بهترین پلی‌لیست‌های اسپاتیفای (20 تای برتر)

Monday، ۹ Bahman ۱۴۰۲

اسپاتیفای یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پخش موسیقی و پادکست است که روزانه 40 هزار اثر جدید روی آن آپلود می‌شوند. از آنجا که تعداد آثار بسیار زیاد است، اسپاتیفای و برخی کانال‌ها پلی‌لیست‌ها و فهرست‌های مختلفی از آهنگ‌ها را تهیه می‌کنند تا کاربران بتوانند به‌راحتی چیزی که دنبالش هستند پیدا کنند. در این نوشته بهترین و محبوب‌ترین پلی‌لیست‌های اسپاتیفای را که توسط خود این رسانه یا کانال‌های دیگر تهیه شده‌اند معرفی می‌کنیم.

در ادامه رتبه‌ی ۱ تا ۲۰ پلی‌لیست‌ برتر اسپاتیفای را آورده‌ایم که بیشترین لایک را دریافت کرده‌اند و کاربران زیادی از سراسر جهان به آن‌ها گوش می‌دهند.

شما با داشتن حساب اسپاتیفای پرمیوم می‌توانید بدون محدودیت به این فهرست آهنگ‌ها دسترسی داشته باشید و همچنین آن‌ها را دانلود کنید تا در حالت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به آن‌ها گوش دهید.

1. TODAY'S TOP HITS

ژانر: پاپ، رپ، هیپ‌هاپ و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: د ویکند (The Weeknd)، دوید گتا (David Guetta) و ۵۷ خواننده‌ی دیگر

رتبه‌ی نخست محبوب‌ترین پلی‌لیست‌های اسپاتیفای به مجموعه آهنگ‌های جدید و پرطرفدار تعلق دارد که هر روز آپدیت می‌شود و همیشه آهنگ‌های جدید و جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این آهنگ‌ها با توجه به محبوبیت آن‌ها بین شنوندگان انتخاب می‌شوند و هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کنند.

2. TOP 50 – GLOBAL

ژانر: پاپ، رپ، شهری لاتین و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: د ویکند، پزو پلوما (Peso Pluma) و ۵۴ خواننده‌ی دیگر

این پلی‌لیست هم شامل آهنگ‌هایی می‌شود که بیشترین بازدید و لایک را داشته‌اند. شما در این فهرست می‌توانید جدیدترین و محبوب‌ترین آهنگ‌های جهانی را گوش دهید و از آن‌ها لذت ببرید.

3. RAPCAVIAR

ژانر: رپ، ترپ، هیپ‌هاپ و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: تراویس اسکات (Travis Scott)، دریک (Drake) و ۵۶ هنرمند دیگر

این پلی‌لیست مخصوص کسانی است که به آهنگ‌های رپ و هیپ‌هاپ علاقه دارند. اسپاتیفای برای این فهرست به سراغ آثار بهترین رپرها و خواننده‌های پاپ رفته و یک پلی‌لیست پرطرفدار را آماده کرده.

4. VIVA LATINO

ژانر: شهری لاتین، ترپ لاتین، رگاتون و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: پزو پلوما، فید (Feid) و ۶۶ خواننده‌ی دیگر

این پلی‌لیست بهترین آهنگ‌های لاتین را از سراسر جهان گردآوری کرده و برای کسانی است که به رپ و هیپ‌هاپ اسپانیایی علاقه دارند.

5. ROCK CLASSICS

ژانر: راک، راک کلاسیک، آلبوم راک و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: لد زپلین (Led Zeppelin)، ای‌سی/دی‌سی (AC/DC) و ۱۲۲ هنرمند دیگر

رتبه‌ی پنجم بهترین پلی‌لیست‌های اسپاتیفای یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به موسیقی راک و متال است. آهنگ‌هایی که در این فهرست وجود دارند از شناخته‌شده‌ترین گروه‌های راک هستند که الهام‌بخش موسیقی نسل‌های بعد از خود بوده‌اند و هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند.

6. BAILA REGGAETON

ژانر: رگیتون، شهری لاتین و ترپ لاتین و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: فید، مایک تاورز (Myke Towers) و ۶۲ خواننده‌ی دیگر

اسپاتیفای برای این پلی‌لیست هم به سراغ بهترین آهنگ‌های اسپانیایی رفته و مجموعه‌ای از آثار هنرمندان معروف لاتین را جمع‌آوری کرده.

7. ALL OUT 2000S

ژانر: پاپ، رقص پاپ، رپ و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: امینم (Eminem)، کانیه وست (Kanye West) و ۱۱۳ خواننده‌ی دیگر

این پلی‌لیست مجموعه‌ای از بهترین آهنگ‌های دهه‌ی ۲۰۰۰ است. آثار بهترین هنرمندان این دوره و رپرهای معروف در این فهرست وجود دارند و حس نوستالژی دوران طلایی رپ را یادآورد می‌شوند.

8. SONGS TO SING IN THE CAR

ژانر: پاپ، رقص پاپ، راک و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: اد شیرن (Ed Sheeran)، هری استایلز (Harry Styles) و ۹۶ خواننده‌ی دیگر

این پلی‌لیست با عنوان بهترین آهنگ‌ها برای ماشین مجموعه‌ای از محبوب‌ترین آهنگ‌های پاپ و پرانرژی از معروف‌ترین خواننده‌های انگلیسی است. این نوع موسیقی برای رانندگی کردن و مسافرت پیشنهاد می‌شود و سرشار از احساس خوب و هیجان‌انگیز است.

9. ALL OUT 80S

ژانر: راک، سافت راک، آلبوم راک و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: مایکل جکسون (Michael Jackson)، مدونا (Madonna) و ۱۰۴ خواننده‌ی دیگر

اسپاتیفای در این پلی‌لیست تلاش کرده بهترین آثار دهه‌ی ۸۰ میلادی را جمع‌آوری و خاطرات این دهه را زنده کند. این فهرست محبوبیت بالایی دارد و آهنگ‌های خاطره‌انگیز مایکل جکسون، مدونا و گروه‌های راک از جمله تی‌یرز فور فی‌یرز (Tears for Fears) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

10. BEAST MODE

ژانر: رپ، رقص پاپ، موسیقی رقص الکترونیک و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: فیوچر (Future)، تییستو (Tiësto) و ۲۴۲ هنرمند دیگر

رتبه‌ی دهم محبوب‌‌ترین پلی‌لیست‌های اسپاتیفای بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند ورزش کنند و به موسیقی هیجانی گوش دهند. شما می‌توانید این آهنگ‌ها را در باشگاه بدن‌سازی یا هنگام دویدن گوش دهید و یک ورزش پرانرژی و هیجان‌انگیز داشته باشید.

11. CHILL HITS

ژانر: پاپ، رپ و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: جاستین بیبر (Justin Bieber)، سیزا (SZA) و ۱۲۱ خواننده‌ی دیگر

در این پلی‌لیست گزیده‌ای از بهترین آهنگ‌های ملایم و آرام را گوش می‌دهید که مناسب استراحت کردن‌اند. بعد از کارهای سنگین روزمره و زمانی که بخواهید کمی استراحت کنید، گوش دادن به این آهنگ‌ها بهترین گزینه است و استرس‌های شما را از بین می‌برد.

12. I LOVE MY '90S HIP-HOP

ژانر: هیپ‌هاپ و زیرسبک‌های گوناگون آن

هنرمندان معروف: دکتر دره (Dr. Dre)، متد من (Method Man) و ۸۴ هنرمند دیگر

هر دهه سبک ویژه‌ی خود را دارد و دهه‌ی ۹۰ هم یکی از بهترین دوره‌ها برای موسیقی رپ و هیپ‌هاپ به شمار می‌رود. اسپاتیفای برای این پلی‌لیست بهترین آثار هیپ‌هاپ دهه‌ی ۹۰ را گردآوری کرده تا با گوش دادن به آن‌ها در زمان سفر کنید و به یکی از بهترین دوره‌های هیپ‌هاپ بروید!

13. ALL OUT 90S

ژانر: راک، پاپ راک و دیگر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: رد هات چیلی پپرز (Red Hot Chili Peppers)، نیروانا (Nirvana) و ۱۱۹ گروه دیگر

این پلی‌لیست هم متعلق به بهترین آثار دهه‌ی ۹۰ است، با این تفاوت که آثار سبک راک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما در این فهرست محبوب‌ترین آهنگ‌های گروه‌های معروف راک در دهه‌ی ۹۰ را پیدا می‌کنید که همگی کلاسیک و هیجانی هستند.

14. THIS IS BTS

ژانر: پاپ کره‌ای

هنرمندان معروف: بی‌تی‌اس (BTS)، آراِم (RM) و ۵۹ هنرمند دیگر

این پلی‌لیست شامل بهترین آهنگ‌های پاپ کره‌ای می‌شود. سبک کی‌-پاپ امروزه طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده و خیلی از نوجوانان ایرانی هم به گروه‌های کره‌ای از جمله بی‌تی‌اس علاقه دارند. اگر شما هم از این سبک موسیقی لذت می‌برید این پلی‌لیست اسپاتیفای را هرگز از دست ندهید.

15. MOOD BOOSTER

ژانر: پاپ، رقص پاپ، پاپ بریتانیایی و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: اد شیرن، چارلی پوث (Charlie Puth) و ۸۱ خواننده‌ی دیگر

آهنگ‌هایی که حال و هوایتان را تغییر می‌دهند و باعث می‌شوند احساس خوبی داشته باشید بسیار پرطرفدارند. به همین دلیل اسپاتیفای در پلی‌لیست حال خوب کن بهترین آهنگ‌های پاپ و پرانرژی از معروف‌ترین خواننده‌ها را جمع‌آوری کرده تا با گوش دادن به آن‌ها همه‌ی غم و غصه‌هایتان را فراموش کنید و حسابی شاداب شوید.

مقاله پیشنهادی: آموزش انتقال پلی لیست اسپاتیفای

16. HOT COUNTRY

ژانر: موسیقی کانتری

هنرمندان معروف: مگان مورونی (Megan Moroney)، لوک کومز (Luke Combs) و ۵۱ خواننده‌ی دیگر

موسیقی کانتری نوعی از موسیقی محلی آمریکا است که فضای پراحساسی دارد و از عشق، طبیعت و سبک زندگی ساده و سنتی آمریکایی می‌گوید. این پلی‌لیست شامل بهترین آهنگ‌های کانتری می‌شود که طرفداران زیادی دارد و به‌خوبی حال و هوای وسترن را به نمایش می‌گذارد.

17. ESQUENTA SERTANEJO

ژانر: آهنگ‌های پرانرژی برزیلی

هنرمندان معروف: ماتئوس و کاوان (Matheus & Kauan)، گلیرمه و بنوتو (Guilherme & Benuto) و ۲۵ گروه دیگر

در این پلی‌لیست بهترین و محبوب‌ترین آهنگ‌های برزیلی را پیدا می‌کنید که فضای شاد و پرانرژی دارند و برای رقص مناسب هستند. برخی از این آهنگ‌ها هم تحت تأثیر پاپ غربی هستند و به‌خوبی عناصر موسیقی برزیل را با موسیقی آمریکا ترکیب می‌کنند.

18. SONGS TO SING IN THE SHOWER

ژانر: پاپ، رقص پاپ، راک و سایر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: ریانا (Rihanna)، پیت‌بول (Pitbull) و ۱۵۸ خواننده‌ی دیگر

عنوان این پلی‌لیست آهنگ‌های مناسب برای آواز خواندن در حمام است و شامل آهنگ‌های هیجانی و پراحساس می‌شود. شما در این فهرست آثار خوانندگان معروف پاپ و راک را پیدا می‌کنید که محبوبیت بالایی دارند و آهنگ‌های شاد و مناسب رقصیدن تولید می‌کنند.

19. PEACEFUL PIANO

ژانر: بی‌کلام، نئوکلاسیک، پیانو و دیگر سبک‌های مرتبط

هنرمندان معروف: آنا لندستروم (Anna Landström)، له روریز (Les Rêveries) و ۲۵۰ هنرمند دیگر

اسپاتیفای برای این پلی‌لیست به سراغ موسیقی‌های بی‌کلام و آرامش‌بخش رفته. اگر می‌خواهید به موسیقی‌های کلاسیک و بی‌کلام پیانو گوش دهید و به انجام کارهای روزمره‌ی خود برسید، این فهرست از آهنگ‌ها گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

20. STUDY LOFI 📚

ژانر: بی‌کلام، کلاسیک

هنرمندان معروف: هوگ‌وی (Hoogway)، کسیو (Casiio) و ۲۴۴ هنرمند دیگر

رتبه‌ی بیستم بهترین و محبوب‌ترین پلی‌لیست‌های اسپاتیفای توسط کانال Lofty Girl تهیه شده و شامل آهنگ‌های بی‌کلام و آرامش‌بخش می‌شود. این آهنگ‌ها برای کتاب خواندن، استراحت کردن و خوابیدن مناسب هستند.