گیم رنتر

خفن‌ترین آیتم‌های فورتنایت برای خرید با ویباکس

Thursday، ۲۶ Amordaad ۱۴۰۲

Item Shop یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی فورتنایت است که در قالب آن می‌توانید با استفاده از ویباکس آیتم‌هایی از جمله گلایدر‌ها و اسکین‌های مختلف را خریداری و کاراکتر خود را از سایرین متمایز کنید. این آیتم‌ها تنها کارکرد تزئینی دارند و هیچ مزیتی را برای شما به ارمغان نمی‌آورند. اما به کمک آن‌ها می‌توانید به شکلی متفاوت وارد نبرد با دیگر بازیکنان شده و حتی با استفاده از ایموت‌های مورد‌علاقه پیروزی خود را جشن بگیرید. در این مطلب بهترین آیتم‌هایی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از فروشگاه فورتنایت آن‌ها را خریداری کنید.

Frostwing Glider

قیمت: ۱۵۰۰ ویباکس

Frostwing Glider یکی از چهار گلایدر لجندری بازی Fortnite بوده که در قالب مجموعه‌های Valkyrie و Ragnarok در دسترس قرار می‌گیرد. این گلایدر به دلیل جذابیت و ماهیت پویای خود توانسته در رتبه اول بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت قرار بگیرد. Frostwing Glider در واقع یک اژدهای یخی کاملا متحرک است که در هنگام استفاده بال‌ها، دم و سر خود را حرکت می‌دهد.

همچنین اژدهای Frostwing Glider غرش کرده و شعله‌های آبی رنگی را از دهان خود خارج می‌کند. این ویژگی‌ها موجب شده‌اند که گلایدر مذکور به آیتم غیر‌عادی و در عین حال جذاب تبدیل شود.

Royale Dragon Glider

قیمت: ۲۰۰۰ ویباکس

Royale Dragon Glider که بر اساس اژدهای سال نو چینی طراحی شده، یک گلایدر لجندری است. این گلایدر با قیمت 2000 ویباکس به مناسبت سال نوی 2018 ارائه شده است. Royale Dragon Glider به عنوان یکی از اولین گلایدر‌های دارای ویژگی‌های تعاملی، بیش از اندازه زیبا و جذاب است.

Fresh Emote

قیمت: ۸۰۰ ویباکس

Fresh Emote یکی از محبوب‌ترین ایموت‌ها از روز‌های ابتدایی آغاز به کار فروشگاه آیتم‌های بازی فورتنایت است. این ایموت دارای یک موسیقی متن شاد بوده و رقص معروف Carlton Dance از سریال The Fresh Prince of Bel-Air را به نمایش می‌گذارد.

رقص Carlton Dance جزوی از فرهنگ عامه بوده که قدمت آن به قبل از انتشار بازی فورتنایت بر‌می‌گردد. Fresh Emote از اوایل سال ۲۰۱۸ در دسترس بوده و به طور مرتب در فروشگاه بازی Fortnite ظاهر می‌شود.

Thunder Crash Pickaxe

قیمت: ۱۲۰۰ ویباکس

Thunder Crash Pickaxe که در قالب مجموعه Lightning & Thunderstorms ارائه شده، همتای تاریک Rainbow Smash Pickaxe محسوب می‌شود. برخلاف سر لامای تک‌شاخ رنگین‌کمانی Rainbow Smash Pickaxe، در Thunder Crash Pickaxe شاهد یک لامای تک‌شاخ تیره با چشمان قرمز و دو شاخ بزرگ در دو طرف سر هستیم.

هر چه تعداد بیشتری از حریفان خود را در بازی فورتنایت از بین ببرید، شاخ‌های دو طرف سر لاما در Thunder Crash Pickaxe بزرگ‌تر شده و به خوبی توانایی‌ها و مهارت شما را به نمایش می‌گذارند.

Fortnite Ghost Glider

قیمت: ۱۲۰۰ ویباکس

Fortnite Ghost Glider یکی از بزرگ‌ترین گلایدر‌های بازی فورتنایت است که به اسکین گوست رایدر، کاراکتر مشهور شرکت مارول، تعلق دارد. ظاهر خشن و در عین حال چشمگیر Fortnite Ghost Glider موجب شده است که این گلایدر به گزینه‌ای جذاب برای بازیکنان تبدیل شود.

Fortnite Ghost Glider جزو آیتم‌های دائمی فروشگاه بازی Fortnite نیست و همانند بسیاری از آیتم‌ها برای مدت محدودی در دسترس قرار گرفته و سپس حذف می‌شود. به همین دلیل علاوه بر در اختیار داشتن ۱۲۰۰ ویباکس، لازم است که منتظر زمان بازگشت Fortnite Ghost Glider به فروشگاه باشید.

Llama Bell Emote

قیمت: ۸۰۰ ویباکس

Llama Bell Emote که از فروشگاه آیتم‌های فورتنایت قابل خرید است، در بین ایموت‌های پر‌انرژی و سرگرم‌کننده قرار می‌گیرد. این ایموت از یکی از بخش‌های برنامه SNL با بازی ویل فرل الهام گرفته شده است.

با اجرای Llama Bell Emote، کاراکتر شما با آهنگی جذاب در حالی که یک زنگ به شکل لاما در دست دارد، سر‌و‌صدای زیادی به پا می‌کند. از این ایموت می‌توانید در لحظات پیروزی یا شادی استفاده کنید، زیرا یکی از لذت‌بخش‌ترین ایموت‌های بازی فورتنایت است.

سوالات رایج

جذاب‌ترین آیتم فورتنایت که با ویباکس قابل خرید بوده، کدام آیتم است؟

Frostwing Glider که در ازای صرف 1500 ویباکس بوده، جذاب‌ترین آیتم بازی فورتنایت است. با خرید این گلایدر یک اژدها بی‌نظیر به دست می‌آورید که پر‌واز با آن در آسمان بی‌نهایت لذت‌بخش است.

چه آیتم‌هایی را می‌توان با ویباکس خریداری کرد؟

در بازی فورتنایت می‌توانید انواع و اقسام آیتم‌ها اعم از ایموت، گلایدر، اسکین و پیک اکس را در قالب فروشگاه و به واسطه پرداخت ویباکس به دست بیاورید.