گیم رنتر

تغییر کشور (لوکیشن) اسپاتیفای: آموزش کامل تصویری

Monday، ۱ Aabaan ۱۴۰۲

بدون شک اسپاتیفای (Spotify) شیوه گوش‌دادن به موسیقی را متحول کرده و به ما این امکان را می‌دهد تا به یک کتابخانه بزرگ از آهنگ‌ها از سراسر جهان دسترسی پیدا کنیم. با این حال، یکی از چالش‌هایی که کاربران با آن روبه‌رو شده‌اند، محدودیت‌های منطقه‌ای است که جلوی دسترسی به برخی از آهنگ‌ها یا لیست‌های پخش را می‌گیرد. خوشبختانه، روش‌هایی برای تغییر مکان در اسپاتیفای و دسترسی به این آهنگ‌ها وجود دارد. با ما در این مقاله همراه باشید تا با هم این محدودیت‌ها را بشکنیم و اسپاتیفای را بدون مرز تجربه کنیم.

چگونه موقعیت مکانی (لوکیشن) خود را عوض کنیم؟

موقعیت مکانی شما در اسپاتیفای، کشوری‌ست که هنگام ثبت حساب کاربری خود در آن بوده‌‌اید. اگر به هر دلیلی قصد تعویض موقعیت مکانی خود را دارید باید به صورت زیر عمل کنید:

۱. وارد حساب کاربری خود شوید.

برای ورود به حساب کاربری لازم است وارد سایت اسپاتیفای شوید و روی گزینه Log in کلیک کنید. به دلیل وجود تحریم‌ها، دسترسی به این سایت با آی‌پی ایران امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل باید از «نرم‌افزار تغییر آی‌پی» استفاده کنید. توجه کنید که تنها می‌توانید موقعیت مکانی خود را به کشوری که با استفاده از این نرم‌افزارها به آن متصل می‌شوید، تغییر دهید.

۲. وارد بخش ویرایش پروفایل (Edit Profile) شوید.

۳. روی تنظیمات Country یا Region کلیک کنید.

در این‌جا اسم کشور جدیدی که قصد تعویض موقعیت مکانی خود به آن را دارید، نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید تنها کشوری که برای شما نمایش داده می‌شود، کشوری‌ست که توسط «نرم‌افزار تغییر آی‌پی» به آن متصلید.

۴. تنظیمات خود را ذخیره کنید.

پس از تغییر کشور روی گزینه Save Profile کلیک کنید تا تغییرات اعمال شوند. اگر با استفاده از سرویس‌های Facebook یا Apple حساب کاربری خود در اسپاتیفای را ایجاد کرده‌اید، لازم است موقعیت مکانی خود در آن‌جا را هم به روز کنید.

اگر به هر دلیلی موقعیت مکانی شما تغییر نکرد و یا باز به مشکلات مختلف برخوردید، می‌توانید با خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای، بدون نیاز به تغییر موقعیت مکانی از اسپاتیفای لذت ببرید. اشتراک‌های قانونی پریمیوم روی اکانت شما فعال خواهد شد و بدون دردسر و نیاز به تغییر لوکیشن، تمامی آهنگ‌ها و لیست‌های پخش بدون تبلیغات در دسترس شما قرار خواهد گرفت. گیم رنتر با سابقه درخشان، نماد اعتماد الکترونیک و پشتیبانی فنی حرفه‌ای خودش، مطمئن می‌شه که شما با کمترین دردسر ممکن، از اسپاتیفای خودتون استفاده کنید.