بهترین سریال‌های جدید نتفلیکس در سال ۲۰۲۴

Wednesday، ۲ Esfand ۱۴۰۲

نتفلیکس برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌های زیادی دارد و قرار است چندین سریال اختصاصی جدید منتشر کند و همچنین فصل‌های تازه‌ی سریال‌های محبوب خود را در اختیار بیننده‌ها قرار دهد. این سریال‌ها که برخی‌شان هم به‌تازگی پخش شده‌اند، ژانرهای متنوع و داستان‌های جذابی دارند که نظر هر مخاطبی را جلب خواهند کرد. در این نوشته می‌خواهیم به معرفی همین سریال‌ها بپردازیم. در ادامه ۹ تا از بهترین و مورد انتظارترین سریال‌های جدید نتفلیکس را آورده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن‌ها را در فهرست تماشای خود قرار دهید.

9. Fool Me Once

تاریخ پخش: ۱۱ دی (منتشر شده)

ژانر: هیجانی و دلهره‌آور

این سریال براساس رمانی با همین نام ساخته شده و داستان «مایا» زنی بیوه و کهنه‌سرباز با بازی میشل کیگان را روایت می‌کند. مایا که شوهر خود را از دست داده، به طور اتفاقی تصویر شوهرش را در دوربین کنترل کودک خود می‌بیند و به این نتیجه می‌رسد که شوهرش زنده است. اکنون باید ببیند ماجرا چیست و واقعا چه بلایی سر شوهرش آمده.

این مینی سریال با ۸ قسمت منتشر شد و در هفته‌های نخست توانست نقدهای خوبی دریافت کند. احتمال اینکه فصل دومی ساخته شود بسیار کم است، با وجود این همین یک فصل هم سریال را به اثری دیدنی و سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند.

مقاله پیشنهادی: پربیننده ترین سریال های نتفلیکس در سال گذشته

8. Dead Boy Detectives

تاریخ پخش: ۶ اردیبهشت

ژانر: کمدی-درام، ابرقهرمانی، کارآگاهی، وحشت

داستان درباره‌ی «رولند» و «ادوین» است که پس از مرگ فرصتی برای رفتن به جهان آخرت پیدا می‌کنند، ولی تصمیم می‌گیرند در زمین بمانند و جنایت‌های ماورایی را بررسی کنند. این شخصیت‌ها توسط نویسنده‌ی سرشناس، نیل گیمن ساخته شده‌اند و در جهان The Sandman قرار دارند.

این سریال ترکیبی جذاب از عناصر طنز، اکشن و موجودات ماورای طبیعی است و با در نظر داشتن موفقیت آثار نیل گیمن و اقتباس‌هایی که از آن‌ها ساخته شده، می‌توان امیدوار بود Dead Boy Detectives هم به یک سریال دیدنی و پرطرفدار تبدیل خواهد شد.

7. One Day

تاریخ پخش: ۱۹ بهمن (منتشر شده)

ژانر: عاشقانه، درام

این مینی‌سریال عاشقانه برای روز ولنتاین ساخته شده و براساس رمانی به همین نام است. داستان درباره‌ی «اما» و «دکستر» است که در زمان فارغ‌التحصیلی یک شب را با یکدیگر می‌گذرانند و پس از آن تصمیم می‌گیرند سالی یک بار همدیگر را ملاقات کنند.

این رمان پیشتر هم اقتباس شده و فیلمی با همین نام و با بازی آن هتوی و جیم استرجس از روی آن ساخته شده. فیلم One Day محبوبیت بالایی داشت و به احتمال زیاد سریال آن هم که تصویر جدیدی از داستان را به نمایش می‌گذارد و بهتر به جزئیات داستان می‌پردازد طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

6. Three Body Problem

تاریخ پخش: ۲ فروردین

ژانر: علمی-تخیلی، فانتزی

سازندگان سریال پرحاشیه‌ی بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones)، یعنی دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، پس از آخرین فصل‌های این سریال که سروصدای زیادی به پا کرد می‌خواهند با یک سریال جدید برگردند و خودشان را اثبات کنند. سریال جدید این دو نویسنده براساس سه‌گانه رمان‌هایی به قلم لیو سیشین است که اوایل سال ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

بازیگران گوناگونی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند که برخی از آن‌ها در بازی تاج‌وتخت و همچنین دنیای سینمایی مارول حضور داشته‌اند. رامین جوادی، آهنگساز معروف هم موسیقی متن این سریال را ساخته است. داستان درباره‌ی جنگ بین زمینی‌ها و فرازمینی‌ها است، ولی هیچ شباهتی به داستان‌های پیشین که درباره‌ی فضایی‌ها ساخته شده ندارد و قرار است ژانر یورش بیگانگان به زمین را زیر و رو کند.

5. The Brothers Sun

تاریخ پخش: ۱۴ دی (منتشر شده)

ژانر: اکشن، کمدی-درام

این سریال به‌تازگی منتشر شده و نقدهای مثبتی دریافت کرده. بنابراین، می‌توان امیدوار بود فصل‌های بعدی آن هم ساخته شود. داستان درباره‌ی یک گانگستر است که پس از قتل پدرش توسط یک فرد ناشناس باید برای محافظت از مادر و برادرش به لس آنجلس سفر کند.

این سریال یک اثر اکشن و درام جذاب است که همچنین شامل لحظات طنز می‌شود. بازیگران سرشناس این سریال از جمله میشل یئو که به‌تازگی برنده‌ی اسکار شده جذابیت بیشتری به سریال داده و توجه خیلی‌ها را به این ساخته‌ی نتفلیکس جلب کرده‌اند.

4. Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story

تاریخ پخش: مشخص نشده

ژانر: جنایی، زندگی‌نامه

این سریال دنباله‌ای برای Monster: The Jeffrey Dahmer Story است و به بررسی ماجرای واقعی برادران منندز می‌پردازد که در سال ۱۹۸۹ والدین خود را به قتل رساندند. این دو برادر که ادعا کردند مورد سوءاستفاده‌های جنسی پدر و مادر خود قرار داشتند، به کمک همدیگر به پدر خود ۶ گلوله و به مادرشان ۱۰ گلوله شلیک کردند. داستان سریال درباره‌ی این دو برادر و روزهای دادگاهشان است. این سریال هنوز به طور کامل فیلمبرداری نشده ولی همچنان برای پخش در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

3. Griselda

تاریخ پخش: ۵ بهمن (منتشر شده)

ژانر: جنایی، درام، زندگی‌نامه

سوفیا ورگارا که بیشتر برای بازی در سریال Modern Family شناخته می‌شود، این بار با یک سریال جنایی و درام بازگشته و توانسته محبوبیت بالایی به دست بیاورد. این سریال درباره‌ی یک زن کلمبیایی معروف به بیوه‌ی سیاه است که ملکه‌ی کارتل‌های مواد مخدر و یکی از موفق‌ترین خلاف‌کاران کلمبیا به شمار می‌رود.

نتفلیکس با ساخت آثار جنایی و پلیسی از جمله Narcos نشان داده می‌تواند آثار بسیار موفقی درباره‌ی کارتل و قاچاق‌چیان مواد مخدر بسازد. سریال Griselda هم که درباره‌ی همین موضوع است و بازیگران معروفی در آن حضور دارند، موفقیت بالا و نقدهای مثبتی داشته و به یکی از بهترین سریال‌های جدید نتفلیکس در سال ۲۰۲۴ تبدیل شده است.

2. The Gentlemen

تاریخ پخش: مشخص نشده

ژانر: اکشن، جنایی

این سریال اقتباسی تلویزیونی از فیلم اکشن The Gentlemen است که گای ریچی آن را کارگردانی کرده بود و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. داستان درباره‌ی شخصی به نام «ادی» است که زمین بزرگی را از پدرش به ارث برده، ولی به‌زودی متوجه می‌شود این زمین تحت کنترل شخصیت «میکی پیرسون» و تجارت ماریجوانای او درآمده است.

میکی پیرسون شخصیت اصلی فیلم The Gentlemen بود که متیو مک‌کانهی آن را به تصویر کشید. اگرچه گفته شده بازیگران اصلی فیلم از جمله متیو مک‌کانهی، چارلی هونام، هیو گرانت و کالین فارل قرار نیست در سریال حضور داشته باشند، این سریال باز هم جزو مورد انتظارترین آثار نتفلیکس در سال ۲۰۲۴ است و پتانسیل آن را دارد که به یک سریال ویژه و جذاب تبدیل شود.

1. Avatar: The Last Airbender

تاریخ پخش: ۳ اسفند

ژانر: اکشن، فانتزی، کمدی-درام

لایو-اکشن انیمیشن محبوب آواتار: آخرین بادافزار مدت‌هاست در حال تولید و توسعه است و همه‌ی طرفداران فیلم و سریال منتظر پخش این سریال هستند. البته تنها چند روز تا پخش سریال مانده و بالاخره قرار است این انتظار به سر برسد!

داستان این سریال براساس انیمه‌ی اصلی است و گروهی از مردم را نشان می‌دهد که هر کدام می‌توانند یکی از چهار عنصر اصلی آب، خاک، آتش یا هوا را کنترل کنند. شخصیت اصلی فردی به نام «آنگ» است که آخرین بادافزار است و تنها شخصی است که می‌تواند همه‌ی چهار عنصر را مهار کند. آواتار بدون شک مورد انتظارترین سریال اختصاصی نتفلیکس در سال ۲۰۲۴ است و باید ببینیم آیا این شبکه می‌تواند نظر طرفداران حقیقی انیمه‌ی آواتار را جلب کند یا خیر.

در پایان

نتفلیکس هر سال سریال‌های جدید و عناوین دیدنی گوناگونی را تولید می‌کند و همه‌ی فیلم‌بازان ایرانی هم همیشه منتظر دیدن این آثار هستند. با داشتن اشتراک پرمیوم نتفلیکس به محض انتشار این سریال‌ها می‌توانید آن‌ها را با بالاترین کیفیت و با کمترین دردسر ببینید و همچنین به باقی آثار نتفلیکس دسترسی داشته باشید.