آموزش استفاده از اسپاتیفای روی اپل واچ

Monday، ۱۱ Ordibehesht ۱۴۰۲

قابلیت اجرای اپ‌های جانبی، اپل واچ را تبدیل به یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در بازار کرده. یکی از اپ‌هایی که بیشترین استفاده را روی اپل واچ دارد اسپاتیفای است. برای همین تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به آموزش استفاده از اسپاتیفای روی اپل واچ بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

جواب کوتاه

برای استفاده از اسپاتیفای روی اپل واچ اول باید این اپلیکیشن را روی اپل واچ خود دانلود کنید و سپس برای استریم آهنگ‌ از آن استفاده کنید. برای دانلود آهنگ و استفاده آفلاین از اسپاتیفای باید حتماً اکانت اسپاتیفای پریمیوم را خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق اپل واچ آهنگ‌های دلخواه‌تان را دانلود کنید.

نحوه استفاده اسپاتیفای روی اپل واچ

قابلیت اجرای اسپاتیفای روی اپل واچ این ساعت هوشمند را به یکی از بایدها برای کسانی که زیاد به باشگاه می‌روند تبدیل کرده. اگر اسپاتیفای اپلیکیشن اصلی شما برای گوش دادن به موسیقی است، باید اسپاتیفای را روی اپل واچ خود نصب کنید.

اگر روی آیفون‌تان اسپاتیفای را نصب کرده‌اید باید روش زیر را دنبال کنید تا بتوانید این اپلیکیشن را روی اپل واچ نیز فعال کنید.

  • اپلیکیشن Watch app را روی آیفون جفت شده با اپل واچ باز کنید و روی My Watch tab ضربه بزنید
  • به قسمت Installed on Apple Watch بروید و ببینید که آیا اسپاتیفای روی آن دانلود شده است یا نه.
  • اگر اسپاتیفای روی اپل واچ شما نصب نشده است، به قسمت Available Apps بروید و گزینه Install را که در کنار اسپاتیفای قرار دارد انتخاب کنید.
  • روی اپل واچ خود App Gallery را انتخاب کنید و سپس Spotify app را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

اگر هنوز روی آیفون خود اسپاتیفای را نصب نکرده‌اید می‌توانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

چگونه از اسپاتیفای روی اپل واچ استفاده کنید

با داشتن اکانت رایگان اسپاتیفای می‌توانید از طریق اپل واچ آهنگ‌هایی که روی آیفون‌تان پخش می‌شوند را کنترل کنید. دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید تا بتوانید کتابخانه اسپاتیفای را کنترل کنید و آهنگ‌های مورد علاقه خود را روی اپل واچ‌تان گوش دهید.

  • روی Play یا Pause در میانه صفحه ضربه بزنید تا آهنگ را شروع یا متوقف کنید.
  • Digital Crown خود را بچرخانید تا میزان صدا را از این صفحه تغییر دهید.
  • برای افزودن آهنگ فعلی به آهنگ‌های مورد علاقه‌‎تان، روی طرح کلی قلب یا Heart Outline ضربه بزنید. اگر قلب از قبل سبز بود، با ضربه زدن روی آن، آهنگ از آهنگ‌های مورد علاقته‌تان حذف کنید.

  • روی آیکون اتصال اسپاتیفای ضربه بزنید تا مکان مورد نظرتان برای پخش صدا را انتخاب کنید. اگر پخش موسیقی از طریق اپل واچ را انتخاب کرده‌اید، از شما خواسته می شود ایرپاد یا هدفون های بلوتوث دیگر را با دستگاه خود جفت کنید.
  • برای بررسی دانلودهای خود یا مرور کتابخانه اسپاتیفای و موسیقی اخیراً پخش شده، صفحه را به سمت چپ بکشید.
  • روی Your Library ضربه بزنید تا موسیقی خود را که بر اساس لیست‌های پخش، پادکست‌ها، آلبوم‌ها و هنرمندان سازماندهی شده‌اند پیدا کنید.

  • صفحه را به سمت راست بکشید تا آلبوم یا پلی لیست فعلی‌تان که در Queue قرار دارد را ببینید.
  • همچنین می توانید Queue خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید از صفحه اپل واچ برای تکرار و شافل کردن آهنگ‌ها استفاده کنید.

نحوه استفاده از اسپاتیفای روی اپل واچ بدون گوشی

اگر شما اکانت اسپاتیفای پریمیوم دارید و همچنین از سری ۳ اپل واچ و بالاتر استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید بدون استفاده از گوشی موزیک، پادکست و کتاب‌های صوتی را روی اپل واچ استریم و.دانلود کنید.

اگر اپل واچ شما داری اتصال به اینترنت LTE باشد شما می‌توانید محتوای خود هر وقت که بخواهید استریم کنید، در غیر این صورت شما باید محتوای مورد نظرتان را دانلود کنید تا بتوانید در مواقعی که امکان اتصال به اینترنت ندارید آن را به صورت آفلاین گوش دهید.

  • اپلیکیشن اسپاتیفای را روی اپل واچ خود باز کنید.
  • پلی لیست یا آلبومی را که می‌خواهید دانلود کنید را پیدا کنید و روی قسمت سه نقطه ضربه بزنید.
  • روی گزینه Download to Apple Watch ضربه بزنید.

سوالات متداول

آیا می‌توان بدون داشتن اکانت پریمیوم از اسپاتیفای موزیک روی اپل واچ استفاده کرد؟

متاسفانه کسانی که تنها اکانت رایگان اسپاتیفای را دارند، نمی‌توانند به طور مستقیم از اپل واچ برای استیرم یا دانلود آهنگ استفاده کنند.

حجم موزیکی که با اکانت اسپاتیفای پریمیوم روی اپل واچ می‌توان دانلود کرد چقدر است؟

بسته به مدل شما می‌توانید حداقل ۱۰ ساعت موزیک روی اپل واچ‌تان دانلود کنید.