید.

  • در این مرحله بهتر است حسابی که می‌خواهید اعتبار گیفت کارت را به آن اضافه کنید را از طریق ایمیلی که اکانت روی آن فعال است تایید کنید؛ چرا که اگر این اعتبار به حساب اشتباهی اضافه شود غیر قابل برگشت خواهد بود.

  • زمانی که اکانت خودتان را چک کردید و گزینه Next را انتخاب کردید، مشخصات و میزان اعتبار گیفت کارت شما راستی آزمایی و نمایش داده می‌شود.
  • برای نهایی کردن این انتقال، گزینه Confirm را انتخاب کنید. بعد از این مرحله، اعتبار گیفت کارت مورد نظر به اکانت ایکس باکس‌تان انتقال یافته و می توانید از آن در خرید بازی‌ها و سرویس‌ها استفاده کنید.

در پایان، به شما یادآوری می‌کنیم که فروشگاه گیم رنتر مرجعی معتبر برای خرید انواع گیفت کارت ایکس باکس است و شما می‌توانید با قیمت مناسبی آن را از این فروشگاه تهیه کنید.

مشتریان گیم رنتر برای وارد کردن و استفاده از گیفت کارت ایکس باکس راهنمای ویژه دریافت کرده و کارشناس فنی مجرب از ابتدای خرید تا فعالسازی پاسخگوی سوالاتشان خواهد بود.

سوالات پرتکرار

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

نوعی کارت هدیه اعتباری است که شما با وارد کردن اعتبار آن به حساب ایکس باکس خود، می‌توانید به راحتی بازی‌های دیجیتالی، فیلم و سریال، آیتم‌های درون بازی را از استور مایکروسافت خریداری کنید.

میزان اعتبار این گیفت کارت‌ها چه مقدار است؟

گیفت کارت‌های ایکس باکس تنوع بالایی از این نظر دارند و از 10 دلار تا 100 دلار را شامل می‌شوند (البته برخی از آن‌ها بر اساس واحد پولی کشورهای دیگر مثل ترکیه هستند).