بهترین بازی‌های کامپیوتر در گیم پس (بهمن 1402)

Wednesday، ۱۱ Bahman ۱۴۰۲

گیم پس یک اشتراک بازی ایکس‌باکس و ویندوز است که در ازای پرداخت هزینه‌ی ماهیانه به شما اجازه‌ی دانلود و اجرای صدها بازی گوناگون را می‌دهد. بازی‌های زیادی در گیم پس وجود دارند و همواره عناوین جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شوند. به همین دلیل خیلی‌ها می‌خواهند بدانند کدام بازی‌های محبوب را می‌توانند از گیم پس دانلود کنند. در ادامه به سراغ بهترین بازی‌های کامپیوتر در گیم پس می‌رویم و چند مورد از محبوب‌ترینِ آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

ما در این نوشته تلاش کرده‌‌ایم چند نمونه از این بازی‌ها را فهرست کنیم که محبوبیت بالایی دارند و تا بهمن و اسفند امسال در گیم پس وجود داشته‌اند. هر گیمری با خرید اشتراک گیم پس باید این بازی‌ها را اجرا کند و ازشان لذت ببرد.

1. Halo: The Master Chief Collection

سال انتشار: ۲۰۱۴

حجم دانلود: ۱۱۵ گیگابایت

مدت زمان بازی: ۶۰ ساعت

این مجموعه شامل بهترین عناوین سری بازی‌های Halo از جمله قسمت‌های اصلی و همچنین Halo 3: ODST و Halo: Reach است. اگر طرفدار این بازی‌ها هستید حتما باید نسخه‌ی Master Chief Collection را از گیم پس دانلود کنید و یک ماجراجویی خارق‌العاده را برای خود رقم بزنید. بازی‌های این مجموعه همگی از لحاظ کیفیت تصویر و صدا ارتقا یافته‌اند تا تجربه‌ای جدید و به یاد ماندنی از بازی‌های خاطره‌انگیز هیلو داشته باشید.

مقاله پیشنهادی: گیم پس چیست و چه فرقی با گیم پس آلتیمیت دارد؟

2. Hell Let Loose

سال انتشار: ۲۰۱۹

حجم دانلود: ۲۲ گیگابایت

مدت زمان بازی: ۸۰ ساعت (داستان اصلی)

بازی Hell Let Loose یک شوتر اول شخص است که در جنگ جهانی دوم جریان دارد و به بازی‌های بتلفیلد شبیه است. این بازی دارای داستانی طولانی، نقشه‌های بزرگ، تعداد بازیکنان بالا و مجموعه‌ای از چالش‌های گوناگون است که شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند. شما همچنین می‌توانید این بازی را به صورت آنلاین اجرا کنید و بدون محدودیت به ماجراجویی در جنگ جهانی دوم بپردازید.

3. Rise of the Tomb Raider

سال انتشار: ۲۰۱۵

حجم دانلود: ۳۰ گیگابایت

مدت زمان بازی: ۱۴ ساعت

سه‌گانه بازی‌های Survivor که جدیدترین بازی‌های سری Tomb Raider است یک انتخاب عالی برای تجربه‌ی داستان لارا کرافت به شمار می‌رود. اگر هم قرار باشد تنها یک بازی از این سه‌گانه را انتخاب کنیم قطعا باید به سراغ Rise of the Tomb Raider برویم. این بازی که دومین قسمت از سه‌گانه است، همه‌ی خوبی‌های مجموعه را داراست در حالی که اشتباهات قسمت نخست را تکرار نمی‌کند. بازی توم ریدر ترکیبی از ماجراجویی‌های جذاب و چالش‌برانگیز لارا کرافت در کنار داستانی تأثیرگذار و سرگرم‌کننده است. شما با داستانی کاملا احساسی و درگیرکننده روبه‌رو هستید که با اتفاقات جذاب و سفری هیجان‌انگیز ترکیب شده و قطعا تجربه‌ای بی‌نظیر برایتان رقم خواهد زد.

4. Remnant: From the Ashes

سال انتشار: ۲۰۱۹

حجم دانلود: ۳۵ گیگابایت

مدت زمان بازی: ۱۳ ساعت

این بازی شباهت‌های زیادی به Dark Souls دارد و یکی از بهترین عناوین این ژانر به شمار می‌رود. اگر به سری بازی‌های Dark Souls علاقه داشته باشید قطعا از بازی Remnant: From the Ashes هم لذت می‌برید. البته تفاوت‌هایی هم بین این بازی و مجموعه بازی‌های دارک سولز وجود دارند که به خاص شدن آن کمک می‌کنند. برای نمونه، در این بازی به جای شمشیر بیشتر از تفنگ استفاده می‌کنید و مبارزه‌های جذاب‌تری خواهید داشت. بنابراین، ترکیب عناصر دارک سولز با سبک شوتر سوم شخص باعث می‌شود Remnant: From the Ashes را یکی از بهترین بازی‌های گیم پس در نظر بگیریم.

مقاله پیشنهادی: ۹ نکته کلیدی برای استفاده از گیم پس

5. Like a Dragon: Ishin!

سال انتشار: ۲۰۱۴

حجم دانلود: ۲۷ گیگابایت

مدت زمان بازی: ۲۵ ساعت

مجموعه بازی‌های Like a Dragon محبوبیت بالایی دارد و با الهام از فیلم‌های جنایی و یاکوزا توانسته ترکیب جالبی را از جنایت، طنز غیرمتعارف، داستان‌های گیرا و لحظات احساسی و هیجان‌انگیز به نمایش بگذارد. بازی Like a Dragon: Ishin! که یک اسپین‌آف از این مجموعه است همه‌ی این عناصر را در یک دوره‌ی زمانی قدیمی‌تر به تصویر می‌کشد تا جذابیت خاصی را به این سری بازی‌ها اضافه کند. بازی در دوران ادو در ژاپنِ قرن ۱۹ جریان دارد و یک ماجراجویی خونین از انتقام گرفتن را روایت می‌کند. شما با این بازی ساعت‌ها سرگرم خواهید شد و از صحنه‌های اکشن و موقعیت‌های هیجان‌انگیز لذت خواهید برد.

6. Amnesia: The Bunker

سال انتشار: ۲۰۲۳

حجم دانلود: ۱۷ گیگابایت

مدت زمان بازی: ۶ ساعت

این قسمت از مجموعه بازی‌های ترسناک Amnesia آمده تا دیدگاه بازیکنان را به این مجموعه دگرگون کند و حسابی آن‌ها را بترساند. داستان درباره‌ی یک سرباز فرانسوی در جنگ جهانی اول است که در پناهگاهی با یک هیولا به دام افتاده و باید راهی برای فرار پیدا کند. اگر طرفدار بازی‌های ترسناک و دلهره‌آور هستید حتما این بازی سبک و کم‌حجم را از گیم پس دانلود کرده و چند ساعت هیجان و دلهره‌ی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

7. A Plague Tale: Requiem

سال انتشار: ۲۰۲۲

حجم دانلود: ۵۰ گیگابایت

مدت زمان بازی: بالای ۲۰ ساعت

این بازی دنباله‌ی A Plague Tale: Innocence است و یکی از بهترین عناوین در سبک اکشن و ماجراجویی به شمار می‌رود. در این بازی سوم شخص داستان شخصیت آمیشیا را جلو می‌برید که جدا از دشمنانش باید با انبوهی از موش‌هایی روبه‌رو شود که طاعون سیاه را گسترش می‌دهند. قسمت نخست این مجموعه یک موفقیت غیرمنتظره برای استودیویی کوچک و ناشناخته بود. دنباله‌ی آن هم با تمرکز روی داستان و شخصیت‌پردازی توانسته موفقیت بالایی کسب کند و حتی برای بهترین بازی سال نامزد شود. پس اگر به داستان و شخصیت‌پردازی اهمیت می‌دهید و می‌خواهید شاهد داستان یک خواهر و برادر باشید که درگیر طاعون و چالش‌های دشوار هستند، پیشنهاد می‌کنیم این بازی را از دست ندهید.

8. Hi-Fi Rush

سال انتشار: ۲۰۲۳

حجم دانلود: ۱۶ گیگابایت

مدت زمان بازی: ۱۱ ساعت (داستان اصلی)

این بازی جدید که خیلی از زمان انتشارش نگذشته، یک عنوان جذاب، سرگرم‌کننده و پرانرژی است. های-فای راش یک بازی در سبک ریتمیک (Rhythm game) است و داستان جوانی را دنبال می‌کند که پلیر موسیقی‌اش به طور کاملا تصادفی، در طول یک جراحی، در قفسه‌ی سینه‌اش جاسازی می‌شود و به او این امکان را می‌دهد تا به صورت ریتمی مبارزه کند و همچنین جهان را با یک دید تازه ببیند. این بازی پر از موسیقی‌های شنیدنی و لذت‌بخش است که در کنار گرافیک رنگارنگ و اکشن خیره‌کننده قطعا نظر هر گیمری را به خود جذب می‌کند.

9. Assassin’s Creed Odyssey

سال انتشار: ۲۰۱۸

حجم دانلود: ۷۵ گیگابایت

مدت زمان بازی: ۴۵ ساعت

مجموعه بازی‌های اساسینز کرید طرفداران زیادی دارد و جزو بهترین بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود. چند نسخه‌ی گوناگون از این مجموعه در گیم پس پیدا می‌شوند که در این نوشته تنها به Assassin’s Creed Odyssey بسنده می‌کنیم. این بازی شما را به یونان باستان می‌برد تا فرصتی برای آشنایی با دوران پیشاتاریخِ درگیری بین اساسین‌ها و تمپلارها داشته باشید. مبارزات تن به تن، دریانوردی با کشتی‌، اسب‌سواری و گشت‌وگذار در جهان بزرگ بازی باعث می‌شوند Odyssey به یکی از بهترین بازی‌های اساسینز کرید و همچنین گیم پس تبدیل شود. پس بدون شک این بازی باید در فهرست بهترین بازی‌های کامپیوتر در گیم پس قرار بگیرد.

10. Yakuza: Like a Dragon

سال انتشار: ۲۰۲۰

حجم دانلود: ۴۰ گیگابایت

مدت زمان بازی: ۴۵ ساعت

این بازی یکی از بهترین عناوین مجموعه بازی‌های یاکوزا است که برخلاف بازی‌های پیشین روی شخصیت کازوما کیریو تمرکز ندارد و در عوض یک شخصیت جدید به نام ایکیبان کاسوگا را معرفی می‌کند. کاسوگا پس از ۱۸ سال زندان و زمانی که رئیس سابقش او را می‌فروشد، به دنبال پاسخی برای خیانت‌هایی که به او شده می‌گردد. این بازی داستان، شخصیت‌پردازی، گیم‌پلی و سبک بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین عناوین یاکوزا و بازی‌های گیم پس در نظر گرفته می‌شود.

چند بازی محبوب دیگر!

فهرست بهترین بازی‌های گیم پس تمامی ندارد و انتخاب از میان آن‌ها کارمان را مشکل می‌کند. جدا از بازی‌هایی که نام بردیم، بد نیست نگاهی به چند عنوان محبوب دیگر هم بیندازیم که طرفداران زیادی دارند و جزو بهترین بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شوند.

  • Middle-Earth: Shadow of War
  • Batman: Arkham Knight
  • Hitman World of Assassination
  • Among Us
  • Mortal Kombat 11
  • Forza Horizon 5
  • Gears of War: Ultimate Edition
  • Hellblade: Senua’s Sacrifice
  • Fallout 4
  • The Walking Dead
  • Far Cry 5
  • Grand Theft Auto 5

شما با خرید حساب آلتیمیت گیم پس از فروشگاه گیم رنتر می‌توانید به این بازی‌ها و صدها بازی دیگر دسترسی داشته باشید و بدون دردسر آن‌ها را دانلود و اجرا کنید.