چگونه اکانت فورتنایت بسازیم؟

Saturday، ۵ Esfand ۱۴۰۲

بازی‌های سبک بتل رویال طی سال‌های اخیر مخاطبان بسیاری را به خود جذب کردند. یکی از بزرگترین بازی‌های این ژانر بدون شک بازی Fortnite است که توسط کمپانی اپیک گیمز ساخته شد. این بازی به دلیل تنوع خلاقانه و بالایی که از آن برخوردار است و البته شخصیت‌هایی که از جهان‌های مختلف به خود راه داده توانسته این برتری را نسبت به دیگر رقییبان حفظ کند.

باتوجه به محبوبیت این عنوان اگر قصد تجربه بازی را داشته باشید در ابتدا و پیش از هرچیزی نیاز به یک حساب کاربری برای این بازی دارید. در ادامه می‌توانید چگونگی ساخت اکانت Fortnite را مطالعه کنید.

قدم اول: تحریم‌ها را دور بزنید

همان‌طور که احتمالا می‌دانید اپیک از دسته کمپانی‌هایی است که کاربران ایرانی را تحریم کرده. بنابراین برای وارد شدن به سایت اپیک و امکان ساخت اکانت نیاز به تغییر آی‌پی با هدف دور زدن تحریم دارید. یکی از ابزارهایی که می‌توانید به کمک آن این تحریم را دور بزنید، شکن است. برای اطلاعات بیشتر درخصوص چگونگی فعالسازی شکن می‌توانید روی نام آن کلیک کنید.

قدم دوم: به اپیک گیمز وارد شوید

پس از دور زدن تحریم‌ها و به پایان رساندن اقدامات مربوط به گام نخست، اکنون باید وارد سایت اپیک گیمز شوید. پس از ورود به سایت از سمت چپ بالای صفحه گزینه مربوط به Sign in و Sign Up را برابر با تصویر انتخاب کنید.

پس از زدن این دکمه صفحه پایین به شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت آدرس ایمیل را وارد کنید. درصورتی که ایمیل شما تکراری باشد و به عبارت بهتر از قبل اکانتی برای آن ساخته شده باشد، عبارت وارد کردن رمز عبور برای شما می‌آید در غیر اینصورت به صفحه ساخت اکانت وارد خواهید شد.

مقاله پیشنهادی: بتل پس فورتنایت چیست؟

قدم سوم: اطلاعات خواسته شده را وارد کنید

در ابتدا تاریخ تولدتان را برابر با تصویر زیر وارد کنید. مشخصا تاریخ تولد به دلیل کنترل محتواهای در دسترس شما گرفته می‌شود.

پس از ثبت تاریخ تولد، صفحه جدید که به صورت زیر است را تکمیل کنید. از آنجایی که ایران تحریم است هر کشوری که دوست داشته باشید می‌توانید انتخاب نمایید اما ترجیحا توجه داشته باشید نام کشور با آی‌پی تغییر داده شده برای ورود به اپیک همخوانی داشته باشند.

سایر گزینه‌ها به ترتیب نام و نام خانوادگی شماست و قسمت Display Name نیز نامی است که در بازی سایر کاربران می‌توانند شما را با آن نام ببینند. در نهایت هم رمز عبور مد نظرتان را که از پیچیدگی لازمه برخوردار باشد، تعریف کنید و با مطالعه قوانین و مقررات تیک تایید را بزنید.

پس از عبور از این مرحله و تایید اطلاعات وارد شده یک ایمیل حاوی کد به جهت اهراز هویت برای شما ارسال می‌شود. کد را در قسمت تعریف شده وارد و سپس Verify را بزنید.

تبریک می‌گوییم. اکانت شما ساخته شد، اکنون می‌توانید از آن برای تجربه بازی استفاده کنید.

حالا میتوانید وارد بازی شده و با دیگر بازیکن ها رقابت کنید. اگر در این راه به کمک بیشتری نیاز داشتید، حتما از سرویس فوری خرید ویباکس گیم رنتر استفاده کنید.

همچنین در پایان گفتنی است، همان‌طور که می‌دانید این بازی برای پلتفرم‌های مختلفی منتشر شده است. اما در این آموزش به تفکیک هر پلتفرم تعریف نشده است. اما این روشی کلی برای تمامی پلتفرم‌هاست. تنها تفاوت بین پلتفرم‌های مختلف درحقیقت دکمه Sign in به اکانت است. با انتخاب دکمه Sign in به راحتی می‌توانید وارد اکانتی که ساختید شوید. تنها کاری که نیاز است در زمان ساخت اکانت انجام دهید انتخاب آیکون کنسول و وارد کردن اطلاعات مربوط به آن برابر با تصویر زیر است.