چطور در فورتنایت اسکین رایگان بگیریم؟

Wednesday، ۹ Esfand ۱۴۰۲

اسکین رایگان فورتنایت

بازی فورتنایت را می‌توانیم از بهترین های سبک بتل رویال بدانیم. یکی از عوامل مهم موفقیت در این بازی حضور شخصیت‌ها و اسکین‌های متنوع بوده. این تنوع باعث شده هر کاربری با هر سلیقه‌ای بتواند گزینه ایده‌آل و موردنظرش را در Fortnite پیدا کند.

در این مطلب می‌توانید روش‌های دریافت رایگان اسکین در بازی یاد شده آشنا شوید. همچنین پیش از آغاز لازم است بدانید روش‌هایی که در ادامه معرفی خواهند شد، تنها شیوه‌هایی را شامل می‌شوند که تا به امروز تعریف شدند و یا محدودیت زمانی بخصوصی برای استفاده ندارند.

1. دریافت اسکین با بتل پس

معمولا با هر فصل جدید در فورتنایت، یک Battle Pass جدید منتشر می‌شود. با خرید Battle Pass، به اسکین‌ها، ایموجی‌ها، پک‌های پیکسلی و سایر موارد دسترسی پیدا خواهید کرد. با بازی کردن و انجام چالش‌های مختلف، می‌توانید ستاره‌ و XP کسب کرده و سپس اسکین‌های رایگان را بدست آورید.

2. انجام چالش‌های روزانه و هفتگی

در فورتنایت، چالش‌های روزانه و هفتگی به صورت منظم وجود دارند. با انجام این چالش‌ها می‌توانید تجربه و پاداش‌های مختلفی را کسب نمایید. این پاداش‌ها و جوایز شامل ایموجی و اسکین‌های رایگان می‌شوند.

3. گرفتن اسکین با Promotional Code

گاهی اوقات شرکت‌هایی که با اپیک گیمز همکاری دارند، کدهای تبلیغاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اسکین‌های خفن فورتنایت را بدست آورید. این کدها معمولاً در رویدادها، جشنواره‌ها، یا در مناسبت‌های خاص منتشر می‌شوند.

4. تماشای استریم‌ها

اپیک گمیز به منظور تبلیغ رویدادها و جشنواره‌های خاص و بالا رفتن آمار بازدیدها، امکان بدست آوردن اسکین‌ از طریق تماشای استریم‌ها می‌دهد. برای این کار باید استریم‌های رسمی را مشاهده کنید.

5. دعوت از دوستان

با دعوت دوستان به بازی و کسب امتیازات خاص، اسکین‌ بدست می آورید.

6. شرکت در مسابقات

با شرکت در مسابقات و به عبارت تجربه هرچه بیشتر بازی به‌طور کلی امتیازاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بوسیله آن می‌توانید به راحتی صاحب اسکین‌های بازی Fortnite شوید.

همان‌طور که در ابتدای این مطلب هم یاد شده، این روش‌ها تنها بخشی از روش‌های موجود هستند. روش‌های دیگری نیز برای دریافت اسکین رایگان در بازی فورتنایت وجود دارند که به صورت محدود و در بازه‌های زمانی معینی با شرایطی تعریف شده فعال می‌شوند.