کد LGSF رو وارد کن،‌ رایگان میاریم رایگان می‌بریم 🤫 | پیک رایگان، مخصوص سفارشات اجاره ای بالای ۱۰۰ تومن
گیم رنتر

اعضای BTS‌ چه سریال‌هایی تماشا می‌کنند؟

Monday، ۲۶ Shahrivar ۱۴۰۳

حتما برایتان پیش آمده که دنبال یک سریال جدید هستید ولی نمی‌دانید که چه سریالی باید ببینید. حتی از منابع مختلف، اسم سریال‌های پیشنهادی مختلفی به گوشتان خورده ولی هنوز هم در دیدنشان شک دارید. اما اگر جزو ARMY (طرفداران بی تی اس) هستید، پس حتما با سریال‌های موردعلاقه‌ خود اعضای بی تی اس، مشتاق دیدن آن‌ها می‌شوید.

شاید از خود پرسیده باشید که: اعضای BTS‌ چه سریال‌هایی تماشا می‌کنند؟ ما در این مقاله می‌خواهیم سریال‌های موردعلاقه اعضای بی تی اس در نتفلیکس را با تعداد فصل‌ها و سال انتشار معرفی کنیم.

تمامی سریال‌های این مقاله در سرویس نتفلیکس قرار دارند و با خرید اشتراک نتفلیکس پرمیوم به راحتی می‌توانید این سریال‌ها را تماشا کنید.

Bridgerton

جونگ‌کوک تمام فصل‌های بریجرتون را دیده

  • سال انتشار: ۲۰۲۰

  • تعداد فصل‌ها: ۳ فصل (تمدید شده برای فصل ۴)

بریجرتون یکی از سریال‌های محبوب Jungkook است. یکی از طرفداران در اینستاگرام درباره سریال بریجرتون پرسید و جونگ‌کوک هم پاسخ داد که هر دو فصلش را دیده. 

داستان سریال از چند رمان اقتباس شده و درباره خانواده بانفوذ و قدرتمند بریجرتون است. در هر رمان، دختران و پسران خانواده بریجرتون وارد رقابت‌هایی برای رسیدن به فرد موردعلاقه خود و ازدواج با او می‌شوند.

فصل اول سریال درباره بزرگترین دختر خانواده بریجرتون به نام «دفنی» است که به یک دوک انگلیسی علاقه‌مند می‌شود. ولی شایعات از گذشته دوک شروع به پخش شدن می‌کنند و اطرافیان به هویت واقعی دوک شک می‌کنند.

Itaewon Class

دوست صمیمی وی نقش اصلی این سریال است

  • سال انتشار: ۲۰۲۰

  • تعداد فصل‌ها: ۱ فصل (تمام شده)

در ابتدا جالب است بدانید که بهترین دوست V به نام «پارک سو جون» به عنوان نقش اصلی سریال بازی می‌کند. پارک سو جون رهبر گروه Wooga Squad هم هست. همچنین خود V، آهنگ پیش زمینه این سریال به نام «Sweet Night» را خوانده است.

روزی یک جوان دبیرستانی به نام «پارک» در اولین روز مدرسه‌اش، یکی از دانش آموزان را می‌بیند که در حال قلدری و کتک زدن دانش آموز دیگری است. «پارک»برای دفاع از دانش آموز دیگر، آن قلدر را کتک می‌زند. اما آن دانش آموز قلدر، پسر رئیس یکی از بزرگترین رستوران‌های سئول به نام «جانگ» است. پدر آن دانش آموز که رئیس رستوران هم بود، از «پارک» می‌خواهد که از پسرش عذرخواهی کند ولی او این کار را نمی‌کند. در ادامه، پارک از مدرسه اخراج شده و پدرش (که او هم در رستوران جانگ کار می‌کرد) اخراج می‌شود. «پارک» به زندان می‌افتد و پدرش در یک سانحه رانندگی فوت می‌کند. وقتی پارک از زندان آزاد می‌شود، با خود عهد می‌بندد با تاسیس یک رستوران در منطقه ایته وان سئول، با یک نقشه‌ از خانواده «جانگ» انتقام بگیرد.

Alice in Borderland

سریالی که مهر تایید جونگ‌کوک را دارد

  • سال انتشار: ۲۰۲۰

  • تعداد فصل‌ها: ۲ فصل (تمدید شده برای فصل ۳)

جونگ‌کوک یکی از سریال‌‌باز ترین اعضای بی تی اس است. در یکی از کوئسشن باکس‌های اینستاگرام، یکی از اعضای ARMY به او پیشنهاد کرد که سریال «آلیس در سرزمین مرزی» را تماشا کند. اما جونگ‌کوک جواب داد که قبلا آن را دیده. 

سریال Alice in Borderland هم برای علاقه‌مندان به سریال‌های شرقی و هم برای گیمرها مناسب است. داستان سریال درباره پسری به نام «آریسو» است که یک گیمر حرفه‌ای بوده و همیشه در حال بازی کردن است. 

برحسب اتفاقی، او و تعدادی از افراد دیگر وارد یک بازی می‌شوند که شبیه نسخه‌ای از شهر توکیو است. این نسخه از توکیو مثل یک بازی بتل رویال و بقا-محور است. آریسو باید سعی کند بازی‌های خطرناکی را برنده شود و بقیه بازیکنان نتوانند او را حذف نکنند. جالب اینجاست که اگر کسی سعی کند از منطقه فرار کند، کشته می‌شود.

پیشنهادی برای شما: با خرید اسپاتیفای پرمیوم تمام آهنگ‌های BTS به راحتی گوش دهید.

Crash Landing On You

وی آرزو داشت زندگی‌اش مثل این سریال باشد

  • سال انتشار: ۲۰۱۹

  • تعداد فصل‌ها: ۱ فصل (تمام شده)

J-Hope در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود که به کی دراما «سقوط بر روی تو» علاقه خیلی زیادی دارد و ای کاش می‌توانست او هم مانند شخصیت‌های سریال، اتفاقاتی مثل اتفاقات درون سریال را تجربه کند. این کی دراما نمره ۸.۷ از IMDB دریافت کرده و یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای است که باید ببینید.

داستان سریال درباره یک زن میلیاردر در کره جنوبی است. یک روز این زن برای سوار شدن پاراگلایدرش به کوه‌های مرزی کره جنوبی-کره شمالی می‌رود ولی شرایط آب‌وهوایی بد باعث می‌شود که طوفان بگیرد. در ادامه، او در خاک کره شمالی سقوط می‌کند. سپس مردی که یک افسر گشت‌زنی کره شمالی است، او را پیدا کرده و کم کم، عشق ممنوعه‌‌ای از دو کشورهای دشمن آغاز می‌شود. 

Money Heist

جونگ‌کوک هم طرفدار پروفسور بوده

  • سال انتشار: ۲۰۱۷

  • تعداد فصل‌ها: ۵ فصل (تمام شده)

احتمال دارد که شما اسم سریال Money Heist را شنیده باشید. جونگ‌کوک در فضای مجازی از علاقه خود به سریال «سرقت پول» حرف زده و گفته که قبلا آن را دیده و دوست دارد یکبار دیگر هم تماشایش کند.

داستان سریال Money Heist درباره گروهی از خلافکاران است که به رهبری مردی به نام «پروفسور» وارد ضرابخانه ملی اسپانیا شده و مردم را گروگان می‌گیرند. حالا آن‌ها باید هم با نیروهای پلیس بیرون ضرابخانه مبارزه کنند و هم به مشکلات داخلی افراد گروه رسیدگی کنند. اما ذره ذره که سریال جلوتر می‌رود، اوضاع از کنترل پروفسور و گروهش خارج می‌شود.

ابتدا نسخه اسپانیایی سریال تولید شد و بعد از استقبال مردم، یک نسخه کره‌ای به نام «Money Heist: Korea» هم ساخته شد.

Sky Castle

آر اِم برای دیدن این سریال عجله داشت

  • سال انتشار: ۲۰۱۸

  • تعداد فصل‌ها: ۱ فصل (تمام شده)

رهبر گروه بی تی اس به نام RM در مصاحبه‌ای  گفته بود که برای دیدن Sky Castle سریعا خودش را به خانه رساند تا بتواند این سریال را تماشا کند. همچنین Jin گفت که او هم یکی از طرفداران سریال «قلعه آسمان» است.

اتفاقات سریال قلعه آسمان در یک آپارتمان جریان دارد. در این آپارتمان، پنج زن همراه با خانواده‌هایشان زندگی می‌کنند. ولی پدرها در این خانواده‌ها از قشرهای تحصیل کرده با جایگاه اجتماعی بالایی مثل پزشکان، استادان و قاضیان است. مادران در این خانواده‌ها قصد دارند که فرزندانشان را در بهترین دانشگاه‌ها قبول کنند که جایگاه اجتماعی پدران را حفظ کنند. اما هر یک از این زنان، چالش‌ها و رازهایی دارند. 

قلعه آسمان (در حال حاضر) نمره ۸.۶ را از IMDB دریافت کرده.

مقاله پیشنهادی: اگر دنبال آهنگ‌های کره‌ای می‌گردید، ما به شما بهترین پلی لیست‌های کره‌ای در اسپاتیفای را معرفی می‌کنیم.

Squid Game

سریالی که V را مجذوب کرده بود

  • سال انتشار: ۲۰۲۱

  • تعداد فصل‌ها: ۲ فصل (تمدید شده برای فصل ۳)

«بازی مرکب» وقتی برای اولین بار منتشر شد، به سرعت رکوردهای بازدید نتفلیکس را جابه‌جا کرد و به معنای واقعی کلمه، مثل یک بمب در دنیای سریال‌ها بود. یکی از اعضای بی تی اس از طرفداران پروپاقرص این سریال است. V زمانی که Squid Game در سال ۲۰۲۱ تازه پخش شده بود، مجذوب سریال شد. این علاقه تا حدی بود که وقتی گروه BTS در شهر لس آنجلس در سال ۲۰۲۱ آهنگ Permission To Dance را اجرا کردند، V با لباس یکی از نگهبانان سریال که به رنگ صورتی بود، به روی صحنه آمد.
بیشتر از ۴۰۰ نفر از افرادی که به پول زیادی نیاز دارند، وارد یک بازی به نام Squid Game می‌شوند. فرد برنده در پایان «بازی مرکب» پول خیلی زیادی جایزه می‌گیرد. در این بازی اگر هر بازیکنی در یک مرحله برنده شود، به مرحله بعد می‌رود. ولی اگر بازیکنی ببازدُ کشته می‌شود و اینجاست که بازی مرکب به یک بازی مرگ تبدیل می‌شود. 

Business Proposal

یکی دیگر از محبوبان جونگ‌کوک 

  • سال انتشار: ۲۰۲۲

  • تعداد فصل‌ها: ۱ فصل (تمام شده)

جونگ‌کوک در پیج اینستاگرامش با طرفداران پرسش و پاسخ‌های زیادی می‌گذارد. او در یکی از پرسش و پاسخ‌های اینستاگرامی خود به یکی از طرفداران جواب داد که سریال Business Proposal را دیده. این سریال نمره (در حال حاضر) نمره ۸.۱ را از سایت IMDB دریافت کرده.

داستان سریال «یک خواستگاری کاری» درباره یک زن مجرد بوده که کارمند یک شرکت است. او به جای دوستش به یک Blind Date می‌رود و پیش خود فکر می‌کند که به احتمال زیاد رد می‌شود. ولی در ادامه مشخص می‌شود که فرد مقابل از او خوشش آمده و خواستگاری می‌کند. مشکلی که وجود دارد این است که مردی که از او خواستگاری کرده، مدیر عامل همان شرکتی است که این زن در آنجا کار می‌کند.

Sweet Home

لیدر بی تی اس نقش اول این سریال را پسندیده

  • سال انتشار: ۲۰۲۰

  • تعداد فصل‌ها: ۳ فصل (تمام شده)

در یکی از مصاحبه‌های زنده بی تی اس با طرفداران، RM تعدادی از آهنگ‌ها، کی دراما و کتاب‌های موردعلاقه‌اش را نام برد. او در آخر گفت که از بازی «سونگ کانگ» به عنوان نقش اصلی در سریال Sweet Home لذت برده و این سریال را به طرفداران پیشنهاد کرد.

داستان سریال «خانه شیرین» در مورد پسری دبیرستانی است که خانواده‌اش را در یک تصادف از دست می‌دهد. او بعد از نقل مکان به یک آپارتمان جدید، متوجه می‌شود که هیولاها حمله کرده‌اند. حالا او و بقیه ساکنان ساختمان باید جلوی هیولاها زنده بمانند.

Kingdom

جیمین عاشق زامبی‌های درباری بوده

  • سال انتشار: ۲۰۱۹

  • تعداد فصل‌ها: ۲ فصل (تمدید شده برای فصل ۳)

سریال «پادشاهی» از همان زمانی که برای اولین بار از نتفلیکس پخش شد، مورد استقبال مردم قرار گرفت. همچنین Jimin به طرفداران خود گفت که از دیدن سریال «پادشاهی» بسیار لذت برده.

داستان در زمان قدیم در کره اتفاق می‌افتد. پادشاه کره چند روز است که  بیمار شده. او قرنطینه شده و کسی اجازه ملاقات با او را ندارد. اما در یک شب، پسرش که ولیعهد محسوب می‌شود، مخفیانه وارد اتاق پدرش می‌شود ولی در عوض با یک زامبی مواجه می‌شود. او متوجه می‌شود که یک بیماری ناشناخته در حال شیوع پیدا کردن است و مردم را به زامبی تبدیل می‌کند. حالا او باید قبل از اینکه این بیماری به پایتخت برسد، منشا و راه درمانش را پیدا کند. از طرفی وزیر دربار، با دسیسه چینی قصد دارد تا ولیعهد را از بین ببرد تا خودش بتواند پادشاه شود.

سوالات رایج

اعضای BTS چه سریال‌هایی تماشا می‌کنند؟

تماشای سریال‌های Squid Game، Bridgerton و Sky Castle توسط اعضای بی تی اس پیشنهاد شده.

بهترین سریال‌های پیشنهادی BTS کدامند؟

Itaewon Class ،Crash Landing On You و Sweet Home بهترین سریال‌های پیشنهادی بی تی اس هستند.

نویسنده مطلب

علی سلطانیان
علی سلطانیان

علی تولید محتوا در زمینه‌های مختلفی رو دوست داره؛ ولی نوشتن در حوزه گیمینگ و تکنولوژی همیشه انتخاب اولش بوده. در گیم رنتر، علی به عنوان یکی از نویسنده‌های بلاگ و محصولات فعالیت داره و از اونجایی که عاشق مطالعه در زمینه اخبار و اتفاقات حوزه سرگرمی و تکنولوژیه، خبرهای داغ رو هم پوشش می‌ده