آموزش دانلود بازی های پلاس اکسترا در PS4 و PS5

Monday، ۱۷ Bahman ۱۴۰۱

با توجه به این که در چند ماه اخیر تعداد افرادی که از پلی‌استیشن پلاس استفاده می‌کنند افزایش یافته و خیلی از کاربران به دنبال آموزش دانلود بازی‌های پلاس اکسترا در PS4 و PS5 هستند، در این مقاله نحوه دانلود بازی‌های پلی‌استیشن پلاس اکسترا را به شما آموزش می‌دهیم.

نحوه دانلود بازی‌های پلی‌استیشن پلاس اکسترا در PS4 و PS5

در ابتدا شما باید یکی از اکانت‌های اکسترا یا پریمیوم که به شما امکان دسترسی به کاتالوگ بازی‌های پلی‌استیشنن پلاس می‌دهند را خریداری کرده باشید تا بتوانید بازی‌های موجود در این کاتالوگ‌ها را دانلود کنید.

برای دانلود بازی‌ها در PS4 روش زیر را دنبال کنید:

۱. از صفحه Function به سمت راست بروید و PlaySation Plus را انتخاب کنید.

۲. به پایین بروید و Game Catalog را انتخاب کنید.

۳. برای دانلود بازی‌هایی که واجد شرایط دانلود هستند، آن بازی را انتخاب کنید و سپس Download را بزنید.

برای دانلود بازی‌ها برای PS5 باید روش زیر را دنبال کنید:

۱. وارد Games Home Screen شوید و PlaySation Plus را انتخاب کنید.

۲. به قسمت Benefits بروید و Game Catalog را انتخاب کنید.

۳. برای دانلود بازی‌هایی که واجد شرایط دانلود هستند، آن بازی را انتخاب کنید و سپس Download را بزنید.

شما با استفاده از روش‌های بالا می‌توانید بازی‎‌های مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

آشنایی با پلی‌استشن پلاس اکسترا

حالا که نحوه دانلود بازی‌های پلی‌استیشن پلاس اکسترا را یاد گرفتید، بیایید کمی با پلی‌استیشن پلاس اکسترا آشنا شویم. همانطور که می‌دانید پلی‌استیشن پلاس پاسخ سونی به Xbox Game Pass مایکروسافت است و با این که این سرویس هنوز نتوانسته به پای رقیب خود برسد شروع خوبی برای سونی است و می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.

پلی‌استیشن پلاس اکسترا اشتراک میانه و پرطرفدارترین اشتراک پلی‌استیشن پلاس است که کاتالوگ بزرگی از بازی‌ها را در خود جا داده؛ البته این کاتالوگ به بزرگی و تنوع Xbox Game Pass نیست اما کاتالوگ بسیار قوی‌ای است.

همین دسترسی آسان به بازی‌های مختلف بدون نیاز به خرید آن‌ها و فقط با خرید حق اشتراک ماهیانه، باعث می‌شود که اقبال نسبت به این سرویس بسیار زیاد شود.

با توجه به بالا رفتن محبوبیت سرویس‌های اشتراکی به خصوص Xbox Game Pass ما باید منتظر این باشیم که پلی‌استیشن پلاس هم در چند سال آینده امکانات خود را بیشتر و موقعیت خود را با قدرت بیشتر تثبیت کند.