گیم رنتر

بهترین پلی لیست‌های کره‌ای در اسپاتیفای

Saturday، ۲۷ Amordaad ۱۴۰۳

ژانر کی پاپ تبدیل به سبک موسیقی مورد علاقه بسیاری از مردم شده. اما افراد زیادی هستند که دنبال پلی‌ لیست‌‌هایی می‌گردند تا بهترین آهنگ‌های کره‌ای را داشته باشد. در این مقاله قصد داریم ۱۰ تا از بهترین پلی‌ لیست‌های کره‌ای در اسپاتیفای را بر اساس تعداد فالوور (در زمان نوشتن این مقاله) معرفی کنیم.

This Is BTS

  • فالوورها: ۷.۸ میلیون

  • تعداد آهنگ‌: ۲۶۴

گروه BTS محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خواننده‌های سبک کی پاپ در دنیا هستند. بیشتر از ۱۴ ساعت آهنگ از اعضای گروه بی تی اس که به صورت جداگانه و گروهی خوانده‌اند در این پلی لیست برای طرفداران جمع‌آوری شده. اگر شما یک «آرمی» هستید، پس این پلی لیست اولویت اول شما برای فالو کردن را دارد.

K-Pop ON! (온)

  • فالوورها: ۵.۴ میلیون

  • تعداد آهنگ‌: ۵۰

اگر دنبال یک پلی لیست می‌گردید که از خواننده‌های محبوب کره‌ای حداقل یک آهنگ داشته باشد، این پلی لیست مخصوص شماست. آهنگ‌های بیش از ۴۰ خواننده کی پاپ در K-Pop On قرار دارند که می‌توان به گروه‌های  Eclipse ،Stray Kids و Red Velvet اشاره کرد.

اگر می‌خواهید آهنگ‌های متنوعی گوش کنید یا با صدای خواننده‌های دیگر آشنا شوید، این پلی لیست را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

This Is BLACKPINK

  • فالوورها: ۳.۲ میلیون

  • تعداد آهنگ‌: ۵۵

گنجینه‌ای برای طرفداران گروه بلک پینک! بیشتر از ۳ ساعت موسیقی از معروف‌ترین آهنگ‌های گروه بلک پینک در این پلی لیست قرار دارد. از آنجایی که فقط آهنگ‌های خواننده‌های عضو این گروه در فهرست قرار دارند، اگر از هواداران پر و پاقرص بلک پینک هستید، حتما باید به این پلی لیست گوش کنید.

مقاله پیشنهادی: با مطالعه آموزش رفع خطای Something Went Wrong اسپاتیفای با روش‌های رفع این ارور آشنا شوید.

Korean OSTs

  • فالوورها: ۱.۵ میلیون

  • تعداد آهنگ‌: ۱۰۰

معمولا افرادی که به ژانر کی پاپ علاقه دارند، سریال‌های درام کره‌ای (معروف به کی دراما) هم تماشا می‌کنند. بسیاری از موسیقی‌ متن‌های این سریال‌ها از خوانندگان معروفی هستند که ممکن است بعضی از آن‌ها را بشناسید یا با بعضی دیگر هم آشنا شوید. 

خوبی دیگر این پلی لیست اینجاست که می‌تواند شما را با سریال‌های جدید آشنا کند. به این صورت که اگر یک آهنگ در این پلی لیست را دوست داشتید، شاید تشویق شوید که سریالش را هم تماشا کنید.

Beyond Borders: Asian Artists A to Z

  • فالوورها: ۱.۴ میلیون

  • تعداد آهنگ‌: ۶۰

تفاوت پلی لیست Beyond Borders با بقیه در اینجاست که در این پلی لیست نه فقط خواننده‌های کره‌ای، بلکه از خوانندگان کشورهای دیگر مثل ژاپن هم در این لیست قرار دارند. برای افرادی که به طور کلی به موسیقی‌های شرق آسیا مثل کی پاپ و جی پاپ علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم که این پلی لیست را فالو کنند تا به گلچینی از بهترین‌ آهنگ‌های آسیای شرقی دسترسی داشته باشند.

This Is Stray Kids

  • فالوورها: ۱.۴ میلیون

  • تعداد آهنگ‌: ۱۸۷

خوانندگان کی پاپ برعکس بقیه کشورهای دیگر، بیشتر گروهی خوانندگی می‌کنند. Stray Kids یکی از گروه‌های کره‌ای بسیار محبوب است که یک پلی لیست مخصوص با بیش از ۱۸۰ آهنگ از این گروه گردآوری شده. 

اگر طرفدار این گروه هستید یا می‌خواهید برای اولین بار آهنگ‌هایشان را گوش کنید، این پلی لیست نقطه بسیار مناسبی برایتان است.

This Is TWICE

  • فالوورها: ۱.۳ میلیون

  • تعداد آهنگ‌: ۱۴۹

یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای این است که می‌توانید پلی لیست‌های هر گروه کی پاپ را با عبارت: «(This Is (name» پیدا کنید. برای گروه Twice هم دقیقا همینطور است. تعداد افرادی که این پلی لیست را سیو کرده‌اند به بیش از ۳ میلیون نفر می‌رسد که نشان می‌دهد «وانس» ها هر روز بیشتر و بیشتر به این پلی لیست علاقه‌مند می‌شوند.

V’s Favorite Tracks

  • فالوورها: ۱.۱ میلیون

  • تعداد آهنگ‌: ۲۱

گاهی اوقات هواداران کنجکاو می‌شوند تا بدانند که خواننده محبوبشان، خودش چه آهنگ‌هایی را دوست دارد. اگر می‌خواهید بدانید که «V» به عنوان یکی از اعضای بی تی اس چه آهنگ‌هایی هم از خود گروه BTS و هم از بقیه خوانندگان دوست دارد، پس باید به این پلی لیست نگاهی بیندازید. شاید شما هم با او هم‌سلیقه بودید.

پیشنهادی برای شما: با دیدن این پلی لیست‌ها شاید از خود بپرسید: چطور از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟ ما با یک راهنمای تصویری و قدم به قدم به شما کمک می‌کنیم.

KimBops!

  • فالوورها: ۱ میلیون

  • تعداد آهنگ‌: ۷۱

بسیاری از ما از طریق آهنگ‌هایی که روی ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام قرار دارند، با یک خواننده آشنا می‌شویم. پلی لیست KimBop کالکشنی از آهنگ‌های ترند کره‌ای را جمع کرده و در یک فهرست قرار داده. با گوش دادن به این لیست آهنگ‌ها شاید آن آهنگی که مدتی است دنبالش هستید ولی اسمش را نمی‌دانید را پیدا کنید.

Women of K-Pop

  • فالوورها: ۹۶۶ هزار

  • تعداد آهنگ‌: ۶۴

مجموعه‌ای از بهترین آهنگ‌های خوانندگان زن کره‌ای در پلی لیست Women of K-Pop جمع‌آوری شده است. به عنوان مثال آهنگ‌های خوانندگانی مثل Nayeon ،Jisoo و گروه Viviz در این لیست قرار دارند. با ۳ ساعت آهنگ برای افرادی است که به دنبال تم کاملا زنانه هستند، یک انتخاب عالی و ارزشمند است.

سوالات رایج

محبوب‌ترین پلی لیست کی پاپ با بیشترین فالوور کدام است؟

گروه بی تی اس با پلی لیست This Is BTS و بیش از ۷ میلیون فالوور، محبوب‌ترین پلی لیست کره‌ای در اسپاتیفای را دارد.

موسیقی متن سریال‌های کره‌ای را از کجا دانلود کنیم؟

در اسپاتیفای در پلی لیست Korean OSTs موسیقی متن‌های بهترین سریال‌های کره‌ای قرار دارد.

نویسنده مطلب

علی سلطانیان
علی سلطانیان

علی تولید محتوا در زمینه‌های مختلفی رو دوست داره؛ ولی نوشتن در حوزه گیمینگ و تکنولوژی همیشه انتخاب اولش بوده. در گیم رنتر، علی به عنوان یکی از نویسنده‌های بلاگ و محصولات فعالیت داره و از اونجایی که عاشق مطالعه در زمینه اخبار و اتفاقات حوزه سرگرمی و تکنولوژیه، خبرهای داغ رو هم پوشش می‌ده.