گیم رنتر

دانلود فیلم و سریال در نتفلیکس: آموزش تصویری

Monday، ۲۷ Shahrivar ۱۴۰۲

یکی از بهترین سرگرمی‌های هنگام سفر، تماشای فیلم و سریال است. اما دسترسی به اینترنت برای تماشای فیلم و سریال یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های این سرگرمی است. یکی از قابلیت‌های سرویس استریم فیلم و سریال نتفلیکس، دانلود آرشیوی بزرگ و گسترده از تمام فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های دنیاست. با داشتن اشتراک‌های متنوع نتفلیکس نظیر اشتراک پریمیوم می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های محبوب خود را با کیفیت 4K دانلود کنید و از قابلیت تماشای آفلاین لذت ببرید.

پس اگر اشتراک نتفلیکس دارید و می‌خواهید فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌ خود را دانلود کنید، از آموزش تصویری نحوه دانلود فیلم و سریال در نتفلیکس استفاده کنید و از نتفلیکس لذت ببرید.

چگونه فیلم و سریال محبوب‌مان را در نتفلیکس دانلود کنیم؟

آموزش پیش رو برای سرویس نتفلیکس در پلتفرم‌‌های Android، iOS، Amazon Kindle Fire، Fire tablet، Chromebox و برای سیستم‌های دارای ویندوز ۱۰ قابل استفاده است. برای استفاده از قابلیت دانلود لازم است قدم‌های زیر را دنبال کنید:

۱. برنامه‌ی خود را آپدیت کنید.

برای دانلود در نتفلیکس لازم است از برنامه‌ی نتفلکیس استفاده کنید. شما می‌توانید این برنامه را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنید. لازم است بدانید دانلود فیلم و سریال در نتفلیکس برای ویندوز ۱۰ از طریق مرورگر امکان‌پذیر نخواهد بود و لازم است برنامه‌ی نتفلیکس را در Store ماکروسافت دانلود کرده و نصب کنید.

۲. کیفیت دانلود خود را انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات در طول فرآیند دانلود، کیفیت پخش فیلم و سریال است. نتفلیکس به شما دو حق انتخاب می‌دهد؛ کیفیت استاندارد و کیفیت بالا. البته این کیفیت‌ها به فیلم و سریال مدنظر شما هم بستگی دارد. کیفیت استاندارد حجم کم‌تری از فضای سیستم شما را خواهد گرفت و به سرعت دانلود خواهد شد. اما کیفیت بالا حجم و صبر بیشتری از شما می‌خواهد. اگر قصد تماشای فیلم و سریال در تلفن همراه خود را دارید، کیفیت استاندارد انتخاب به‌صرفه‌تری برای شما خواهد بود. برای دانلود، کافی‌ست وارد تنظیمات نتفلیکس شوید. شما می‌توانید این تنظیمات را در زیر عکس پروفایل خود پیدا کنید. پس از آن، گزینه‌ی دانلود را انتخاب کرده و کیفیت دانلود خود را مشخص کنید. در ویندوز ۱۰، این مسیر به صورت منو > تنظیمات > دانلود خواهد بود.

۳. فیلم و سریال خود را انتخاب کنید.

باید بدانید که تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها در نتفلیکس قابل دانلود نیست. اما عناوین قابل دانلود در لیستی به نام Available for Download به شما نشان داده می‌شود. شما می‌توانید در بخش ژانرها نیز این لیست را پیدا کنید. اگر از برنامه نتفلیکس برای دستگاه‌های iOS، اندروید، Chrome یا Amazon استفاده می‌کنید، در زیر تب Downloads نیز می‌توانید Find More to Download یا Find Something to Download را برای مشاهده عناوین موجود انتخاب کنید.

۴. دانلود را شروع کنید!

برای شروع دانلود عنوان مدنظرتان، کافی‌ست علامت دانلود (فلش رو به پایین) را در کنار فیلم و سریال پیدا کرده و انتخاب کنید. برنامه Netflix در اندروید به شما این امکان را می‌دهد تا مکان ذخیره سازی را برای دانلود مشخص کنید. پس از دانلود، عنوان مدنظرتان در بخش دانلودها ظاهر می‌شود. روی منوی Downloads در دستگاه‌های تلفن همراه یا دکمه Menu در گوشه سمت چپ بالای برنامه نتفلیکس در ویندوز ضربه بزنید. به همین سادگی، از تماشای فیلم و سریال خود به صورت آفلاین لذت ببرید.

با اجرای قدم به قدم آموزش بالا می‌توانید از فیلم و سریال‌های نتفلیکس در سفر لذت برید و عناوین مورد علاقه خود را به صورت آفلاین تماشا کنید. اگر اشتراک نتفلیکس پریمیوم ندارید، همین حالا این اشتراک را با بهترین قیمت و پشتیبانی از مجموعه‌ی گیم‌رنتر تهیه کنید و با استفاده از این آموزش، فیلم‌های خود را با بالاترین کیفیت دانلود و تماشا کنید.