راهنمای خرید اکانت پلاس: چطور اکانت پلی استیشن ارزان و مطمئن بخریم؟

Tuesday، ۱۶ Ordibehesht ۱۳۹۹

این روزها حتی بقالی سر کوچه هم اکانت PS4 می‌فروشه و واقعا خرید پلاس از همیشه راحت‌تر به نظر میاد. اما واقعا همه چیز همین‌ قدر ساده و راحته؟ هیچ خطری کنسول و اطلاعات بازی‌های شما رو تهدید نمی‌کنه؟

ما قبلا به پشت پرده خرید اکانت پلاس ارزان در ایران پرداختیم و سعی کردیم توضیح بدیم یک انتخاب اشتباه تا چه حد می‌تونه باعث دردسر بشه. اما حالا، در این مطلب، می‌خوایم یک راهنمای خرید اکانت پلی استیشن ۴ بهتون ارائه کنیم تا از این به بعد خیلی راحت بتونید معتبرترین فروشنده‌ها و معقول‌ترین قیمت‌ها رو گیر بیارید.

📢 خبر: پلی استیشن پلاس جدید معرفی شد. همه نکاتی که باید درباره این محصول بدونید رو در گیم رنتر مطالعه کنید.

۱. مراقب فروشنده‌های نا معتبر باشید

قبل از هر چیزی، حواس‌تون به کلاهبردارهای احتمالی باشه. این روزها تبلیغات فروش اکانت پلاس رو می‌شه در اغلب سایت‌های آگهی – مثل شیپور و دیوار – پیدا کرد؛ که قیمت‌های بسیار کمی هم پیشنهاد می‌دن. اما به هر فروشنده‌ای اعتماد نکنید و قبل از خرید، کمی فکر کنید.

درسته که قیمت اکانت پلاس رقم چندان زیادی نیست و حتی اگه با یک شیاد طرف باشید، ضرر زیادی نمی‌کنید. اما بحث فقط قیمت نیست و گاهی ممکنه اطلاعات شخصی یا حساب کاربری خودتون توسط این اشخاص به سرقت بره.

پس قبل از معامله با هر فروشنده‌ای، این سوالات رو بپرسید:

  • آیا طرف مقابل یک وب سایت معتبر برای ارائه خدمات‌اش داره؟
  • آیا حاضره همه مراحل پرداخت و تحویل حساب رو براتون توضیح بده؟
  • در صورت بروز مشکل، مسئولیت قبول می‌کنه یا بعد از فروش ارتباطش رو باهاتون قطع می‌کنه؟
  • حاضره از حساب‌های خودش پشتیبانی کنه؟
  • مراحل نصب و راه اندازی اکانت رو بهتون آموزش می‌ده؟

اگه جواب‌تون به اکثر این سوال‌ها نه هست، احتمالا با یک تامین کننده نا معتبر روبرو هستید که خدمات با کیفیتی رو بهتون ارائه نخواهد کرد – پس بهتره دوباره به تصمیم‌تون فکر کنید.

۲. نیاز خودتون رو بشناسید

اکانت‌های پلاس قانونی که در سایت‌های معتبر فروخته می‌شن، عموما به شکل ماهانه دسته بندی و عرضه می‌شن. به مثال زیر توجه کنید:

  • اکانت پلاس ۱۴ روزه
  • اکانت پلاس ۱ ماهه
  • اکانت پلاس ۳ ماهه
  • اکانت پلاس ۶ ماهه
  • اکانت پلاس ۱ ساله

هر کدوم از این حساب‌ها قیمت مجزایی داشته و محدودیت معینی هم دارن. اگه می‌خواید یک خرید به صرفه داشته باشید، نیازهای خودتون رو بررسی کنید و صرفا موردی رو تهیه کنید که با شرایط فعلی‌تون همخوانی داره.

فراموش نکنید که این حساب‌های کاربری بعد از تموم شدن مهلت‌شون دیگه قابل استفاده نیستن؛ و به همین خاطر، هزینه اضافی برای خرید گزینه‌های بلند مدت – در وضعیتی که قرار نیست ازش استفاده کنید – چندان مقرون به صرفه نیست.

البته اگه جزو گیمرهایی باشید که مدام مشغول بازی مولتی پلیر و آنلاین هستند، ما توصیه می‌کنیم که بسته‌های ۶ ماهه یا ۱ ساله تهیه کنید چون این گزینه‌ها در مقایسه با موارد هفتگی و ماهانه، قیمت نهایی کمتری دارن.

۳. قیمت‌ها و امکانات ارائه شده رو مقایسه کنید

قبل از این‌که دست به جیب بشید، امکاناتی که فروشنده بهتون ارائه می‌ده رو با قیمت پیشنهادیش بسنجید و با باقی تامین کننده‌ها مقایسه کنید.

مثلا ممکنه یک حساب کاربری PS4 رو با قیمت خیلی کمی تهیه کنید و از خریدتون کاملا راضی باشید؛ تا این‌که اقدام به دانلود یک DLC یا اسکین می‌کنید و متوجه می‌شید، به دلیل مشکل ریجن (Region)، اجازه این کار رو ندارید.

بله ریجن اکانت پلاس باید با موقعیت جغرافیایی‌تون همخوانی داشته باشه تا بتونید از همه امکانات PSN استفاده کنید.

اغلب اوقات، تامین کننده‌های غیر معتبر به این مورد اشاره نمی‌کنن و در عوض با پیشنهاد قیمت کمتر، کاربر رو ترغیب به خرید حساب‌های ریجن‌های اروپایی و آمریکایی می‌کنن – که برای دانلود محتواهای جانبی بازی‌ها اصلا مناسب نیستن.

پس همه چیز رو با هم مقایسه کنید و تنها معیار رو «قیمت کمتر» قرار ندید. (چند هزار تومن هزینه بیشتر برای داشتن کیفیت و محصول حرفه‌ای، منطقی‌ترین انتخابه).

📍نکته: گیم رنتر به شما آموزش می‌ده که چطور ریجن اکانت و گیفت کارت پلاس رو هماهنگ کنید.

۴. از شفافیت عملکرد تامین کننده مطمئن بشید

این حساب‌ها از کجا میان؟ آیا چیزی که دارید می‌خرید قانونیه؟ از کجا می‌دونید که یک حساب کاربری هک شده یا سرقتی به شما فروخته نمی‌شه؟

همیشه سعی کنید اکانت PS4 رو از مرجعی تهیه کنید که منابع خودش رو به شکل شفاف اعلام می‌کنه و مخفی کاری نداره.

نکته: اگه حسابی خریدید که دارای اطلاعاتی مثل «سیو» یا «تروفی‌» بازی‌های دیگه‌ست، سریعا Log Out کنید و هیچوقت مجددا از اون فروشنده اکانت نخرید؛ چون این یک نشونه‌ست که حساب فروخته شده به شما هکی بوده و هر لحظه ممکنه کنسول‌‌تون توسط PSN بَن یا بلاک بشه.

۵. سوال بپرسید

از سوال پرسیدن نترسید. این حق شماست که بدونید چه محصولی رو خریداری می‌کنید. اگه طرف مقابل از جواب دادن به سوال‌ها در می‌ره یا اطلاعات ضد و نقیض بهتون می‌ده، خودش یک نشونه‌ست که با تامین کننده معتبری روبرو نیستید و بهتره دنبال گزینه‌های بهتر باشید.

۶. گیفت کارت بخرید

به جای خرید اکانت پلاس، کدهای قانونی تهیه کنید. ردیم کد بهترین و مطمئن‌ترین روش خرید PS Plus هست که جای هیچ نگرانی‌ای باقی نمی‌ذاره. تازه، اگه خریدتون رو از فروشگاه‎‌های معتبری مثل گیم رنتر انجام بدید، راهنمای تصویری وارد کردن کد و استفاده از پلاس رو به همراه پشتیبانی فنی دائمی دریافت می‌کنید.

چرا خرید اکانت پلاس از گیم رنتر بهترین گزینه است؟

خیلی ساده‌ست...

  • ما اعتبار گیفت کارت‌هامون رو تضمین می‌کنیم

همه ردیم کدهای PLUS گیم رنتر از لحظه فروش دارای گارانتی وب سایت بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل، توسط کارشناس‌های ما مستقیما مورد بررسی قرار می‌گیرن.

  • برای هر نیازی یک محصول مناسب داریم

دستبه بندی PlayStation PLUS Account در وب سایت ما به گونه‌ای طراحی شده که هر گیمری بتونه نیاز خودش رو با معقول‌ترین قیمت تهیه کنه.

  • عملکرد ما کاملا شفافه

از لحظه ثبت سفارش تا تحویل پلاس، کارشناس ما شما رو همراهی کرده و فایل آموزشی در خصوص نحوه وارد کردن Redeem Code و استفاده از امکانات پلی استیشن Plus بلافاصله براتون ارسال می‌کنه.

  • پشتیبانی دائمی و پاسخگویی روزانه داریم

تیم پشتیبانی گیم رنتر در همه حال آماده پاسخگویی به سوالات شماست و هر مشکلی که در خصوص +PS داشته باشید رو براتون حل می‌کنه. در ضمن، شما می‌تونید هر سوالی که ذهن‌تون رو مشغول می‌کنه از تیم ما بپرسید و جواب‌‌تون رو در اسرع وقت بگیرید.

  • بازی‌های اورجینال هم کرایه می‌دیم

اگه به فکر این هستید که بعد از خرید اکانت پلاس (GR PLUS) قراره چی بازی کنید، فقط کافیه یک سر به صفحه اجاره بازی PS4 ما بزنید و فهرستی از بهترین بازی‌های مولتی پلیر و آنلاین رو مشاهده کنید.

کرایه این بازی‌ها در تهران نیاز به هیچ ودیعه‌ای نداره و از اون‌جایی که همگی دیسک اورجینال هستند، بلافاصله بعد ار قرار دادن‌شون تو دستگاه و فعال سازی PSN PLUS آماده استفاده و ورود به دنیای مولتی پلیر خواهند بود.