گیم رنتر

بازی های معرفی شده در مراسم یوبیسافت فوروارد

Saturday، ۹ Tir ۱۴۰۳

در اختتامیه یک هفته مملو از رونمایی‌های هیجان‌انگیز در رویداد Summer Game Fest، رویداد Ubisoft Forward 2024 با تریلرهای جدیدی از بازی‌های Star Wars Outlaws و Assassin’s Creed Shadows و عناوین دیگر، به همراه به‌روزرسانی‌هایی برای Prince of Persia: The Lost Crown، Skull and Bones و مجموعه‌ای از عناوین پیش‌تر منتشر شده‌ی یوبی‌سافت، ما را هیجان‌زده کرد. در ادامه، مهم‌ترین اخبار و معرفی‌های یوبی‌سافت فوروارد ۲۰۲۴ را گردآوری کرده‌ایم.

همچنین خبر خوبی برای مشترکین سرویس اشتراکی یوبیسافت پلاس داریم. بسیاری از بازی‌های جدید معرفی شده در Ubisoft Forwards از جمله عنوان مورد انتظار Assassin's Creed Shadows از همان روز اول از طریق سرویس یوبیسافت پلاس در دسترس مشترکین قرار خواهند گرفت. به این ترتیب یوبیسافت قصد دارد تا ارزش این سرویس اشتراکی را حتی از پیش بیشتر کند. بازی Star Wars Outlaws هم با داشتن یک اشتراک یوبیسافت پلاس پریمیوم سه روز زودتر قابل بازی خواهد بود.

Star Wars Outlaws

طرفداران Star Wars امسال تابستان با عنوانی کاملا جدید به نام "Star Wars Outlaws" می‌توانند رویای تبدیل شدن به یک شکارچی جایزه‌بگیر را در یک ماجراجویی کهکشانی زندگی کنند. در رویداد Ubisoft Forward، توسعه‌دهندگان استودیوی Massive Entertainment جزئیات قابل انتظار از ماجراجویی شخصیت حیله‌گر و یاغی Kay Vess در Star Wars Outlaws را برای بازیکنان شرح دادند. در این بازی، بازیکن در نقش Kay Vess با کارتل‌های جنایتکار درگیر می‌شود، در نبردهایی در فضا و روی سیاره Tatooine شرکت می‌کند و به مکان‌های آشنا و ناشناخته در کهکشان Star Wars سفر خواهد کرد.

نمایش ۱۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی، سرشار از تنوع بوده و هیجان طرفداران Star Wars را برای Star Wars Outlaws دوچندان کرده است.

در شهر Mos Eisley، مکان‌های بسیاری برای کاوش وجود دارد، از جمله کانتینای نمادین این شهر. در خارج از این پایگاه فضایی، نگاهی به تمام عناصر کلاسیک مورد انتظار طرفداران Star Wars انداخته می‌شود. Kay Vess با استفاده از دوربین دوچشمی بزرگ خود، مقصد خود را شناسایی کرده و مانند یک یاغی واقعی به مکانی تحت محافظت نفوذ می‌کند. این روند تا زمانی که مجبور به درگیری مستقیم نشود، پنهانی پیش می‌رود، در آن‌صورت شلیک لیزرها فضا را پر می‌کند، او با اسپیدرش از مخمصه می‌گریزد و به سراغ شکار واقعی خود می‌رود.

Star Wars Outlaws اولین بازی جهان باز Star Wars است که در تاریخ سی‌ام آگوست ۲۰۲۴ به کهکشان ما می‌رسد.

فصل دوم بازی Skull & Bones

فصل دوم بازی Skull and Bones با عنوان Chorus of Havoc در جریان بوده و جزئیات تازه‌ای از محتوای این فصل منتشر شده است. رویارویی با موجود عظیم الجثه مگالودون، کشتی جدید و چابکی به نام The Brig و رویدادهای محدود مسابقات قایق‌رانی، از جمله این موارد هستند. همچنین، مدیریت ناوگان که یکی از درخواست‌های اصلی جامعه بازیکنان Skull and Bones بوده، به زودی به بازی اضافه خواهد شد.

فصل سوم این عنوان Into the Dragon's Wake نام دارد و یوبی‌سافت شخصیت‌های جدیدی را که بازیکنان در این فصل با آن‌ها روبرو خواهند شد، معرفی کرده است. این شخصیت‌ها شامل هیولای دریایی اژدهای پرنده و یک حالت جدید PvP پنج در مقابل پنج نفر هستند.

Prince of Persia: The Lost Crown

فرنچایز محبوب Prince of Persia با عنوان Prince of Persia: The Lost Crown در اوایل سال جاری میلادی بازگشت و تجربه‌ای احیاکننده از این سری را در دنیای دو بعدی ارائه داد. یوبی‌سافت از زمان عرضه، با اضافه کردن حالت‌های Speedrun و Permadeath به گسترش The Lost Crown پرداخته است. در رویداد یوبی‌سافت فوروارد، نگاهی اجمالی به به‌روزرسانی The Divine Trials انداختیم که قرار است تابستان امسال منتشر شود. این به‌روزرسانی شامل مبارزات و معماهای چالش‌برانگیز جدید، به همراه گردنبندها و لباس‌های تازه‌ای برای شخصیت اصلی خواهد بود.

علاوه بر این، یوبی‌سافت اشاره‌ای به یک بسته الحاقی داستانی با عنوان Mask of Darkness کرد که در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. همچنین، به‌روزرسانی Prince of Persia: The Temple of Fire محتوای جدیدی را به نسخه Early Access این عنوان Roguelite که در اوایل سال جاری عرضه شد، اضافه می‌کند.

Avatar: Frontiers of Pandora

Avatar: Frontiers of Pandora یک بازی اکشن ماجراجویی با دنیای آزاد است که توسط استودیوی Massive Entertainment ساخته شده است. این بازی در Western Frontier جریان دارد، منطقه‌ای جدید که در فیلم‌های جیمز کامرون دیده نشده است. بازیکنان در نقش یک ناوی قرار می‌گیرند که از ظلم و ستم رهایی یافته است، اما همچنان در میان هم‌نوعان خود احساس غریبی می‌کند. Avatar: Frontiers of Pandora با سفری برای برقراری ارتباط مجدد با قوم ناوی و محافظت از پاندورا در برابر شرکت شرور RDA آغاز می‌شود. بسته الحاقی پس از انتشار بازی همچنان با محتوای جدید مانند آیتم‌های تزئینی، بسته‌های داستانی، ماموریت‌های تازه و موارد دیگر به گسترش بازی می‌پردازد. اولین بسته داستانی Avatar: Frontiers of Pandora با عنوان The Sky Breaker در تاریخ ۱۶ جولای منتشر خواهد شد.

رونمایی از نقشه راه سال دوم The Crew Motorfest

یوبی‌سافت جزئیات سال دوم بازی The Crew Motorfest را با نمایش تریلر بخش داستانی جدید The Chase Squad که در ماه نوامبر منتشر می‌شود، به اشتراک گذاشت. همچنین، در این به‌روزرسانی شاهد اضافه شدن یک جزیره کاملا جدید خواهیم بود.

فصل سوم بازی شامل خودروهای جدید، رویدادها و موارد دیگری است. لیست پخش جدیدی با عنوان “Hollywood, Action” به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در نقش یک بدلکار هالیوودی قرار بگیرند و تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز به سبک فیلم‌های پرفروش را بازسازی کنند. یوبی‌سافت حتی حضور برخی از وسایل نقلیه مشهور فیلم‌ها را هم به صورت تلویحی تایید کرده است.

اما خبرهای هیجان‌انگیز به همین‌جا ختم نمی‌شوند! فصل چهارم که در تاریخ ۴ جولای ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد، بر روی شخصی‌سازی تمرکز خواهد کرد و حول دو فرهنگ خودروی «دانک» (متمایز با تمرکز بر سرعت) و «لورایدر» (با تمرکز بر ظاهر) می‌چرخد. در اواخر سال جاری هم شاهد اضافه شدن یک جزیره جدید با حال و هوای هاوایی به بازی خواهیم بود.

Anno 117: Pax Romana

Anno 117: Pax Romana، جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های استراتژی و شبیه‌سازی اقتصادی ۲۵ ساله کمپانی‌های یوبی‌سافت و بلو بایت، در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. در این بازی، شما در نقش یک فرماندار رومی قرار می‌گیرید که بر امپراتوری در حال گسترش خود نظارت می‌کنید. در رویداد یوبی‌سافت فوروارد، شاهد تماشای یک تریلر لایو اکشن بامزه بودیم که بر چالش‌های فرمانروایی بر یک استان باستانی در شرایطی تأکید داشت که وفادارترین رعایای شما، بزها باشند! این بازی در سال آینده برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

طرفداران این بازی می توانند تا زمان انتشار نسخه جدید، بازی Anno 1800 را بازی کنند.

Assassin’s Creed Shadows

یوبی‌سافت با بازی Assassin’s Creed Shadows برای اولین بار سری Assassin's Creed را به سرزمین آفتاب تابان می‌برد. در این بازی، بازیکنان می‌توانند در نقش دو شخصیت مختلف به ایفای نقش بپردازند: نائوئه، شینوبی (نینجا) مخفی‌کار و یا یاسوکه، سامورایی قدرتمند. در رویداد یوبی‌سافت فوروارد، شاهد گیم‌پلی ۱۳ دقیقه‌ای از این بازی بودیم که به طور عمیق به نحوه عملکرد این دو شخصیت می‌پرداخت. Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر منتشر خواهد شد.

طرفداران سری بازی های اساسینز کرید می توانند با خرید باندل Mirage و Valhalla خودشان را برای عرضه این بازی آماده کنند.