آموزش لینک کردن اکانت یوبی‌سافت به ایکس‌باکس

Monday، ۲ Bahman ۱۴۰۲

بارها و بارها پیش آمده که قصد به اشتراک گذاشتن اطلاعات حساب‌های کاربریمان با یکدیگر را داشته باشیم. به عنوان مثال عنوان بزرگی چون Assassins Creed را روی پلتفرم دیگری با اکانت یوپلی‌مان تجربه کردیم و اکنون می‌خواهیم همین بازی را دقیقا از همان جایی که پیش‌تر تجربه کرده بودیم روی یکی از کنسول‌های مایکروسافت تجربه کنیم. اگر به هر دلیلی تا به امروز موفق به انجام این کار نشدید، این مطلب را در ادامه دنبال کنید تا نحوه لینک کردن اکانت یوبی‌سافت به ایکس باکس را با هم بررسی نماییم.

پیشنهاد: با خرید اشتراک یوبیسافت پلاس از گیم رنتر و لینک کردن اکانت یوپلی با ایکس باکس، به مجموعه بزرگی از بازی‌های رایگان شرکت Ubisoft دسترسی پیدا کنید.

قدم اول: وارد حساب کاربری یوبیسافت شوید

در ابتدا و پیش از هرچیز باید وارد حساب کاربری یوبی‌سافتتان شوید. بنابراین به وب‌سایت یوبی‌سافت مراجعه کنید، و گزینه Sign in را از قسمت بالایی صفحه سمت راست انتخاب کنید.

قدم دوم: گزینه Account Manager را انتخاب کنید

پس از ورود به حساب کاربری به قسمت Account Manager مراجعه کنید. روی Account information بزنید و در صفحه جدید باز شده کمی به پایین صفحه مراجعه کنید.

قدم سوم: برای Link کردن به Account information بروید

در صفحه جدیدی که وارد شدید، بخشی تحت عنوان Linked Account می‌بینید. در این قسمت لوگو و نام حساب‌های کاربری مربوط به برندهای مختلف قابل مشاهده هستند. ایکس‌باکس را با زدن روی دکمه Link انتخاب کنید. توجه داشته باشید درصورتی که قبلا اکانت شما به یک سرویس لینک شده باشد به جای گزینه Link، گزینه Unlink را مشاهده خواهید کرد.

قدم چهارم: وارد حساب کاربری ایکس‌باکس شوید

پس از انتخاب گزینه Link تنها کافی است تا در صفحه جدیدی که باز می‌شود وارد حساب کاربری ایکس‌باکس خود شوید و درصورت نیاز مراحل احراز هویت را انجام دهید. در نهایت و با انجام این چهار گام شما موفق به لینک کردن اکانت یوپلی خود با ایکس‌باکس شدید.

همچنین در پایان گفتنی است، با اینکه این مطلب تحت عنوان آموزش لینک کردن اکانت یوبی‌سافت به Xbox نوشته شده اما برای لینک کردن اکانت یوبی‌سافتتان با دیگر اکانت‌ها مانند پلی استیشن نیز باید همین مراحل را دنبال کنید و تنها به جای انتخاب گزینه ایکس‌باکس، روی گزینه مربوط به پلی استیشن کلیک کنید.