بهترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس

Monday، ۳۰ Amordaad ۱۴۰۲

اگر به سریال‌های کره‌ای علاقه دارید و از تماشای آن‌ها لذت می‌برید، باید بدانید که نتفلیکس محل مناسبی برای شما است. مشترکین شبکه Netflix به لیستی از بهترین سریال‌های کره‌ای دسترسی پیدا می‌کنند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.

برترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس که باید تماشا کنید

شبکه اشتراکی نتفلیکس در کنار تمامی فیلم و سریال‌های غربی، شامل سریال‌های کره‌ای جذابی هم می‌شود که برای طرفداران سینما و تلوزیون این کشور جذاب به نظر می‌رسند. از Squid Game و My Name گرفته تا Kingdom، بهترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس چه آثاری هستند؟

راستی اگر جزو مشترکین این شبکه محسوب نمی‌شود، می‌توانید به صفحه خرید اشتراک نتفلیکس پریمیوم مراجعه کنید.

سریال All of Us Are Dead

سریال All of Us Are Dead که تا به حال یک فصل از آن منتشر شده، در مورد یک سری دانش آموز دبیرستانی است که پس از شیوع ویروس زامبی‌ها در مدرسه خود گیر می‌کنند. پس از شکست چند آزمایش حساس، زامبی‌ها در سطح کره جنوبی پخش می‌شوند و کل زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

حال این دانش آموزها که در مدرسه خود محبوس شده‌اند، باید بدون کمک از طرف دولت یا نیروهای نظامی زنده بمانند و از دنیای خطرناک بیرون فاصله بگیرند. اما موضوع این است که آن‌ها تجهیزات و غذای کافی برای زنده ماندن ندارند و باید تصمیمی اساسی اتخاذ کنند.

سال عرضه: ۲۰۲۲

سریال Twenty Five Twenty One

لیست بهترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس بدون ذکر نام یک سریال درام و عاشقانه تکمیل نمی‌شود. سریال Twenty Five Twenty One داستان خود را حول واژه «عشق» و رابطه‌های عاشقانه تعریف می‌کند و از این منظر نسبت به سایر نسخه‌های مشابه بهتر است.

جریان اصلی در مورد پنج شخصیت و زندگی عاشقانه آن‌ها است که از دهه ۱۹۹۰ شروع می‌شود تا سال‌های پایانی دهه ۲۰۲۰ ادامه پیدا می‌کند. Twenty Five Twenty One در کنار پرداختن به مسائلی مثل علاقه‌های اول، درس‌های زیادی در خود گنجانده که برای مخاطبین جوان‌تر از اهمیت بالایی برخوردار است.

سال عرضه: ۲۰۲۲

سریال The Silent Sea

سریال The Silent Sea که تا به حال یک فصل از آن منتشر شده، یک اثر علمی تخیلی با عناصر ترسناک است که در فضا جریان دارد. داستان سریال در مورد یک گروه تحقیقاتی است که برای بررسی یک رویداد تراژیک، به یک ایستگاه فضایی می‌روند. البته که هدف صرفا تحقیقات نیست و آن‌ها باید یک سری نمونه و آزمایش فوق‌العاده مهم را پیدا کنند.

این نمونه‌ها و آزمایش‌ها که در مورد تولید میزان عظیمی از آب آشامیدنی هستند، در ایستگاهی فضایی با نام Balhae محفوظ شده‌اند. اما همان‌طور که حدس می‌زنید این سفر تحقیقاتی به درستی پیش نمی‌رود تا اعضای تیم تحقیقات هم درگیر رویدادهای ترسناک و تاثیرگذاری شوند.

سال عرضه: ۲۰۲۰

سریال Kingdom

سریال Kingdom که با الهام از یک وبتون (کمیک‌های دیجیتالی کره‌ای) ساخته شده، در طی دو فصل حسابی مورد تحسین قرار گرفت. کینگدام یک سریال ترسناک با حال و هوایی تاریخی است که در قرن ۱۶ جریان داشته و نسخه‌ یکی از جهان‌های موازی سرزمین کره را به تصویر می‌کشد.

داستان سریال در مورد پادشاهی است که سخت مریض شده و به نقطه مرگ نزدیک می‌شود. پسر پادشاه هم که نمی‌توان منفعل بنشیند، شروع به پیدا کردن ریشه بیماری و راهی برای درمان آن می‌کند. اما اوضاع از یک بیماری معمولی برای پدرش خطرناک‌تر و کل کشور را مورد تهدید قرار می‌دهد.

این تهدید شیوع ویروس زامبی است که ساکنین قرن شانزدهمی کره‌ای را به مردگان متحرک تبدیل می‌کند. در ادامه مسائل شخصی و سیاسی با خطر زامبی‌ها ترکیب می‌شود تا یک داستان فوق‌العاده جذاب شکل بگیرد.

سال عرضه: ۲۰۲۰

سریال Signal

سریال Signal که هفت سالی از عرضه آن می‌گذرد و احتمالا میزبان فصل دوم نمی‌شود، به مذاق طرفداران سریال‌های کارآگاهی مانند Sherlock و Broadchurch خوش خواهد آمد. داستان سریال یک کارآگاه خبره در سال ۲۰۱۵ را دنبال می‌کند که پس از پیدا کردن یک بی‌سیم عجیب، می‌تواند با یک کارآگاه پلیس در سال ۱۹۸۹ به صحبت بپردازد.

این دو کارآگاه که از پتانسیل بالای این برش زمانی آگاه هستند، روی یک پروند جنایی کار کرده و به راحتی آن را حل می‌کنند. در ادامه و هنگامی که این دو تصمیم می‌گیرند پروند‌های بیش‌تری را به نتیجه برسانند، متوجه می‌شوند که تغییر رویدادهای گذشته باعث به وجود آمدن اتفاقات ناخوشایندی در آینده خواهد شد. این پیچش داستانی به وقایع غیرقابل انتظاری می‌رسد که باید آن را ببینید.

سال عرضه: ۲۰۱۶

سریال Our Blues

یک سریال درام با ایده‌ای جالب که زندگی معمولی چند تن از ساکنین جزیره Jeju را دنبال می‌کند. همین موضوع باعث به وجود آمدن حالتی مستند گونه می‌شود که واقع گرایی خاصی در سریال Our Blues به وجود می‌آورد. این سریال به تعریف پستی‌ها و بلندی‌های ساکنین جزیره مذکور می‌پردازد و قسمت‌های مهم زندگی‌شان را به تصویر می‌کشد.

همین ایده ساده اما جذاب، باعث می‌شود که به جزئیات کوچک زندگی خود نگاه مهم‌تری داشته باشیم‌؛ چرا که ممکن است تاثیری بزرگ‌تر از حد تصور داشته باشند. ساکنین متعدد جزیره Jeju در سال Our Blues زندگی‌های مرتبطی با هم دارند و با همین جزئیات کوچک روی یکدیگر تاثیر می‌گذارند.

سال عرضه: ۲۰۲۲

سریال Crash Landing on You

اگر به دنبال یک سریال کره‌ای می‌گردید که بتواند عناصر یک داستان عاشقانه را با اثری درام ترکیب کند، نباید Crash Landing On You را از دست بدهید. این سریال جذاب و به دور از پیچیدگی‌های امروزی، به مسئله‌ای شخصی می‌پردازد که تحت تاثیر مشکلات بین کره جنوبی و کره شمالی قرار گرفته است.

داستان سریال حول یک زن اهل کره جنوبی می‌چرخد که به طور اتفاقی وارد منطقه ممنوعه مربوط به کره شمالی می‌شود. در ادامه یکی از سربازهای اهل کره شمالی تصمیم می‌گیرد به زن مذکور پناه دهد تا او بتواند در زمان مناسب به کشورش بازگردد. اما حسی که میان سرباز و زن کره‌ای به وجود می‌آید، باعث خلق موقعیت‌های جالبی می‌شود.

سال عرضه: ۲۰۱۹

سریال Mr. Sunshine

سریال Mr. Sunshine که تنها یک فصل از آن منتشر شده، در مورد مردی با نان یوجین است؛ فردی که در دهه ۱۸۰۰ و در شهر چوسان به عنوان یک برده متولد می‌شود. اما طولی نمی‌کشد که به سمت ایالات متحده فرار می‌کند و با گذشت زمان، به نیروی دریایی این کشور می‌پیوندد.

سال‌ها بعد او به عنوان یک نظامی آمریکایی به شهر چوسان باز می‌گردد و در نگاه اول، عاشق یک دختر نجیب زاده می‌شود. اما مشکل اینجا است که نام دختر مورد بحث از زمان بچگی به یک فرد اشرافی دیگر پیوند خورده و امکان نقض این قانون را ندارد. همین موضوع باعث به وجود آمدن پیچیدگی‌های مختلفی بین یوجین، معشوقه او و سایر شخصیت‌ها می‌شود.

سال عرضه: ۲۰۱۸

سریال My Name

اگر به سریال‌های جنایی و گنگستری علاقه دارید، احتمالا از تماشای My Name لذت می‌برید. این درام جنایی داستان زنی را تعریف می‌کند که حس انتقام وجودش را فرا گرفته و می‌خواهد انتقام خود را از کسانی که پدرش را کشته‌اند، بگیرد. او برای شروع داستان وارد یک گروه گنگستری جدید شده و به آن‌ها می‌پیوندد.

اما این پایان کار نیست و شخصیت اصلی داستان، با یک اسم تقلبی راه خود را به پلیس محلی شهرش پیدا می‌کند. او در این میان با یک کارآگاه پلیس هم وارد رابطه می‌شود تا قوس شخصیتی کامل‌تری داشته باشد. سریال My Name در کنار نگاه نوآر خود نسبت به دنیا، صحنه‌های اکشن جذابی هم داد که مخاطب را به وجد می‌آورد.

سال عرضه: ۲۰۲۱

سریال Squid Game

در صدر لیست بهترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس به معروف‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها می‌رسیم. سریال Squid Game در مورد مسابقه‌ای است که افراد بدهکار و نیازمند وارد آن می‌شوند و برای کسب یک جایزه نقدی بزرگ تلاش می‌کنند. اما خب این مسابقه زیاد دوستانه نیست و به قیمت جان آدم‌ها تمام می‌شود.

افرادی که در این مسابقه خطرناک شرکت می‌کنند، جان خود را وسط می‌گذراند و ممکن است با یک اشتباه در طی مرحله‌های مسابقه مذکور، کشته شوند. البته که روایت سریال شاخه‌های مختلفی دارد و به زندگی شخصیت‌ها و دلیل آن‌ها برای شرکت در چنین مسابقه شومی می‌پردازد. فصل دوم سریال Squid Game در دست ساخت است.

سال عرضه: ۲۰۲۱

سوالات متداول

بهترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس چه آثاری هستند؟

از جمله بهترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس می‌توانیم به Squid Game، My Name و Kingdom اشاره کنیم.

چگونه می‌توان به تماشای قانونی سریال‌های کره‌ای Netflix پرداخت؟

برای این کار باید به سراغ یکی از اشتراک‌های سه‌گانه نتفلیکس با نام‌های Basic، Standard یا Premium بروید.