بهترین بازی های Netflix در اشتراک پریمیوم

Friday، ۱۲ Esfand ۱۴۰۱

با وجود موفقیت Xbox Game Pass و PS Plus سرویس‌های اشتراکی (Subscription Service) برای بازی‌های ویدیویی هنوز جوان هستند و رقابت زیادی در آن‌ها وجود ندارد، برای همین نتفلیکس تصمیم گرفته تا وارد این رینگ شود. البته این نکته را باید بدانید که بازی‌های سرویس گیمینگ نتفلیکس بازی‌های موبایل هستند.

بازی‌های نتفلیکس مجموعه‌ای 40 تایی از بازی‌های موبایل است که کاربران اشتراک Netflix Premium می‌توانند از طریق اپلیکیشن گوگلی پلی یا اپ استور به رایگان دانلود کنند.

شما با داشتن اکانت پریموم نتفلیکس می‌توانید از Netflix Games استفاده کنید و به تمام بازی‌هایش دسترسی داشته باشید. البته باید این را بدانید که شما این بازی‌ها را فقط می‌توانید از طریق اپلیکیشین نتفلیکس روی گوشی‌های اندورید و اپل بازی کنید.

چیزی که نتفلیکس روی آن تاکید زیادی دارد عدم وجود میکروترنزکشن یا پرداخت درون برنامه‌ای است که باعث می‌شود بازی‎‌های نتفلیکس مورد استقبال زیادی قرار بگیرند. به خاطر تنوع زیاد بازی‌ها به نظر می‌رسد نتفلیکس بتواند جای پایش را در صنعت بازی محکم کند.

ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین بازی‌هایی که روی این سرویس قرار دارند را به شما معرفی کنیم. در لیست زیر بازی‌های متنوعی در ژانر‎های مختلف از اکشن RPG پر هیجان گرفته تا بازی‌های پازلی آرامش بخش وجود دارد تا همه سلایق بتوانند از آن‌ها لذت ببرند.

Moonlighter

بازی Moonlighter ما را وارد زندگی روح‌های سرکشی که در بازی‌های RPG مورد علاقه‌مان حضور دارند می‌کند. به هر حال، وقتی قهرمان در حال نجات دادن جهان است، کسی باید مغازه را در شهر اداره کند.

شما شب‌ها به دخمه‌ها و غارهای وحشتناک برای غارت مواد اولیه مورد نیاز می‌روید، و بعد از طلوع آفتاب قیمت این محصولات را برای مشتریانتان مشخص می‌کنید. ایده این بازی از یک جوک شروع شد، اما به یک گیم‌پلی شگفت انگیز تبدیل شد. اگر در نتفلیکس به دنبال یک بازی با المان‌های استراتژیک هستید، این بازی بهترین گزینه برای شماست.

Exploding Kittens

بازی Exploding Kittens یکی از موفق‌ترین کمپین‌های Kickstarter در سال 2015 بود که تا به حال در کمپین‌های Kickstarter دیده نشده بود. طراحان این بازی Elan Lee و Shane Small نزدیک به 9 میلیون دلار برای بازی کارتی خود که در آن 5 بازیکنان از بمب ساعتی‌ای که در عرشه قرار دارد جاخالی می‌دهند، جمع کردند. (در نظر بگیرید که طراحان این بازی در ابتدا فقط 10000 دلار می خواستند.)

طراحان بازی Exploding Kittens با اضافه کردن بسته‌های الحاقی و تبلیغات توانسته‌اند این بازی را با قدرت زنده نگه دارند و حالا محبوبیت Exploding Kittens با توجه به این که سریال این بازی قرار است پایان امسال در نتفلیکس پخش شود به اوج خود رسیده.

Shatter: Remastered

بازی Shatter: Remastered الهام گرفته از بازی‌های آتاری بخصوص بازی Breakout است. این بازی در سال 1976 محبوبیت بسیار زیادی داشت و جزو اولین بازی‌های آتاری بود، اما به مرور زمان فراموش شد. خوشبختانه نتفلیکس با ارائه Shatter: Remastered سعی کرده تا جای خالی آتاری را پر کند.

Stranger Things 3: The Game

جواهر اصلی نتفلیکس که در بخش بازی‌های نوپای این کمپانی خود نمایی می‌کند. بازی Stranger Things 3 The Game به هاوکینز، ایندیانا، روکش پیکسل آرت چشم نواز و بسیار زیبا می‌دهد که یادآور بازی‌های کلاسیک NES است و با Stranger Things که بر اساس نوستاژی دهه 80 میلادی است همخوانی بی‌نظیری دارد.

بازی Stranger Things 3 The Game یک بازی به سبک مبارزه‌ای است که برای طرفداران پر و پا قرص D&D ساخته شده و برای همین یادآورد بازی‌های کلاسیک دهه 80 میلادی با سبک بصری پیکسل آرت است. نتفلیکس با این بازی نشان داده که در صنعت بازی حرفی برای گفتن دارد.

Dungeon Dwarves

بازی Dungeon Dwarves از آن دسته بازی‌هاست که بازیکن در آن کار خاصی انجام نمی‌دهد و بیشتر تماشاچی است. شما در این بازی عقب می‌نشینید و گروه مبارزین خود که تا آخرین قطره خونشان با غول‌های زیرزمینی می‌جنگند را تماشا می‌کنید.

شما باید هر چند وقت یکبار توانایی های گروه خود را ارتقا دهید، تا تعداد آن‌ها برای مبارزه بیشتر و شکست دادنشان دشوارتر شود. بازی‌هایی که نیاز به کار خاصی ندارن به خاطر داشتن میکروترنزکشن‌ بسیار بدنام هستند. اما این نکته در مورد Dungeon Dwarves صحت ندارد، چون این بازی کاملا رایگان است و هیچ مانع ارزی در آن وجود ندارد.

Krispee Street

بازی Krispee Street بر اساس کمیک فوق‌العاده دلنشین اینستاگرامی با همین نام ساخته شده. شما در مناظر بی‌نظیر این بازی که شبیه به طراحی‌های پاستل کمیک اصلی هستند سیر می‌کنید و به دنبال شخصیتی گمشده می‌گردید. Krispee Street بازی بسیار آرام و لذت بخشی است و به همین علت نتفلیکس بهترین خانه برای آن است.

Poinpy

اوجیرو فوموتو با Downwell وارد صحنه بازی‌های مستقل شد، یک شوتر آرکید تهاجمی lo-fi که در آن یک کاوشگر بی باک از میان شبکه غاری عظیم سقوط کرده و تلاش می‌کند تا برای زنده ماندن دشمنانش را از بین ببرد. Poinpy بازی جدید فوموتو است و پالت رنگی خود را تا حد زیادی رنگارنگ کرده.

این بار فوموتو شما را در چشم‌اندازی کاملا شبیه کارهای هایائو میازاکی قرار می‌دهد که با توت‌های براق و پلتفرم‌هایی با دسترسی آسان پوشیده شده‌اند، در حالی که سعی می‌کنید خود را به سمت ستاره‌ها بالا ببرید و جانور آبی‌ای که دنبالتان می‌کند را سیر نگه دارید.

این جانور باید با شن و ماسه ای که در طول راه پیدا می کنید تغذیه شود، چون اگر این کار را نکنید، ممکن است شما را ببلعد.

Wonderputt Forever

اگر در یک گروه سنی خاص قرار دارید، احتمالا خاطرات زیادی از بازی های مینی گلف با اینترنت دایل آپ دارید. Wonderputt Forever به آن سنت دیرینه ادای احترام می کند. در اینجا مجموعه‌ای از مراحل کوتاه و رنگارنگ که هرکدام به طرز دلپذیری آرام بخش هستند وجود دارد، که بر اساس مهارت شما میزان سختی یا آسانی بازی را تنظیم می‌کتند.

مانند خیلی از بازی‌های مینی گلف، شما از مسیرهای ناهموار و تله‌های شنی به نقاط دوردست فضا خواهید رفت. اگر بازی‌هایی را دوست دارید که می‌توانند به عنوان اسکرین سیور هم عمل کنند، Wonderputt Forever برای شما ساخته شده.

Hextech Mayhem

در یک دهه گذشته، Riot Games تمام تمرکز خود را روی League of Legends گذاشته؛ بازی فوق العاده محبوب مولتی پلیری که با ورزش های الکترونیکی عجین شده. اما اخیرا، Riot شروع به کار با استودیوهای دیگر در پروژه‌های کوچک‌تر و نامتعارف کرده، پروژه‌هایی که لزوما نیازی ندارند محبوب‌ترین بازی‌های جهان باشند.

یکی از این بازی‌ها Hextech Mayhem است، یک پلتفرمر ریتمیک که در آن از شما خواسته می‌شود تمام پرش‌هایتان را با ضرب‌ِ درام‌ها زمان‌بندی کنید. هنگامی که ضرب آهنگ را بگیرید و آن را احساس کنید دیگر رهایش نخواهید کرد.

اگر Arcane را تماشا کرده‌اید و در مورد دنیای عجیب و غریب League of Legends کنجکاو شده اید، Hextech Mayhem برای شروع عالی است. حداقل، هم تیمی ها قرار نیست از طریق چت صوتی سر شما فریاد بزنند.

Shooting Hoops

گاهی اوقات کانسپت بازی‌های موبایل انقدر ساده هستند که از سادگی آن‌ها تعجب می‌کنیم. بازی‌هایی مانند Flappy Bird یا Desert Golfing که از شدت سادگی اعتیاد آور می‌شوند و همین باعث موفیقت زیاد آن‌ها می‌شود. این جذابیت Shooting Hoops است، بازی‌ای که بارها و بارها از شما می‌خواهد توپ بسکتبال را به یک لبه تکان دهید. نه کمتر نه بیشتر.

دل کندن از این بازی کاری دشوار و غیرممکنی است. ما با احتیاط Shooting Hoops را توصیه می کنیم، چون ممکن است این بازی زندگی شما را نابود کند.