گیم رنتر

بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر ۳ این ماه به گیم پس می‌آید

Thursday، ۲۱ Tir ۱۴۰۳

به گفته برخی منابع قابل اعتماد، مایکروسافت به زودی در ماه جاری میلادی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را در گیم پس منتشر می کند. 

این شرکت قبلا اعلام کرده بود که در روز عرضه، بازی کالاف دیوتی بلک آپس ۶ به گیم پس اضافه می‌شود اما به نظر می‌رسد با این شرایط اولین کالاف دیوتی که به گیم پس می‌آید بازی مدرن وارفر ۳ است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

از سال پیش که مایکروسافت با هزینه ۷۰ میلیارد دلاری شرکت اکتیویژن بلیزارد کینگ را خریداری کرد، هواداران ایکس باکس درخواست اضافه شدن سری کالاف دیوتی به گیم پس را داشته‌اند. مدتی طول کشید اما در نهایت این شرکت آمریکایی پاسخ طرفداران را داد و اعلام کرد که بازی بلک آپس ۶ از روز اول عرضه در گیم پس خواهد بود. هر چند تاکنون خبری از عرضه سایر بازی‌های قبلی سری کالاف دیوتی نبوده، اما به نظر می‌رسد اوضاع قرار است تغییر کند.

اخیرا قیمت سرویس ایکس باکس گیم پس افزایش پیدا کرد و به نوعی تایید شد که خبر بزرگی برای این اشتراک پرطرفدار در راه است. یکی از منابع معتبر مطرح دنیای بازی‌های ویدیویی به نام تام هندرسون عنوان کرده که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنید و در اوایل مرداد ماه برای گیم پس عرضه شود؛ اعلامیه این خبر مهم هم به زودی منتشر خواهد شد. 

خبر افزایش قیمت سرویس‌ها هم قرار بود با خبر انتشار مدرن وارفر ۳ روی گیم پس اعلام شود اما ظاهرا کمی ناهماهنگی وجود داشته.

انتخاب جدیدترین ساخته  Sledgehammer Games به عنوان اولین کالاف دیوتی گیم پس در نوع خود کمی عجیب و البته جذاب است چون این بازی در حال حاضر آخرین نسخه عرضه‌شده سری کالاف دیوتی است و معمولا شرکت‌ها به سراغ آثار قدیمی‌تر می‌روند. البته منتقدان هم‌نظر بودند که بخش داستانی بازی مدرن وارفر ۳ برای یک بازی ۷۰ دلاری کوتاه است اما با عرضه آن روی گیم پس احتمالا جای شکایتی باقی نمی‌ماند.

بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر ۳ شاید کالاف دیوتی مورد علاقه هواداران نباشد اما احتمالا نقطه آغازی است که سایر نسخه‌های قدیمی‌تر این سری محبوب هم یک به یک روی سرویس عظیم و برجسته گیم پس عرضه شوند. قبلا تایید شده بود که در ماه جولای میلادی امسال ۸ بازی دیگر به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند و احتمالا مشهورترین بازی این لیست ۸ موردی همین بازی مدرن وافر ۳ باشد.

اگر میخواهید Call of Duty: Modern Warfare 3 را به رایگان دانلود کنید، از همین حالا عضو اشتراک گیم پس شوید.