لینک کردن اکانت اپیک گیمز به کنسول: آموزش تصویری

Thursday، ۲۵ Esfand ۱۴۰۱

امروزه بسیاری از پلتفرم‌ها برای دسترسی بهتر کاربران، اجازه می‌دهند حساب‌‌های کاربری به هم متصل شوند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قابلیت این است که کار شما را برای خرید آیتم‌ها راحت می‌کند. برای مثال در بازی فورتنایت برای ردیم کردن وی‌باکس‌ها در حساب خود، باید حساب اپیک گیمز و کنسول‌تان را با هم لینک کنید.

پس اگر وی‌باکس خود را خریداری کردید، با استفاده از این راهنمای تصویری، کنسول خود را به اپیک گیمز لینک کنید.

چگونه اکانت کنسول‌ خود را به اپیک گیمز لینک کنیم؟

برای لینک کردن اکانت کنسول به اپیک گیمز راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها استفاده از سایت فعال‌سازی اپیک گیمز است. برای این کار، طبق مراحل زیر عمل کنید:

۱. بازی فورتنایت را اجرا کنید.

۲. روی گزینه‌ Link an Account کلیک کنید.

۳. در صفحه‌ی باز شده کدی به شما نمایش داده خواهد شد. این کد را در سایت اپیک گیمز (Epic Games) وارد کنید. به دلیل تحریم‌ها، برای انجام این کار باید از نرم‌‌افزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

۴. وارد سایت فعال‌سازی اپیک گیمز شوید. در صفحه‌ی نشان داده شده کد کنسول خود را وارد کنید.

۵. در صفحه‌ی جدید، وارد حساب کاربری اپیک گیمز خود شوید.

۶. با مشاهده‌ی پیام تاییدیه (Confirmation)، کنسول شما به اپیک گیمز متصل شده است.

لینک کردن اکانت اپیک گیمز با کنسول از تنظیمات

یکی دیگر از راه‌های لینک کردن کنسول به اپیک گیمز، استفاده از تنظیمات حساب اپیک گیمز است. اگر از قبل اکانت اپیک‌گیمز دارید، برای لینک کنسول به اکانت خود به صورت زیر عمل کنید:

۱. وارد سایت اپیک گیمز شوید. به دلیل تحریم‌ها، برای انجام این کار باید از یک نرم‌‌افزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

۲. روی گزینه‌ی Sign In کلیک کنید.

۳. در صفحه‌ی باز شده، روش ورود به اکانت اپیک‌ گیمز خود را انتخاب کنید و وارد اکانت خود شوید. اگر اکانت اپیک گیمز ندارید، در همین مرحله با کلیک روی آیکن کنسول خود، یک اکانت اپیک گیمز بسازید. با انتخاب کنسول و ساخت اکانت در این مرحله، کنسول شما به صورت خودکار به اپیک گیمز لینک خواهد شد. اما اگر از قبل اکانت اپیک گیمز داشتید، وارد آن شده و مراحل را ادامه دهید.

۴. در سمت چپ، گزینه‌ی Apps & Accounts را انتخاب کنید.

۵. وارد بخش Accounts شوید. اینجا اکانت اپیک گیمز را به کنسول‌ خود لینک کنید. برای این کار کافی است روی گزینه‌ Connect کلیک کنید.

با اجرای قدم به قدم آموزش بالا می‌توانید کنسول خود را به حساب اپیک گیمز لینک کنید. این کار خرید وی‌باکس را برای شما آسان‌تر کرده و دیگر دردسری برای مشکلات حساب خود نخواهید داشت.