بهترین بازی‌های یوبیسافت پلاس

Saturday، ۲۱ Bahman ۱۴۰۲

یوبیسافت پلاس (+Ubisoft) یک اشتراک بازی است که با خرید آن می‌توانید به بازی‌های جدید، برتر، انحصاری و محتوای اضافی یوبی‌سافت دسترسی داشته باشید.

بازی‌های زیاد و متنوعی در اشتراک یوبیسافت پلاس وجود دارند که رویای هر گیمری خواهند بود. در این نوشته می‌خواهیم نگاهی به همین بازی‌ها بیندازیم و ده تا از بهترین بازی‌‌های یوبیسافت پلاس را معرفی کنیم.

این بازی‌ها بسیار پرطرفدار هستند و شما با خرید حساب یوبیسافت پلاس می‌توانید همه‌ی آن‌ها و بیش از ۱۰۰ عنوان جذاب دیگر را رایگان دانلود کنید.

10. Assassin’s Creed Valhalla

سال انتشار: ۲۰۲۰

سبک بازی: تک‌نفره؛ نقش‌آفرینی اکشن

نخستین پیشنهاد ما برای کسانی که اشتراک یوبیسافت پلاس دارند بازی Assassin’s Creed Valhalla از مجموعه بازی‌های موفق اساسینز کرید است. بازی والهالا شما را به جهان وایکینگ‌هایی می‌برد که در قرن نهم بریتانیا را زیر پا می‌گذارند.

در این بازی روی شخصیت «ایوُر» کنترل دارید که یک جنگجوی وایکینگ است و تلاش می‌کند قبلیه‌ی وایکینگی جدیدی را در انگلستان ایجاد کند. ماجرای بازی به صورت داستان در داستان است و جدا از ماجراجویی‌های ایور در قرن نهم میلادی شاهد داستان یک اساسین در قرن بیست‌ویکم هم هستیم که با بررسی خاطرات ایور می‌خواهد راهی برای نجات کره‌ی زمین پیدا کند.

این بازی موفقیت زیادی کسب کرده و توانسته نظر بسیاری از منتقدان و گیمرها را به خود جلب کند. داستان، شخصیت‌پردازی، صداپیشه‌ها، موسیقی جذاب و منظره‌های خیره‌کننده همگی باعث می‌شوند والهالا را یکی از بهترین بازی‌های یوبیسافت پلاس در نظر بگیریم. با داشتن حساب یوبیسافت پلاس به نسخه‌ی نهایی بازی اساسینز کرید والهالا دسترسی خواهید داشت که شامل دل‌ال‌سی‌ها و سفارشی‌سازی‌های متنوع و جذاب می‌شود.

9. Immortals Fenyx Rising

سال انتشار: ۲۰۲۰

سبک بازی: تک‌نفره؛ اکشن ماجراجویی

بازی فناناپذیران: ظهور فنیکس ترکیبی از بازی‌های Assassin’s Creed: Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild است و با اینکه به بزرگی و موفقیت آن‌ها نرسیده، ولی توانسته به بهترین شکل ممکن از آن‌ها تأثیر بگیرد و به یک بازی فوق‌العاده تبدیل شود.

این بازی داستان شخصیت «فنیکس» را در یک نسخه‌ی کارتونی از جهان اساطیری یونان دنبال می‌کند که باید با هیولایی به نام «تایفون» روبه‌رو شود. ماجراجویی‌های جذاب، مبارزات دیدنی، طنز گیرا و شخصیت‌های عجیب و غریب باعث می‌شوند این بازی به یک سرگرمی بی‌نظیر تبدیل شود.

فناناپذیران: ظهور فنیکس یکی از بهترین بازی‌های یوبیسافت است که متاسفانه خیلی به آن توجه نشده. با اشتراک یوبیسافت پلاس می‌توانید به نسخه‌ی Gold Edition این بازی دسترسی داشته باشید که شامل دی‌ال‌سی‌های جدید و شخصیت‌ها، لباس‌ها و کازمتیک‌های اضافی می‌شود.

8. Trackmania

سال انتشار: ۲۰۲۰

سبک بازی: تک‌نفره، چندنفره؛ مسابقه

بازی مسابقه‌ای Trackmania 2020 جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Trackmania است. این بازی یک ریبوت از مجموعه است که ساختار سری بازی‌ها را به‌کلی تغییر داده و گیمرها می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای به بازی اصلی دسترسی داشته باشند. البته نسخه‌ی پولی این بازی هم وجود دارد که شامل گزینه‌های ویژه و اضافی از جمله مسابقات آنلاین اختصاصی و سفارشی‌سازی‌های انحصاری می‌شود.

این بازی نقدهای مثبتی دریافت کرده و گیمرها هم آن را یک سرگرمی اعتیادآور در نظر می‌گیرند. شما با اشتراک یوبیسافت پلاس دسترسی کامل به این بازی دارید و می‌توانید ساعت‌ها به صورت تک‌نفره یا آنلاین همراه دوستان خود بازی کنید.

7. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

سال انتشار: ۲۰۱۵

سبک بازی: تک‌نفره، چندنفره؛ تیراندازی تاکتیکی

در بازی Rainbow Six Siege شما و دوستانتان در یک تیم عملیاتی و در موقعیتی تخصصی قرار می‌گیرید که یا باید به یک مکان نفوذ یا از آن دفاع کنید. هر بازیکن باید کنترل یک مهاجم یا یک مدافع را در حالت‌های مختلف گیم‌پلی از جمله نجات گروگان، خنثی کردن بمب یا محافظت از یک منطقه برعهده بگیرد.

نکته: بازی رینبو به صورت رایگان در اشتراک گیم پس آلتیمیت هم وجود دارد.

حالت آنلاین بازی از شما می‌خواهد به صورت گروهی، تاکتیکی و با برنامه‌ی مشخص کار را پیش ببرید. یکی از خوبی‌های بازی قابلیت تخریب محیط است که نه‌تنها جذابیت زیادی برای گیمرها دارد، بلکه می‌تواند به آن‌ها برای پیش بردن بازی، غافلگیر کردن حریف و به‌کارگیری تاکتیک‌های مختلف کمک کند.

این بازی در ابتدا نقدهای خیلی مثبتی دریافت نکرد، ولی یوبی‌سافت همچنان آن را توسعه داد و اکنون محتویات جدید و گیم‌پلی بازی باعث شده‌اند آن را یکی از بهترین شوترهای اول شخص و عناوینی که در یوبیسافت پلاس وجود دارند در نظر بگیریم. این بازی با نسخه‌ی Ultimate در اشتراک یوبیسافت پلاس پیدا می‌شود که شامل همه‌ی نقشه‌ها و حالت‌های بازی، کازمتیک‌های انحصاری و همچنین ۳۸ شخصیت قابل بازی از سال‌های 1 تا 5 Siege است.

6. The Division 2

سال انتشار: ۲۰۱۹

سبک بازی: چندنفره؛ شوتر سوم شخص، تاکتیکی و نقش‌آفرینی

بازی Tom Clancy's The Division 2 دنباله‌ای برای The Division است و یکی از بهترین بازی‌های اکشن آنلاین به شمار می‌رود. شما در این بازی به همراه دوستان خود در آینده‌ای نزدیک از شهر واشینگتن دی‌سی قرار دارید و باید با دشمنانتان بجنگید. دیویژن ۲ داستانی کلاسیک با مضمون تروریستی دارد که برای مجموعه بازی‌های تام کلنسی کاملا مناسب است.

نکته‌ی مهم درباره‌ی این بازی پیشرفت بزرگی است که در مقایسه با قسمت نخست داشته. ماموریت‌های بازی بیشتر شده‌اند، موقعیت‌های متنوع و بزرگ‌تری وجود دارند و همچنین سلاح‌ها، تجهیزات و شخصیت‌های بیشتری برای بازی کردن پیدا می‌شوند. این بازی را می‌توانیم گل سرسبد بازی‌های سبک شوتر سوم شخص در نظر بگیریم که نسخه‌ی Ultimate آن در اشتراک یوبسافت پلاس موجود است و شامل همه‌ی ماموریت‌ها و آپدیت‌های جدید و جذاب می‌شود.

5. Anno 1800

سال انتشار: ۲۰۱۹

سبک بازی: تک‌نفره، چندنفره؛ استراتژیک شهرسازی

بازی Anno 1800 هفتمین بازی از مجموعه‌ی Anno است که پس از قسمت‌های آینده‌نگرِ Anno 2070 و Anno 2205 به گذشته و قرن نوزدهم سفر می‌کند تا از فضای تاریخی برای داستان‌سرایی استفاده کند. شما در این بازی باید به شهرسازی در طول انقلاب صنعتی قرن نوزده بپردازید و از اقیانوس‌گردی، گردشگری، نقشه‌برداری و تأثیرات صنعتی شدن شهرها لذت ببرید.

این بازی دو تمدن موازی دارد: جهان کهن، که در آن شهروندان، کارگران و صنعتگران در خط اصلی تولید قرار دارد، و جهان نوین، که در آن محصولات و مسیرهای تجاری در مرکز توجه قرار گرفته‌اند. این بازی بی‌نظیر به‌خوبی رونق صنعت را به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد چگونه کشاورزان و روستایی‌ها برای کار به شهرهای شلوغ و کارخانه‌ها می‌روند تا جهان نوین را شکل دهند.

Anno 1800 گیم‌پلی جذاب، سرگرم‌کننده و نوآورانه‌ای دارد که در کنار جلوه‌های بصری زیبا آن را به یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک تبدیل می‌کنند. اشتراک یوبیسافت پلاس نسخه‌ی Complete Edition Year 3 را به کاربران ارائه می‌دهد که شامل همه‌ی دی‌ال‌سی‌ها، موسیقی متن بازی و همچنین آرت‌بوک‌ها می‌شود.

4. Watch Dogs 2

سال انتشار: ۲۰۱۶

سبک بازی: تک‌نفره، چندنفره؛ اکشن ماجراجویی و جهان‌باز

اگرچه Watch Dogs 2 جدیدترین نسخه از سری بازی‌های واچ داگز نیست، ولی یکی از بهترین گیم‌پلی‌های این مجموعه را دارد و پس از گذشت سال‌ها همچنان جزو محبوب‌ترین عناوین یوبی‌سافت در نظر گرفته می‌شود.

این بازی داستان یک هکر را بازگو می‌کند که تصمیم می‌گیرد با گروهی هکری متحد شود و سیستم نظارت پیشرفته‌ی شهر را کنترل کرده و فساد و ناعدالتی‌های شهر را افشا کند. ماموریت‌ها و فعالیت‌های بسیاری در بازی وجود دارند و از نفوذ در فرقه‌ها و آیین‌های جدید گرفته تا جاسوسی کردن در شرکت‌های مختلف، همگی شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهند کرد.

با داشتن اشتراک یوبیسافت پلاس به نسخه‌ی Gold Edition بازی واچ داگز ۲ دسترسی خواهید داشت که همه‌ی دی‌ال‌اسی‌ها، ماموریت‌های اضافی و سفارشی‌سازی‌های شخصیت‌ها و وسایل نقلیه را دارا است.

3. Far Cry 3

سال انتشار: ۲۰۱۲

سبک بازی: تک‌نفره، چندنفره؛ شوتر اول شخص

مانند بازی Watch Dogs 2، بازی فار کرای ۳ هم جدیدترین نسخه در سری بازی‌های خود نیست؛ با وجود این، همیشه توانسته جزو بهترین‌ها باشد و در مقایسه با قسمت‌های بعدی فار کرای بیشتر ‌به چشم بیاید.

داستان در یک مجمع‌الجزایر خیالی در استوا جریان دارد. یک عده دوست برای تعطیلات به این منطقه می‌روند و به طور اتفاقی وارد جزیره‌ی دزدان دریایی می‌شوند. دزدان دریایی به رهبری فردی منفور به نام «واس» بلافاصله شخصیت‌های اصلی را گروگان می‌گیرند و قصد فروش آن‌ها را به‌عنوان برده دارند. شخصیت اصلی که «جیسون» نام دارد از دست دزدان دریایی فرار می‌کند و به مردم بومی منطقه که ضد دزدان دریایی هستند می‌پیوندد. اکنون جیسون باید با کمک آن‌ها دوستان خود را پیدا کند و نجات دهد.

این بازی برای شخصیت‌پردازی، به‌ویژه شخصیت واس ستایش می‌شود و همچنین گیم‌پلی و جهانی جذاب و دیدنی دارد. نسخه‌ی موجود در یوبیسافت پلاس Far Cry 3 Deluxe Edition است که شامل شش ماموریت اضافی در دو دی‌ال‌سی به همراه سه سلاح جدید و چندین موارد اضافی دیگر می‌شود. اگر به بازی‌های شوتر اول شخص علاقه دارید و به داستان و شخصیت‌پردازی اهمیت می‌دهید حتما این بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

2. Splinter Cell: Chaos Theory

سال انتشار: ۲۰۰۵

سبک بازی: تک‌نفره، چندنفره؛ مخفی‌کاری

این بازی سومین قسمت از مجموعه بازی‌های Splinter Cell است که برای مخفی‌کاری و ماموریت‌های فوق سری‌اش شناخته می‌شود. این بازی در مقایسه با سایر نسخه‌ها فضای تاریک‌تری دارد و روی مبارزه‌ی شدید و کشتن مجرمان تاکید می‌کند.

گیم‌پلی و ماموریت‌های جذاب بازی باعث می‌شوند آن را یکی از بهترین بازی‌های یوبی‌سافت تلقی کنیم. اگر به این بازی و سایر عناوین مجموعه علاقه دارید، حتما سری به اشتراک یوبیسافت پلاس بزنید و از نسخه‌های متفاوتی که ارائه شده لذت ببرید.

1. Prince of Persia: The Lost Crown

سال انتشار: ۲۰۲۴

سبک بازی: تک‌نفره؛ اکشن ماجراجویی، پلتفرمر، مترویدوانیا

برای رتبه‌ی یک از بهترین بازی‌های یوبیسافت پلاس باید به سراغ انتخابی عالی برای گیمرهای ایرانی برویم. Prince of Persia: The Lost Crown جدیدترین بازی از سری بازی‌های Prince of Persia است که به‌تازگی منتشر شده و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده. پس از گذشت ۱۳ سال یوبی‌سافت بالاخره قسمت جدیدی برای مجموعه بازی‌های شاهزاده‌ی ایرانی تولید کرده و همچنین خبر داده قرار است بازی قدیمی و محبوب The Sands of Time را هم بازسازی کند. این قطعا خبر خوبی برای گیمرهایی است که با این بازی خاطره دارند.

شاهزاده‌ی ایرانی: تاج گمشده داستان قهرمانی به نام «سارگون» را دنبال می‌کند که یکی از اعضای جوان گارد جاویدان است. سارگون باید به شهر نفرین‌شده‌ی کوه قاف سفر کند و شاهزاده «غسان» را که ربوده شده نجات دهد.

یکی از ویژگی‌های مثبت بازی تاج گمشده دوبله‌ی فارسی آن است که همین موضوع به‌تنهایی آن را به یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده برای گیمرهای ایرانی تبدیل می‌کند. جدا از این، یوبی‌سافت برای این سری از بازی‌ها سنگ تمام گذشته و در اشتراک یوبیسافت پلاس افزون بر این بازی، بازی‌های The Sands of Time و The Two Thrones و Warrior Within و The Forgotten Sands را هم در اختیار کاربران قرار داده است.