کد LGSF رو وارد کن،‌ رایگان میاریم رایگان می‌بریم 🤫 | پیک رایگان، مخصوص سفارشات اجاره ای بالای ۱۰۰ تومن
گیم رنتر

بهترین بازی‌های سرویس EA Play

Monday، ۲ Mehr ۱۴۰۳

در میان سرویس‌های مختلف اشتراکی که چند سالی است همه گیر شده‌اند، سرویس EA Play جزو بهترین‌هاست. علاوه بر محتوای غنی این سرویس که کالکشنی از بهترین بازی‌های ساخته و منتشر شده توسط کمپانی EA است، قیمت این سرویس هم به نسبت محتوایی که ارائه می‌کند، بسیار مناسب است.

در این مطلب، قصد داریم تا ۱۰ تا از برترین عناوین موجود روی این سرویس را به شما معرفی کنیم که با خرید اشتراک EA Play از گیم رنتر، می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. در نظر داشته باشید که این لیست ترتیب خاصی ندارد و فاقد رتبه بندی بازی‌هاست.

نکته مهم: مشترکان سرویس گیم پس آلتیمیت، به طور خودکار می‌توانند از بازی‌های سرویس EA Play هم بهره ببرند. شما می‌توانید گیم پس آلتیمیت را هم از گیم رنتر تهیه کنید.

Battlefield V

  • سال انتشار: ۲۰۱۸

  • امتیاز در متاکریتیک: ۸۱

Battlefield V یک بازی در ژانر شوتر اول شخص است که در میان طرفداران این ژانر، بسیار محبوب است. در سرویس EA Play، تقریبا همه نسخه‌های فرنچایز بتلفیلد حضور دارند. با این حال، Battlefield V بخاطر کیفیت بالا و جدیدتر بودن نسبت به سایر نسخه‌های اصلی، انتخاب ما برای آوردن در این لیست بود. 

این بازی چهار داستان متفاوت، اما کوتاه را روایت می‌کند که در زمان جنگ جهانی دوم جریان دارند. هر کدام از بخش‌های بازی، کنترل شخصیت جداگانه‌ای را به شما می‌دهد و همین باعث می‌شود که Battlefield V، بزرگترین جنگ تاریخ بشر را از زوایای مختلفی به گیمر نشان دهد.

Mass Effect: Legendary Edition

  • سال انتشار: ۲۰۲۱

  • امتیاز در متاکریتیک: ۸۷

این بازی در واقع یک مجموعه از سه نسخه اول سری بازی‌های معروف Mass Effect است که برای نسل جدید ریمستر شده. همین دلیل باعث شده که این بازی از جلوه‌های بصری و گرافیکی بهتری نسبت به نسخه‌های اصلی برخوردار باشد.

برای کسانی که تا به حال یکی از بهترین سه گانه‌های تاریخ ویدیو گیم را تجربه نکرده‌اند، یا افرادی که می‌خواهند حس نوستالژی خود را با یک ریمستر قابل احترام قلقلک دهند، Mass Effect: Legendary Edition بهترین گزینه است.

مطلب پیشنهادی: معرفی کامل سرویس EA Play

It Takes Two

  • سال انتشار: ۲۰۲۱

  • امتیاز در متاکریتیک: ۸۸

بازی It Takes Two عنوانی بود که هیچ کس انتظار موفقیت عظیمش را نداشت. این بازی که فقط به صورت دو نفره قابل بازی است و بودجه و عظمت زیادی هم نداشت، در زمان انتشار فراتر از انتظارات عمل کرد. 

منتقدان به شدت این بازی را تحسین کردند و ساخته جدید جوزف فَرس، در بحث تجاری و جلب نظر گیمرها هم بسیار خوب عمل کرد. در نهایت این بازی موفق شد که به جایزه بهترین بازی سال ۲۰۲۱ را به دست بیاورد.

این بازی روایتگر داستان زن و شوهری است که در رابطه‌شان به بن بست رسیده و قصد طلاق گرفتن از هم را دارند. با آرزوی دختر کوچک آن‌ها که نمی‌خواهد والدینش از هم جدا شوند، موجودی جادویی این زوج را تبدیل به عروسک‌های زنده می‌کند که باید با کمک یکدیگر از سد چالش‌های مختلفی بگذرند. در طول مسیر، شما باید همکاری کردن با نفر دوم را یاد بگیرید و اختلاف‌هایتان را کنار بگذارید و برای یک هدف تلاش کنید.

Star Wars Jedi: Fallen Order

  • سال انتشار: ۲۰۱۹

  • امتیاز در متاکریتیک: ۷۹

چندین سال است که شاهد اقتباس‌های متنوعی از دنیای عظیم جنگ ستارگان در قالب بازی‌های ویدیویی هستیم. یکی از بهترین این آثار، سری Star Wars Jedi و به ویژه نسخه اول آن، یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order است. این بازی اکشن ماجراجویی، با به کارگیری المان‌های سولز لایک، توانست تبدیل به یک بازی جنگ ستارگان منحصر به فرد در زمان خودش شود.

داستان حول محور شخصیتی به نام کال کستیس در جریان است که قبلا یک پاداوان (شاگرد جدای) بوده است و حالا برای دور ماندن از شر امپراطوری، ناچار به زندگی مخفیانه شده است. اما این زندگی مخفیانه طولی نمی‌کشد و هویت او فاش می‌شود. کال کستیس جوان حالا باید با امپراطوری مبارزه کند و در این راه تبدیل به یک استاد جدای شود.

FC 24

  • سال انتشار: ۲۰۲۳

  • امتیاز در متاکریتیک: ۷۵

بازی‌های فوتبالی ساخته EA، همواره جزو پر مخاطب‌ترین آثار این سبک بوده‌اند. بازی FC 24 هم یکی دیگر از همین عناوین است که به تازگی روی سرویس EA Play قرار گرفته. طبق روال همیشگی الکترونیک آرتز، وقتی به زمان انتشار نسخه جدید این سری نزدیک می‌شویم، نسخه قبلی وارد سرویس‌های اشتراکی می‌شود. FC 24 هم از این روند مستثنا نیست و هم اکنون می‌توانید آن را روی سرویس مذکور، تجربه کنید.

Titanfall 2

  • سال انتشار: ۲۰۱۶

  • امتیاز در متاکریتیک: ۸۹

یکی از بهترین بازی‌های سرویس EA Play و در کل یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اول شخص تاریخ، Titanfall 2 است. اثری که اگر الکترونیک آترز قدر آن را بیشتر می‌دانست و در زمان مناسب‌تری عرضه‌اش می‌کرد، احتمالا امروزه تبدیل به مجموعه‌ای بزرگ می‌شد.

یکی از بزرگترین نقاط قوت Titanfall 2 نسبت به رقبای هم دوره‌اش، داشتن یک بخش داستانی قدرتمند در کنار بخش آنلاین اعتیاد آور بود. داستانی که در این بازی روایت شد، هنوز هم یکی از زیباترین، و شاید غم انگیزترین داستان‌های تاریخ ویدیو گیم است. جایی که شما وظیفه هدایت یک ربات آهنی بزرگ اما هوشمند را بر عهده دارید تا با همکاری هم، دشمنانتان را شکست دهید.

Dragon Age: Inquisition

  • سال انتشار: ۲۰۱۴

  • امتیاز در متاکریتیک: ۸۵

یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی که در نسل هشتم کنسول‌ها عرضه شد، بازی Dragon Age: Inquisition بود. اثری که توسط استودیو خوش سابقه BioWare توسعه داده شد بود که قبلا سابقه خلق سری Mass Effect را داشت و از آن‌ها به عنوان استادان ساخت بازی‌های نقش آفرینی یا RPG یاد می‌شود.

این بازی دقیقا همان چیزی است که از یک RPG فانتزی انتظار می‌رود؛ جهان بزرگ، داستان عالی، قابلیت شخصی سازی مفصل و اژدهایان عظیم. اگر از طرفداران اینگونه بازی‌ها هستید، Dragon Age: Inquisition می‌تواند به تنهایی شما را قانع کند تا اشتراک EA Play را تهیه کنید.

Star Wars Jedi: Survivor

  • سال انتشار: ۲۰۲۳

  • نمره متاکریتیک: ۸۵

جدیدترین بازی از سری Star Wars Jedi، جزو بهترین عناوین کاتالوگ بازی‌های EA Play است. این بازی هم راه قسمت اولش را ادامه می‌دهد و با ترکیب کردن ژانر ماجراجویی با المان‌های سولز لایک و پلتفرمینگ، تبدیل به اثری می‌شود که حتی از Fallen Order هم با کیفیت‌تر است.

داستان Star Wars Jedi: Survivor در ادامه نسخه قبلی است و پنج سال بعد از آن روایت می‌شود. جایی که کال از همراهانش جدا شده و به تنهایی با نیروهای امپراطوری مبارزه می‌کند. با این حال و در طول داستان، به دوستان گذشته‌تان برخورد خواهید کرد و تعاملات جالبی میان شما و آن‌ها شکل می‌گیرد.

Need For Speed: Unbound

  • سال انتشار: ۲۰۲۲

  • امتیاز در متاکریتیک: ۷۷

علاوه بر حضور عناوین گذشته سری Need For Speed در سرویس EA Play، جدیدترین بازی این مجموعه هم در دسترس مشترکین این سرویس قرار دارد. Need For Speed: Unbound شاید جزو بهترین بازی‌های این مجموعه نباشد، اما از لحاظ حس و حال و اتمسفر، قطعا خاص‌ترین آن‌هاست و احتمالا بهترین بازی این سری در بین نسخه‌های ناامیدکننده اخیر.

The Sims 4

  • سال انتشار: ۲۰۱۴

  • امتیاز متاکریتیک: ۷۰

The Sims 4 یک بازی خاص برای افرادی با سلیقه خاص است. این بازی در واقع یک شبیه ساز جامعه است که در اختیار شما قرار گرفته. شما کاراکترهایی را کنترل می‌کنید که وظیفه دارید یک زندگی خوب را برایشان بسازید و آن‌ها را هدایت کنید. به جرات می‌شود گفت که The Sims 4، بهترین نسخه در مجموعه خودش است و اگر طرفدار این ژانر هستید، تجربه‌اش برایتان واجب است.

سوالات رایج

سرویس EA Play چیست؟

این سرویس یکی از بهترین سرویس‌های اشتراکی موجود در بازار است که با پرداخت حق اشتراکی معقول، می‌توانید به اکثر بازی‌های ساخته و منتشر شده توسط کمپانی الکترونیک آرتز دسترسی پیدا کنید.

از کجا می‌توانم اشتراک EA Play را خریداری کنم؟

شما می‌توانید اشتراک EA Play را به صورت کاملا قانونی و با مناسب‌ترین قیمت، از فروشگاه گیم رنتر خریداری کنید.

نویسنده مطلب

محمدجواد جعفری
محمدجواد جعفری

محمد جواد جزو گیمرهای نوستالژی‌پسنده که خاطراتش با بازی‌ها برمی‌گرده به دوران کودکی. در گیم رنتر، محمد جواد به عنوان نویسنده‌ بخش بلاگ فعالیت داره و در آشنا کردن مخاطب‌های سایت با محصولات گیم رنتر هم دستی داره. محمد جواد خوشحاله که نوشتن درباره بازی‌ها بهش اجازه می‌ده هر دو تا رشته مورد علاقه‌ش رو یکجا داشته باشه و با یک تیر دو نشون بزنه: هم بازی کنه و هم درباره بازی‌ها بنویسه.